Sain voimakkaan mielikuvan jostakin tällä palstalla olevasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätääntynyt

Vieras
Joku täällä palstalla oleva, punaiseen asuun tai vaatteeseen pukeutunut nainen, melko nuori (ehkä noin 25-30) on hyvin synkässä mielentilassa. Sain hyvin voimakkaan elämyksen, jossa näin tai "aistin" tämän naisen, jolla on tummanruskeat keskipitkät tai pitkät hiukset, istumassa tietokoneen edessä ahdistuneena, melkein kyynelissä, jotenkin hukassa olevana. Tunsin todella voimakkaan, raskaan ahdistuksen tunteen, joka täytti koko rinnan alueen, ja raskaat hartiat ja todella ahdistuneen, pakottavan, painostavan tunteen päässä, ja yhdistin kaikki nämä tuntemukset tähän hetkellisenä aistimuksena minulle ilmestyneeseen naiseen.

En tiedä oletko hautomassa itsemurhaa vai onko nyt vain heikko hetki enkä tiedä mikä sinut on ahdistanut noin kauheaan olotilaan, mutta tunsin sinut hyvin, hyvin voimakkaasti, enkä pääse rauhaan ennen kun kirjoitan tämän ja toivon sinun lukevan kaiken mitä nyt kirjoitan.

En usko että olisin nähnyt sinua ja aistinut sinua näin voimakkaasti ellei sinulla olisi jokin merkitys tässä elämässä. En voi tietää mikä se merkitys on, mutta sinulla oli hyvin tiivis yhteys minuun hetki sitten ja luulen, että tarkoitukseni on kertoa sinulle, että sinulla on tehtävä, jonka vuoksi sinun on jaksettava tämä painostava elämänvaihe. Juuri nyt et voi tehdä minkäänlaista väärää päätöstä, koska todellinen merkitys täällä olollesi selviää vasta tulevaisuudessa. Toivottavasti tämä sanoma tavoittaa sinut ja saan sinuun yhteyden tällä tavalla ja sinä saat ehkä lohtua tästä tiedosta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
:DDD heh vai että nuori nainen ja punasessa asussa. Muuten ois voinu olla täysin mä, mutta olen 21v ja valkosessa mekossa just nyt.. kerrotko lisää siitä mitä aistit hänestä?

[QUOTE="vieras";28779058]Sit sä varmaan pystyt soittaa sille apua?[/QUOTE]

En tiedä kuka hän on, koin vain voimakkaan yhteyden ja tiedän että hän lukee tai luki tätä palstaa sillä hetkellä.

Nk60FGc.gif

Wow, mä rakastan tälläsii, on niin jänniä, ehkä jopa hieman uskonkin, mut ihan salaa.=)

• Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="vieras";28779075]Ap,ketä tarkoitat? kerra tarkemmin,olisiko sulla kuitenkin mennyt vaatetuksen väri väärin..?
Mulla mustaa,harmaata ja valkoista[/QUOTE]

Näin punaisen, melko kevyen ja rennon näköisen vaatteen. Se oli vieläpä melkein verenpunainen, siis tosi vahva punainen. Tämä alkuviestini on kohdistettu tuolle naiselle mutta ei se sitä tarkoita ettei se voisi pitää paikkaansa jonkun muunkin kohdalla. Oloni on nyt odottava joten valitettavasti (vai voiko tässä asiassa edes sanoa että valitettavasti?) se et taida olla sinä. Toivon silti että löydät omat vastauksesi ja oman tiesi sieltä missä sen on tarkoitus kulkea.

Tämä niin sopisi minuun. Ikähaarukka ei aivan tästää... Punaiset vaatteet yllä, ruskeat keskipitkät hiukset ja sain juuri keskenmenon, joten kyllä on mielentila todella huono.

Yllättävän moneen kuvaus sopii näköjään, paitsi vaatteet on aina väärän väriset. Minuunkin sopii tavallaan, mutta mulla on sininen paita ja vaaleat hiukset.

Yhteistyössä