Miksi monille hoikille taviksille on kova paikka jos pulleampi on kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selitätkö vielä minulle miten pilkkaan naisia (ylipäätään) jos puhun kauniiden pulleampien puolesta? Yritän vain herättää puusilmäisten hoikkeliien omaauskoa. Miksi nähäd itsensä ylivertaisena mopsinaamalla 50kg vs. kaunis 80kg?

Luuletko sinä lapsiaiheisella nettipalstalla naisia pilkkaava hyypiö olevasi kovinkin miehekäs? Mene jollekin rakennusfoorumille jotta oppisit edes, miten päin vasaraa pidellään.

[QUOTE="Mies";28779431]Selitätkö vielä minulle miten pilkkaan naisia (ylipäätään) jos puhun kauniiden pulleampien puolesta? Yritän vain herättää puusilmäisten hoikkeliien omaauskoa. Miksi nähäd itsensä ylivertaisena mopsinaamalla 50kg vs. kaunis 80kg?[/QUOTE]

Lukaisepas aloitusviestisi...

No tuosta rinta-asiasta sen verran, että paljon mieluummin kiinteät, terhakat ja pienehköt, kuin läskin takia isot... Lihavillahan ne rinnatkin on sen läskin takia isot, ja jos lihava laihduttaa niin tuloksena on tyhjät roikkuvat pussit.

Nyt hyvä nainen (siis ap!) otat vaan itseäsi niskasta kiinni.Syksy tulee ja uudet kujeet,alat syömään terveellisemmin ja käyt vaikka kävelyllä harvase ilta.Olen ihan varma että jonain päivänä vielä sinäkin tavoitat normaalipainon rajapyykin! :)

Tsemppistä,hyvää (tulevaa)syksyä ja loppukesää ja iso voimahali rutistus :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap älä lannistu;28779478:
Nyt hyvä nainen (siis ap!) otat vaan itseäsi niskasta kiinni.Syksy tulee ja uudet kujeet,alat syömään terveellisemmin ja käyt vaikka kävelyllä harvase ilta.Olen ihan varma että jonain päivänä vielä sinäkin tavoitat normaalipainon rajapyykin! :)

Tsemppistä,hyvää (tulevaa)syksyä ja loppukesää ja iso voimahali rutistus :)

en ole AP, ainakaan ehkä, mutta miksi kukaan hyvärunkoinen uhkea nainen haluisi itseltään sen kauniin kurvin pois? Lol

Olen iloinen jos näen kauniin lihavan naisen. Saa jotain tasoitusta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan! Olen hoikka, terve ja en mikään huippukaunis. Lihava ei yleensä ole kaunis kropaltaan ja monet lihavuudesta johtuvat sairaudetkin vaivaavat, joten hyvä jos ainakin kasvot on kauniit.

[QUOTE="vieras";28779510]en ole AP, ainakaan ehkä, mutta miksi kukaan hyvärunkoinen uhkea nainen haluisi itseltään sen kauniin kurvin pois? Lol[/QUOTE]

Hyvärunkoinen uhkea nainen eri asia kun rehellisesti lihava,mitä todennäköisemmin ap itsekkin on (ja n.a.i.n.e.n ja piste!!!!)

[QUOTE="Mies";28779183]Eikai se toisten elämästä ole pois jos joku on kauniimpi? Miksi te rumat/tavikset luulette olevanne kauniimpia hoikkina? Kai jokainen teistä on nähnyt uhkea tukevampia naisia kaduilla jotka hehkuu naiseutta ja erotiikkaa? Luuletko sinä lautarinta siinä vieressä olevasi "nainen" vaikka olisi kevyempi vaa'an mukaan?[/QUOTE]

Ei ole kova paikka yhtään.
Itse olen todella ruma jos painoa on lähemmäs 60 kg (olen noin 1m70cm pitkä).
Kaunis olen noin 50-kiloisena nyt lapset tehneenä.

Kyllä se on rumaa, kun t-paidan alla on ylimääräinen rasvakerros ja käsivarren ympärysmitta leveä ja takamus samoin. Naamassakin se näkyy, niin että suomalaisen muutenkin mitäänsanomaton luusto vain entisestään häviää pyöreyden alle.

Olen kyllä tietoinen että jotkut kookkaat ihmiset voivat ollla kauniita kasvoista. Heillä lienee erilainen luusto kuin itselläni. Ei ole kova paikka minulle, koska normaalipainoisuus on itselleni melko helppoa. Ei suuren itsekidutuksen tulos.

Kaikilla vastaajilla on ainakin kova tarve väittää heti vastaan - ehkäpä aloituksessa on siis perää... ei laihuus takaa kauneutta eikä lihavuus rumuutta.

Hah. Kumma juttu, miksi miehiä yrittää tulla ovista ja ikkunoista. Painoindeksi 18, kuppikoko a. Vyötärö 60, lantio 90. Kyllä se lauta on kaunis, kauniilla kasvoilla ja alakropan kurveilla. :) Toiv.ap:kn oppii rakastamaan itseään sellaisena kuin on, eiköhän isoillekin naisille riitä ottajia. ;)

[QUOTE="vieras";28779510]en ole AP, ainakaan ehkä, mutta miksi kukaan hyvärunkoinen uhkea nainen haluisi itseltään sen kauniin kurvin pois? Lol[/QUOTE]

Laihduttamalla voit saada vartaloosi monta kaunista kurvia sen yhden tynnyrin mallisen kurvin ja makkaroiden sijaan.

Etkö haluaisi järkeä päähäsi? Jos painoa on enemmän ja rasvaa oikeissa paikoissa, on muodot isommat.

Alkuperäinen kirjoittaja etkö haluais;28790189:
Laihduttamalla voit saada vartaloosi monta kaunista kurvia sen yhden tynnyrin mallisen kurvin ja makkaroiden sijaan.

[QUOTE="Vieras";28790236]Etkö haluaisi järkeä päähäsi? Jos painoa on enemmän ja rasvaa oikeissa paikoissa, on muodot isommat.[/QUOTE]

Saattaa joissakin tapauksissa olla tai sitten ei. Lihavalla vaan usein ne muodot ovat täynnä epätasaista muhkuraa ja makkaraa ja roikkuvuutta, kun taas normaalipainoisella muodot ovat kauniin aaltoilevan linjakkaat ja kiinteät, siis juuri oikean malliset.

Pääasia että spermat lentää kiihkon vallassa muutamassa eri asennossa. Tämän kun saa suoritettua siedettävän aikamääreen sisään on aivan tarpeeksi kaunis ja seksikäs, oli sitten läski tai laiha.

Yhteistyössä