Ne pizzamainokset

13.08.2013
118
0
16
Yön pimeinä tunteina ei ole mitään parempaa tekemistä kuin
valittaa pizzamainoksista.

Vaikka ovessa lukee "Ei mainoksia/ NO ADVERTISEMENTS", niin silti viikoittain luukusta tupsahtelee pizzamainoksia.

Todella röyhkeää pakkomainontaa, oikein sapettaa. Taas yksi syy vähemmän vierailla paikallisissa pizzerioissa.

Google tietää kertoa, että asiasta on ennenkin kitisty verkossa.
Pieni juttukin löytyi:
Kuluttajavirasto ärähti pizzamainoksista | Uusi Suomi
 
Heh, jollain muullakin on kahdella eri kielellä ovessa tuo "ei mainoksia "kielto. Mulla oli aluksi vain suomeksi, mutta kun mainoksia vaan tuli ja tuli niin pistin sitten vielä enkuksi kiellon kans. Se auttoi! Mutta sun pitää keksiä varmaan joku kolmas kieli vielä lisäksi :D
 

Yhteistyössä