H
"huhhuh"
Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.. sanotaan usein että omasta tahdostaan lapsettomat ovat itsekkäitä, mutta eikös se vasta itsekästä olekin jos tekee lapsia jotta oma vanhuus oli turvattu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tietenkään, en haluaisi lasten hoitavan minua.
Olisi kiva asua vanhana palvelukodissa missä kaikki tulisi valmiina![]()
Mistä ne kaikki tulee valmiina? roboteilta?
Entä kun et itse pysty sanomaan mitä haluat/mitä et tai et pärjää palvelukodissa vaan tarvitset ympärivuorokaautista hoitoa?
En tietenkään, en haluaisi lasten hoitavan minua.
Olisi kiva asua vanhana palvelukodissa missä kaikki tulisi valmiina![]()
Silloin varsinkaan en voisi kuvitellakaan olevani lapsieni riesana. Haluaisiko joku oikeasti jäädä lastensa hoidettaviksi? Ehkä jossain kulttuurissa onnistuisi, mutta ei Suomessa. Haluan lasteni olevan onnellisia ja itsenäisiä, nauttivan elämästään ilman että kokisivat minun hoitamisen velvollisuudekseen ja riippakivekseen. Kauhea ajatus!Mistä ne kaikki tulee valmiina? roboteilta?
Entä kun et itse pysty sanomaan mitä haluat/mitä et tai et pärjää palvelukodissa vaan tarvitset ympärivuorokaautista hoitoa?
Silloin varsinkaan en voisi kuvitellakaan olevani lapsieni riesana. Haluaisiko joku oikeasti jäädä lastensa hoidettaviksi? Ehkä jossain kulttuurissa onnistuisi, mutta ei Suomessa. Haluan lasteni olevan onnellisia ja itsenäisiä, nauttivan elämästään ilman että kokisivat minun hoitamisen velvollisuudekseen ja riippakivekseen. Kauhea ajatus!
Ajattelin ihan tällaisia avustettavia vanhuksia ja niinkuin edellä puhuttiin ympärivuorokautisesta hoidosta. Kuka täällä on valmis tuosta noin vain lopettamaan oman työnsä ja jäädä kotiin hoitamaan vanhempiaan? Ymmärsin ehkä väärin kysymyksen jos kyse oli vain pienestä asioiden hoidosta. Tällaisen vuoksi myöskään tuskin kukaan on lapsia tehnyt, sen verran raswkasta lastenhoitokin on ja sillä rahalla minkä lasten vuoksi menettää, saanee hoitajan jos toisenkin.
Silloin varsinkaan en voisi kuvitellakaan olevani lapsieni riesana. Haluaisiko joku oikeasti jäädä lastensa hoidettaviksi? Ehkä jossain kulttuurissa onnistuisi, mutta ei Suomessa. Haluan lasteni olevan onnellisia ja itsenäisiä, nauttivan elämästään ilman että kokisivat minun hoitamisen velvollisuudekseen ja riippakivekseen. Kauhea ajatus!