V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="alma";28657189]ihana kun ootte päässy irti!
itsekin nykyisin äiti joka ei ole vl
)[/QUOTE]
Kiitos. Kaikkea hyvää sinullekin.
Kiitos. Kaikkea hyvää sinullekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä armo riittää. Täysyis vain nöyrtyä vastaanottamaan. Oma valinta.
VL opetushan ei pohjaa raamattuun vaan heidän omiin perinteisiinsä