A
"aloittaja"
Vieras
Meillä on melko tuore suhde. Itse olen jo täysin rakastunut mieheen, mutta mies empii. Olen ehkä hieman hätäillyt ja painostanut miestä etenemään suhteessamme. Lopetin painostuksen huomatessani, että mies ahdistuu siitä. Sovittiin, että hidastetaan tahtia. Kuitenkin mies on se, joka jatkuvasti soittelee ja ehdottaa tapaamisia. Tottakai suostun niihin, kun haluan nähdä häntä. Sitten hän taas yhtäkkiä on katkaisemassa välejä, kun ilmeisesti häntä taas pelottaa, mihin suhteemme johtaa.
Mitähän helvettiä tässä pitäisi tehdä/ajatella? Pitäisikö minun olla ns. ylpeä ja sanoa ei, kun hän taas pyytää käymään tai haluaa tulla luokseni? Mitä ihmettä miehet ylipäätään haluaa? En haluaisi alkaa leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa, minusta on typerää pelleillä ihmissuhteilla. Kortit pöytään vaan, ja sitten katsotaan mitä tulee. Mielipiteitä? Voin avata asiaa enemmänkin, jos kiinnostusta löytyy
Mitähän helvettiä tässä pitäisi tehdä/ajatella? Pitäisikö minun olla ns. ylpeä ja sanoa ei, kun hän taas pyytää käymään tai haluaa tulla luokseni? Mitä ihmettä miehet ylipäätään haluaa? En haluaisi alkaa leikkiä mitään vaikeasti tavoiteltavaa, minusta on typerää pelleillä ihmissuhteilla. Kortit pöytään vaan, ja sitten katsotaan mitä tulee. Mielipiteitä? Voin avata asiaa enemmänkin, jos kiinnostusta löytyy