[QUOTE="vieras";29045634]Mut kato en ollu Kouvolaan menossa.[/QUOTE]
Mä luulin että piti vaan päästä pois sieltä kotikylältä, mutta olikin vissiin ihan tarkka osoitekin tiedossa mihin sossuun ois suunnattu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea sun elämään, ap! Toivottavasti saat mielen ja sitä myöten myös vatsan kuntoon, ja löydät oman paikkasi maailmassa! Elämä osaa olla joskus tuossa iässä hankalaa. Iän myötä se sitten helpottuu, tai ei ehkä helpotu, mutta olo helpottuu kun "oppii elämään" ja stressaamaan vähemmän![]()
Ja kokeile sitä gluteenitonta ruokavaliota, jos et ole vielä kokeillut, et sä siinä mitään häviä. Keliakia aiheuttaa myös mm. masennusta. Sun kokema stressi sit pahentaa sitä. Sä oot kärsinyt vaivasta 3 v. ja luulet tietäväs miten löydät avun. Toivottavasti löydät. Mutta älä dissaa ihmisiä joilla on mahdollisesti yli 20 v enemmän kokemusta aiheesta. Mulla on ollut mm. masennusta, paniikkihäiriöitä yms. ja nyt jälkikäteen mietin että mikä osuus kaikkeen tuohon oli mun jo teini-iässä ilmeisesti alkaneella keliakialla, jota kukaan lääkäri ei ole edes ehdottanut. Itse diagnosoitu ja apu löydetty, VIIMEIN.
No eipä sulle näy kelpaavan nekään joilla on kokemusta asioista =) HoitoonVaan kertoili ystävälliseen sävyyn omista samantyylisistä ongelmistaan ja niihin löytyneistä ratkaisuista aka. yritti auttaa, niin eipä sekään ollut sulle mieluisaa.