Keskustelupalstoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viestin aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viestin aloittaja

Vieras
Hei!
Olen etsiskellyt jo pidemmän aikaa netistä sisustusaiheista keskustelupalstaa, mutta ei ole onnistanut. Onko sellaista ollenkaan olemassa vai käytänkö vain vääriä hakusanoja.

En nyt kaipaa mitään valtakunnallista avointa keskustelupalstaa, jossa on yhtenä osa-alueena myös sisustus (esim. Suomi24), vaan mielellään sellaista pientä ja tiivistä, mielellään suljettua yhteisöä.

Perheaiheisiakin palstoja on netti pullollaan, mutta en halua kirjoitella avoimesti näin isoille palstoille, kuin tämä Kaksplus ja sitten taas ne pienemmät, suljetut palstat ovat lähes järestään hiljaisia tai täysin kuolleita. Olisko kenelläkään antaa mitään vinkkiä pienehkösta perhe- tai vauva-aiheisesta palstasta?

Sitten vielä käsityöpalstat.. Ravelryn tiedän ja siellä pyörin, mutta onko mitään täysin suomalaista palstaa, jossa voisi jutella neulomisesta? Joskus rekisteröidyin Ihan itse -palstalle, mutta se on ainakin tällä hetkellä saavuttamattomissa eikä se oikein kivalta paikalta vaikuttanut tiukan moderoinnin ja viestirajojen takia.

[QUOTE="hmmm";28824277]No tiedän vain yhden remontti/sisustusaiheisen, mutta vielä hiljainen kun vasta avattu. Et varmaan tällaista kuitenkaan hae?[/QUOTE]
Voi toki vinkata uusiakin palstoja. Eiväthän ne koskaan vilkastu, jos ei mistään tule uusia jäseniä :) .

[QUOTE="hmmm";28824321]Totta, jos tulisi rekisteröiminen kohta mahdolliseksi niin voisi tulla kivempi yhteisö. Sellaista tiiviyttä luo. Laitoin linkin. Muita en ainakaan tiedä[/QUOTE]
Samaa mieltä. Rekisteröitymistä kaipaan tuonne kyllä kovasti.

Onko tämä palsta vielä sellainen enimmäkseen maalaisromanttinen? Kun joskus olin rekisteröityneenä ja jäi sellainen maku suuhun, että jos et omaa maalaisromanttista tai muuta hiukan romanttisempaa sisustusmakua, niin et ollut suurinpiirtein minkään arvoinen. Onko palstalla eri sisustustyylien harrastajia? Voisin ajatella rekkautuvani uudelleen, jos meno on muuttunut monipuolisemmaksi :) .

Onko tämä palsta vielä sellainen enimmäkseen maalaisromanttinen? Kun joskus olin rekisteröityneenä ja jäi sellainen maku suuhun, että jos et omaa maalaisromanttista tai muuta hiukan romanttisempaa sisustusmakua, niin et ollut suurinpiirtein minkään arvoinen. Onko palstalla eri sisustustyylien harrastajia? Voisin ajatella rekkautuvani uudelleen, jos meno on muuttunut monipuolisemmaksi :) .
Sitä se taitaa olla suurimmaksi osaksi. En ole pitkiin aikoihin tuolla käynyt, mutta on siellä näkynyt muunkinlaista tyyliä - vähän.

Yhteistyössä