M
miua
Vieras
millaista teidän työ on? viihdytkö työssäsi? entäs työajat? teetkö viikonloppuja? mitkä on nettotulot kk? oletko koulutettu ja jos olet niin minkä koulutuksen saanut? kiitos jos joku jaksaa vastailla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
millaista teidän työ on? viihdytkö työssäsi? entäs työajat? teetkö viikonloppuja? mitkä on nettotulot kk? oletko koulutettu ja jos olet niin minkä koulutuksen saanut? kiitos jos joku jaksaa vastailla![]()
millaista teidän työ on? viihdytkö työssäsi? entäs työajat? teetkö viikonloppuja? mitkä on nettotulot kk? oletko koulutettu ja jos olet niin minkä koulutuksen saanut? kiitos jos joku jaksaa vastailla![]()
ihanaa että löytyy näin paljon työstään pitäviä laitoshuoltajiaolen itse lähdössä nyt syksyllä opiskelemaan alaa
ala tuntuu juuri minulle sopivalta ja vaikka palkkaus on mitä on niin koen alan olevan se oikea minulle.
ihanaa että löytyy näin paljon työstään pitäviä laitoshuoltajiaolen itse lähdössä nyt syksyllä opiskelemaan alaa
ala tuntuu juuri minulle sopivalta ja vaikka palkkaus on mitä on niin koen alan olevan se oikea minulle.
Kyllähän toi laikkarin liksa on ihan "perusettiä"naisvaltasella alalla.Esim.klinikkaeläinhoitaja,12vuoden työkokemuksella,päivätyö,nettoliksa 1678e/kk!Ja mitään lisiä ei makseta.Ja ammattitutkinto suoritettu.Ja Suomessahan nyt ei REHELLISELLÄ duunilla rikastu!Kiva kun tykkäät alasta, minä myös!Ja palkkauksesta, ainakaan kunnalla ei mikään kauhean huono palkka ole, kokemuslisineen ainakin mulla lähestulkoon sama kuin lähihoitajilla. Ja kun ei ole tottunut enempään niin kyllä tällä pärjää, varsinkin jos miehelläkin on samansuuruinen tai vähän isompi palkka. Kun olin sinkkuna ja tein vuorotyötä, rahaa jäi säästöön aina satasia kuussa.
![]()