Onko mies kiinnostunut vai mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyrkky?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmettelen vaan siis sitä että jos mieskin halusi vain seksisuhdetta niinkuin luulin ja mitä nyt näistä sen ehdotteluistakin vois päätellä niin miksi sitten kuitenkin soutaa ja huopaa tälleen?

Soutaminen ja huopaaminen tapahtuu siksi, että mies onkin saanut 'paremman tarjouksen' joltakin muulta naiselta ja siksi perunut suunnitellun menon sinun kanssasi. Haluatko siis olla ikuinen kakkonen? Ei kannata jäädä haikailemaan tuollaisen miehen perään. Löydät varmasti sellaisenkin, jolle olet se ykkönen.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, että ei ole olemassa mitään kaavaa ihmissuhteille jolla homma toimii.

Katsotaanpa vaikkapa epävirallisia tilastoja, luin tuossa kuukausi sitten muistaakseni tuloksia kyselystä missä oli yksi monista kysymyksistä

"Oletko löytänyt rakkautta ravintolasta",miehien ja naisten kesken tulokset kyllä vastauksen suhteen olivat 17 ja 18%

Eli mahdollisuudet on tosi pienet, mutta silti se on selkeä mahdollisuus. Se taas haluaako ihmistä baarista raahata elämäänsä, on sitten yksilötasolla oleva päätös.

jos on löytänyt rakkaan ravintolasta se ei tarkoita sitä,että sitä on nussittu samana iltana.Minä olen ottanut vain puhelinnumeron :)

[QUOTE="Heidi";28958883]Soutaminen ja huopaaminen tapahtuu siksi, että mies onkin saanut 'paremman tarjouksen' joltakin muulta naiselta ja siksi perunut suunnitellun menon sinun kanssasi. Haluatko siis olla ikuinen kakkonen? Ei kannata jäädä haikailemaan tuollaisen miehen perään. Löydät varmasti sellaisenkin, jolle olet se ykkönen.[/QUOTE]

Niin joo tosiaan, saattaapa tuolla olla sutinaa siellä ulkomaanreissuilla. Tai miksei täällä Suomessakin.. Mies on kyllä selvästi player, siis todella itsevarma, hyvin menestyvä business-mies, urheilullinen, erilainen ku mitä oon koskaan tavannut. Kummallinen tapaus kerrassaan. Ite oon ollut näistä tällaisista kuvioista ulkona jo lähes kymmenen vuotta niin ei ole tarvinnut ihmetellä. Ennenkuin nyt.

Mutta taidan vaan jatkossa keskittyä omaan napaani niin en nolaa itseäni enempää..

Niin joo tosiaan, saattaapa tuolla olla sutinaa siellä ulkomaanreissuilla. Tai miksei täällä Suomessakin.. Mies on kyllä selvästi player, siis todella itsevarma, hyvin menestyvä business-mies, urheilullinen, erilainen ku mitä oon koskaan tavannut. Kummallinen tapaus kerrassaan. Ite oon ollut näistä tällaisista kuvioista ulkona jo lähes kymmenen vuotta niin ei ole tarvinnut ihmetellä. Ennenkuin nyt.

Mutta taidan vaan jatkossa keskittyä omaan napaani niin en nolaa itseäni enempää..

Kuulostaa tosiaan siltä, että mies pyörittelee useampaa naista kerrallaan.

[QUOTE="sanna";28958901]jos on löytänyt rakkaan ravintolasta se ei tarkoita sitä,että sitä on nussittu samana iltana.Minä olen ottanut vain puhelinnumeron :)[/QUOTE]

Kovasti tässä nyt logiikkaan nojaat, mutta et ole valmis ottamaan vastaan sitä loogista asiaa, että ei ole oikeasti mitään varmuutta ekalla kerralla antamisen negatiivisesta tuloksesta kuin positiivisestakaan. Riippuu täysin ihmisistä joista kyse. Persoonat jne.

[QUOTE="Heidi";28958992]Kuulostaa tosiaan siltä, että mies pyörittelee useampaa naista kerrallaan.[/QUOTE]

Näin mäkin nyt alan uskoa kun puheeksi otit. Sitä vaan kuvitteli ettei yli nelikymppiset miehet enää jaksais pelailla mitään pelejä, varsinkaan isäihmiset. Mutta ei taida katsoa ikään..

[QUOTE="vieras";28959012]Ei kai :whistle:[/QUOTE]

No onhan täällä palstalla kyllä melko paljon keksittyjä tarinoita mutta enpä aloittaessani arvannut että mun elämä vaikuttas jonku mielestä keinotekoiselta.. :)

[QUOTE="vieras";28958361]Kyllä se hyvinkin voi kaatua jos nainen on liian helppo. Antaahan se sitten helposti muillekin. Tämähän ei haittaa jos satunnaista seksiä hakemassa mutta potentiaalista vaimoa haettaessa ei lutkat kelpaa.[/QUOTE]

Häh? Yhtä "helppohan" siinä on se mieskin. Antaahan sekin sitten muille jos noin ajattelee.

Tästä mitä kerrot saa vähän sellaisen kuvan, että mies ehkä harrastaa samantyyppisiä säätöjä enemmän. Haluaa valloittaa, ja kyllästyy helposti. Eli itse ajattelisin että on uusi säätö päällä. Oletko varma, että osoite on vakituinen eikä esim. Työntakia hankittu asunto? Oletko nähnyt lapsien olevan yötä asunnolla? Eli onko oikeasti edes sinkku, vai ovatko ne työmatkat sitä että ollaankin oikeasti perheen kanssa.

Musta toi kuulostaa seksisuhteelta. Hotelliin treffeille???? Mitkä treffit ne on jos jo etukäteen sovitaan seksin harrastamisesta, tuossahan olet jo suostunut seksisuhteeseen.

Joo, siis kyllä noi muksut tossa ihan asuu, omieni kanssa välillä leikkineet vaikka vähän isompia ovatkin :) Miehen perhesysteemeistä ei sen enempää. Eikä itseasiassa oikeastaan työmatkoilla käy, ne on enemmän sellasia vapaa-ajan matkoja, äijä asui ulkomailla vuosia, oli siellä töissä ja nyt siis pari vuotta Suomessa ollut. Ei käy töissä vaan hoitelee lähinnä työkontaktejaan tulevan kannalta ja käy ulkomailla ystäviään tapaamassa. Ja varmaan siis sikäläisiä hoitojakin hoitelee..

Mä alunperin olinkin ihan valmis pelkkään seksisuhteeseen, ei mulla olis mitään sitä vastaan ollut. Luulin että mieskin sitä toivoi. Oisko sillä voinut olla sitten muitakin ajatuksia mun suhteen ja luovutti sitten kun ekat treffit meni miten meni?

Tai sitten tosiaan vaan haluaa valloittaa ja kun siinä onnistuu niin seuraavan kimppuun.

Näin mäkin nyt alan uskoa kun puheeksi otit. Sitä vaan kuvitteli ettei yli nelikymppiset miehet enää jaksais pelailla mitään pelejä, varsinkaan isäihmiset. Mutta ei taida katsoa ikään..

Sen ikäiset miehethän on juuri niitä pahimpia. He alkavat tajuta kuolevaisuutensa ja sen, ettei heistä kohta ole enää kilpailijoiksi nuoremmille miehille. Jos joku tytteli edes vahingossa erehtyy näyttämään vihreää valoa, niin totta hemmetissä pitää tarttua tilaisuuteen jos toiseenkin. Pönkittää mukavasti vanhenemispelkoisen miehen itsetuntoa.

Yhteistyössä