Kenestä palstalaisesta pidät/et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rekkautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En pidä purjosipulista, astrolabesta enkä viikatteesta. En inhoa tai mitään sellaista, mutta ei vain yhtään osu mieluisiksi, sellaisiksi joiden kanssa kuvittelisi ystävystyvänsä.

Mandickenistä pidän erityisesti, sen verran fiksu ihminen että voisin kuvitella kaveriksikin.

[QUOTE="vieras";28969521]Ihan turhaan listaatte mitään nimiä tähän, tällaset ketjut poistetaan alta aikayksikön.[/QUOTE]

Aika jännä että palstalaisia saa haukkua heidän omissa ketjuissaan ihan mielinmäärin, mutta sitten tällaiset ketjut poistetaan. Teennäistä jopa

Olen kiinnostunut Akaatin ajatusmaailmasta ja toivoinkin jo aiemmin että aloittais blogin, muttei vastannut. En välttämättä ole samaa mieltä hänen kanssaan mutta tosiaan mielenkiintoinen on!

[QUOTE="ite";28969897]Olen kiinnostunut Akaatin ajatusmaailmasta ja toivoinkin jo aiemmin että aloittais blogin, muttei vastannut. En välttämättä ole samaa mieltä hänen kanssaan mutta tosiaan mielenkiintoinen on![/QUOTE]

Hänellä ainakin oli blogi, jonka osoitteenkin antoi joskus. Ei se ollut kovin kiintoisa ja pian se muuttui suljetuksi.

[QUOTE="vieras";28970034]Pysyhän totuudessa. Valehtelu on rumaa ;)[/QUOTE]

Rakastan kaikkia erilailla. Joidenkin idioottimaisuutta viihdearvonsa takia, joitain asiallisten ja asiantuntevien vastausten vuoksi, joidenkin huumorilla höystetyt vastaukset pistää aina hymyilyttämään.. jne. :)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Tykkään monista. En vain ikinä muista niiden nimimerkkejä ennen kuin taas jossain ketjussa tulee hyvä kommentti vastaan.
Tytsi on kyllä vetänyt pohjat. Hänellä on myös hyviä mielipiteitä ja ajatuksia mutta en minä pysty käsittämään sitä vänkäyksen määrää ja aikuisten ihmisten kouluttamista mitä hän harrastaa vailla mitään todenperäistä pohjaa.

[QUOTE="Vieras";28969908]En pidä luciferista, kgkfkf:sta, sangriasta
Pidän astrolabesta ja ajoittain chefistä.[/QUOTE]Kahdesta ensimmäisestä en ole ikinä edes kuullut, saati lukenut heidän kirjoituksiaan. Ilmeisesti eivät palstaile enää?

Omat suosikkini ja inhokkini ovat kuka milloinkin. Kaikki ovat Kiinostavia vuorollaan ja toisinpäin.

Yhteistyössä