Treenaanko ihan turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies89

Vieras
Oon jo vähän pidempään treenannu säännöllisesti salilla ja tulokset on jo näkyvissä. Mitat on mun mielestä aika hyvät jo nyt, 179cm/80 kg, ei läskiä. Aattelin että naisetkin kiinnostuis enempi, mutta eipä näy auttavan.

No meidän duunissa on yksi nainen, josta olen ollut erityisen kiinnostunut. Sinkku se oli ennen kesälomia, mutta nyt pariutunut. Todella kaunis ja hyväkroppainen 21-vuotias nainen on kyseessä. No tänään kun se lähti duunista aikaisemmin ja sen uus poikaystävä haki sen, en ollut uskoa silmiäni. Ylipainoinen kaveri. Enkä ny muutenkaan komeeksi sanois, mutta emmä ny miesten ulkonäköö osaa kommentoida.

Eikä ilmeisesti oo mikään rikaskaan kun auto oli joku vanha japsi. Tää ei oo eka kerta kun tiedän hyvännäkösen naisen kelpuuttavan miesystäväksi jonkun plösön. Ja mul ei oo mitään sitä vastaan jos joku ei välitä kropastaan, mutta ihmettelen vaan että mikä tässä on takana.

Eli merkkaako naisille mitään miehen kroppa? Ja mimmosille naisille ei merkkaa? Onko joillakin suorastaan semmonen, että ei sais olla hyvä kroppa miehellä? Ja en tarkoita mitään ultrabodattua tms vaan semmosta tervettä, lihaksikasta kroppaa...

Mun mielestä urheilullinen mies on paras, mutta toisaalta oon kyllä ihastunut niihin ns. plösöihinkin. Oikeesti kokonaisuus ratkaisee eikä sentit ja kilot.

En voi toki puhua naisten puolesta, mutta omasta kokemuksestani sanoisin, ettei se kroppa paljoa merkkaa. Olen naimisissa kauniin neitosen kanssa, vaikka olenkin laiskahko plösö. Salilla tulee käytyä sen max. 2 kertaa viikossa.

Kropalla voi saada jonkun kyllä kiinnostumaan, mutta ne on ihan muut avut, jotka pitää sen kiinnostuksen yllä.

Täällä just oli kuvaketju komeista miehistä ja sinne naiset linkittelivät pääasiassa todella lihaksikkaita (esim. Dwayne Johnson) miehiä, eli ilmeisesti naiset tykkäävät isoista lihaksista.

Itse en tykkää sellaisista sikaniskamiehistä, eikä kaveritkaan sellaisista tykkää, mutta yleisesti ne kai on aika suosittuja.

Ei se hyvä kroppa paljon auta jos on täynnä ihteään. Tulee vaan ap.n tekstistä olo että on kuspää joka puhuu vaan itestään ja treeneistään ja tärkeintä on se miltä kaikki näyttää ulospäin.

Arvostan kyllä urheilullista vartaloa, mutta turhan paljon lihaksia saa ylimielisen ja itserakkaan kuvan. Mitä tarkoittaa plösö? Oma mies kun haukkuu ihan normaalivartaloisia läskeiksi ja hoikkia laihoiksi. Itse käy salilla ja sanon välillä, että näytti ihan yhtä hyvältä kun painoi 10kg vähemmän, ettei mun takia tarvi. On kai nyt aika samat mitat kun sulla. Miehelläni on tosin luonnostaan leveät hartiat.

Ne hartiat on kai lihaksia tärkeämmät. Eräs ahkera salillakävijätuttu ei mielestäni näytä hyvältä lihaksiensa kanssa. Käyttää myös liian tiukkoja vaatteita. Älä siis sorru siihen.

Itse olen hoikka parikymppinen nainen ja tykkään pitää itsestäni huolta. Luonne silti merkkaa ulkonäköä enemmän ja kasvot ja hiustyyli kroppaa enemmän. Jos ei naama miellytä, ei kropalla ole mitään väliä. Oikeasti laihat...sinun mitoissasi jotkut 60kg painavat eivät miellytä eikä oikeasti lihavat, mutta pieni pömppö tai pehmeys ei haittaisi. Toki urheilullinen parempi, kunhan ei mene liiaksi lihasten hankinta. Naiset eivät yleensä pahemmin syty mistään selkälihasten pullistelijoista.

