Yön pimeinä tunteina ei ole mitään parempaa tekemistä kuin
valittaa pizzamainoksista.
Vaikka ovessa lukee "Ei mainoksia/ NO ADVERTISEMENTS", niin silti viikoittain luukusta tupsahtelee pizzamainoksia.
Todella röyhkeää pakkomainontaa, oikein sapettaa. Taas yksi syy vähemmän vierailla paikallisissa pizzerioissa.
Google tietää kertoa, että asiasta on ennenkin kitisty verkossa.
Pieni juttukin löytyi:
Kuluttajavirasto ärähti pizzamainoksista | Uusi Suomi
valittaa pizzamainoksista.
Vaikka ovessa lukee "Ei mainoksia/ NO ADVERTISEMENTS", niin silti viikoittain luukusta tupsahtelee pizzamainoksia.
Todella röyhkeää pakkomainontaa, oikein sapettaa. Taas yksi syy vähemmän vierailla paikallisissa pizzerioissa.
Google tietää kertoa, että asiasta on ennenkin kitisty verkossa.
Pieni juttukin löytyi:
Kuluttajavirasto ärähti pizzamainoksista | Uusi Suomi