N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29031156:Jokainen saisi maksaa itse asumisensa. Näin tulisi iso säästö.
Lopetetaan kaikista tuista inisyt mieluummin ja ollaan tyytyväisiä siihen, että täällä autetaan ihmisiä. On oikeasti turhempiakin asioita mihin sitä rahaa syydetään.
Ei välttämättä. Minä olen ainakin jossain vaiheessa pienituloisena saanut asumistukea omistusasuntoonkin, eli tuki on tullut avuksi ihan suoraan tarvitsijalle.
Tarkoitin lähinnä sitä, että on niitä asumistukien tarvitsijoita omistusasunnoissa asuvissakin, joten tuki ei aina välttämättä osoittaudu ns. väärään paikkaan.
Siis ketkä ovat laiskureita? Vuokranantajatko? Hehän tekevät hyvää työtä, kun sijoittavat asuntoihin siitäkin huolimatta, että se on riskialtista. Pitää ottaa riski, että vuokralainen tuhoaa asunnon, pitää ostaa uusi jääkaappi, jos se menee rikki jne. Helpompaa on sijoittaa pörssiosakkeisiin, mutta jotkut kantavat huolta toisten elämästä ja tarjoavat asunnon tarvitsijoille. Toki jokainen sijoittaja haluaa tuottoa sijoituksilleen, mutta niinhän sen pitää ollakin. Kyllä verottaja pitää huolen, ettei kovasti pääse rikastumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29031156:Jokainen saisi maksaa itse asumisensa. Näin tulisi iso säästö.