Täällä just oli kuvaketju komeista miehistä ja sinne naiset linkittelivät pääasiassa todella lihaksikkaita (esim. Dwayne Johnson) miehiä, eli ilmeisesti naiset tykkäävät isoista lihaksista.

Itse en tykkää sellaisista sikaniskamiehistä, eikä kaveritkaan sellaisista tykkää, mutta yleisesti ne kai on aika suosittuja.

EN tykkää kyllä minäkään. Kuka semmoisista tykkää? En pahemmin tunne semmosia, jotka tykkäis. Vai onko sitten niin, että jotkut naiset tykkää semmoisista tietynlaisista köriläistä mutta eivät kehtaa myöntää?

Ja tosiaan...ajattelisitko sinäkin, että jos tyttöystäväsi olisi hoikka ja lihoisi yllättäen, niin vastaantulijat ihmettelisivät, miten tuo nainen on tuon miehen saanut, kun on tuollainen plösö ja miehellä hyvä kroppa? Voi huhhuh ajatusmaailmaasi. Aika pinnallista. Naiset eivät yleensä ole noin pinnallisia, mutta toki heitäkin on.

EN tykkää kyllä minäkään. Kuka semmoisista tykkää? En pahemmin tunne semmosia, jotka tykkäis. Vai onko sitten niin, että jotkut naiset tykkää semmoisista tietynlaisista köriläistä mutta eivät kehtaa myöntää?

En minäkään tunne, mutta se ketju komeista miehistä oikein pullisteli sellaisia sikaniskamiehiä. :D

Ehkä joillakin on sitten "salaa" ihanne sellaisiin tosi isoihin ja yksinkertaisen oloisiin miehiin, jotka tulee ja panee lujaa (jotenkin noin yksi kirjoittaja siinä ketjussa kirjoitti).
Kai se on ihan luonnollista, mutta itseäni EI viehätä sitten yhtään. :D

Jos mies käy punttisalilla, ei kiitos. Urheilullinen saa olla, ja lihaksiakin pitää löytyä, mutta ei punttipunttilihaksia, vaan liikkumalla saatuja. Ulkonäöllä sinällään ei juuri merkitystä (ääripäät erikseen), vaan järki ja tunneäly ratkaisee.

Hyvä kroppa on vain yksi ominaisuus miehessä. Kokonaisuus on se mikä merkkaa eniten, ei yksittäiset ominaisuudet. Kuulostaa aika lapselliselta ja jopa peloittavalta ajatella, että "treenaa turhaan" jos nyt joku tyttö seurusteleekin miehen kanssa jolla on "huonompi" kroppa kuin itsellä.

Mä tykkään kyllä että on paljon lihaksia. Jos ihan ilman hormoneja ne hankkii, niin tuskin niistä voi tulla liika ison näköiset, ellei oo jo valmiiksi joku lyhytjalkainen ja kaulaton.

Mut että ihastuisi johonkin pelkästään vaan lihasten takia... Pöh. Onhan ne makeet, mutta mitä niillä tekee, jos äijä ei esimerkiks tajua kantaa silti kauppakassia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä kroppa on vain yksi ominaisuus miehessä. Kokonaisuus on se mikä merkkaa eniten, ei yksittäiset ominaisuudet. Kuulostaa aika lapselliselta ja jopa peloittavalta ajatella, että "treenaa turhaan" jos nyt joku tyttö seurusteleekin miehen kanssa jolla on "huonompi" kroppa kuin itsellä.

Ja kuulostaa siltä, että se kyseinen tyttö nyt vaan ei ole saavutettavissa, että turha ainakaan sen takia puntata.

Terveen näköinen treenattu kroppa ei todellakaan auta mihinkään sellaisenaan. Suurin osa nuorista miehistä (alle 30-vuotiaat) pitää itsestään huolta muutenkin, joten tuo on melkeinpä jo vaatimus. Pitäisi erottua muilla tavoin jos haluaa kelvata naisille...

Yhteistyössä