Oletteko ikinä antaneet miehellenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitatko minua? Olen huomannut esittäväni joskus asioita tavalla joista muut päättelevät että se olisi ainoa oikea, vaikka tarkoitukseni olisi ollut vain esittää epäilys ja kaiken lisäksi olen ollut itse asiasta epävarma. Kommunikointikykyni tarvitsisivat kohennusta mm. tuon asian suhteen.

Yleensä tarkoitukseni ei ole nolata, mutta joskus se on tarkoituksellista. Aivan kuten jotkut ilkeilevät ja silloin saatan vastata epämiellyttävällä tavalla.

No sun kommentit ovat jääneet mulle vieraiksi..käyn vain joskus täällä kurkkimassa.Mutta harvoinpa olenkaan sanavalinnoissa myrkyllisiä miehiä tavannutkaan..taitaapi olla enempi naisten omaa aluetta

Tarkoitatko minua? Olen huomannut esittäväni joskus asioita tavalla joista muut päättelevät että se olisi ainoa oikea, vaikka tarkoitukseni olisi ollut vain esittää epäilys ja kaiken lisäksi olen ollut itse asiasta epävarma. Kommunikointikykyni tarvitsisivat kohennusta mm. tuon asian suhteen.

Yleensä tarkoitukseni ei ole nolata, mutta joskus se on tarkoituksellista. Aivan kuten jotkut ilkeilevät ja silloin saatan vastata epämiellyttävällä tavalla.

Ja tuo että mainitset kommunikointikykysi puutteita,niistä en tiiä mut isot peukut tuolle kommentille,harva taipuu tuommoista myöntämään :D

Milloin olen omahyväinen, milloin alistettu itsekeskeisen mieheni toimesta, milloin tossun alla ja milloin pidän Dataa tohvelini alla, ollaan köyhiä ja sitten taas ei ymmärretä vähävaraisia, ollaan satuolentouskovaisia ja sitten tiukan oikeistolaisia...

• Tykkää
Reactions: Data
Kyllähän kymmeneen yhteiseen vuoteen mahtuu niitä yllättäviäkin kohtaamisia. Joskus on pyydetty ja toisinaan oltu pyytämättä. Hyvää on ollut nämä vuodet ja toivottavasti jatkossakin. Mä en näe pyytämisessä mitään huonoa, päinvastoin. En jaksa enää leikkiä arvailuleikkejä.

No ei ole tullut pyydettyä :D ...muutama vuosi yhteistä taivalta takana ja myöskin tässä asiassa "naamasta näkee"milloin toinen on sillä tuulella...ne on ne pienet eleet ja kosketukset ohimennen merkkinä siitä että "sen tyyppistä läheisyyttä"kaivataan...

[QUOTE="vieras";29070084]Onhan noita ketjuja...ja ketjuja...kokonaisuutta en uskalla edes ajatella.[/QUOTE]

Sinä olet vieraana ettei kukaan oppisi tuntemaan millainen olet. Täällä edes ulkonäöllä ei ole väliä, mutta et uskalla paljastaa sisimpääsi.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hoplaa";29069812]Mä en voi kyllä kun ihmetellä tätä meininkiä. Ap esitti kysymyksen. Astrolabe ja Vaimo-Rakas vastasivat kysymykseen. Sitten tulee porukkaa länkyttämään, kun nämä kehtasivat vastata Ap:n kysymykseen. Ööö? :D Ja näin saatiin 3 sivua turhaa jankkausta (näiden harmaiden osalta, Data ja Vaimo-Rakas puolustautuvat kun syytetään, näin tekisin itsekin..) mikä ei liity varsinaisesti aloitukseen mitenkään. Voi morjens.[/QUOTE]

Älä muuta sano. Luen tätä ketjua :O tuollainen ilme kasvoillani. Miksi ihmeessä ihmiset kiivastuvat siitä, että joku kehtaa sanoa, että omaa hyvän ja vaikkapa täydellisen seksielämän. Näköjään joillekin vain ottaa liian lujille... Ohhoh, ei voi muuta sanoa.

Uskoo ihan oikeasti, kun teille tämän sanon. Kukaan ei kadehdi teitä EI KUKAAN. Te, että ole muiden yläpuolella vaikka niin kuvittelette jatkuvasti.
Te olette ihmisinä hyvin omituisia ja ei teillä ihan kaikki inkkarit ole kanootissa mukana.

Älä sure, puolet näiden hörhöjen jutuista on vaan palstaa varten esittämistä. Voitko kuvitella että tuo astro täällä ennen datan tapaamista julisti joka käänteessä olevansa aseksuaali. Kuinka epätoivoinen voikaan olla nainen joka muuttaa koko persoonansa miehen saadakseen. Itse oon välillä miettinyt miltähän astrosta oikeasti tuntuu kun esittää sängyssä miehelleen kiihkeää ja halukasta. Ja kuinka data pystyy tuota teatteria uskomaan, kun on kuitenkin ihan faktaa että aseksuaalisuudesta ei tuosta vaan parannuta, kuten ei muistakaan seksuaalisista suuntautumisista. Itse en haluis seksiä kumppanin kanssa josta loppuviimeeks tietäisin ettei hän siitä nauti.

Mä ymmärrän astron innon kertoa, että seksi sujuu mahtavasti. Hänhän on suurimman osan aikuisikäänsä suhtautunut seksiin ihan toisin, niin onhan se nyt ihan mahtava löytö tuo toimiva seksielämä (tai enemmän kai se oli kiinni siitä, että löytyi oikea vastakappale). Astrosta varmaan tuntuu siltä, että on löytänyt ihan uuden alueen. Eipä ne löytöretkeilijätkään löytöjään salassa pitäneet...:D

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="lessu";29070250]Älä sure, puolet näiden hörhöjen jutuista on vaan palstaa varten esittämistä. Voitko kuvitella että tuo astro täällä ennen datan tapaamista julisti joka käänteessä olevansa aseksuaali. Kuinka epätoivoinen voikaan olla nainen joka muuttaa koko persoonansa miehen saadakseen. Itse oon välillä miettinyt miltähän astrosta oikeasti tuntuu kun esittää sängyssä miehelleen kiihkeää ja halukasta. Ja kuinka data pystyy tuota teatteria uskomaan, kun on kuitenkin ihan faktaa että aseksuaalisuudesta ei tuosta vaan parannuta, kuten ei muistakaan seksuaalisista suuntautumisista. Itse en haluis seksiä kumppanin kanssa josta loppuviimeeks tietäisin ettei hän siitä nauti.[/QUOTE]

Astro on luullut olevansa aseksuaali. Eri asia.

Milloin olen omahyväinen, milloin alistettu itsekeskeisen mieheni toimesta, milloin tossun alla ja milloin pidän Dataa tohvelini alla, ollaan köyhiä ja sitten taas ei ymmärretä vähävaraisia, ollaan satuolentouskovaisia ja sitten tiukan oikeistolaisia...

Minulle on jäänyt kuva, että että olet omahyväinen kaksplussan palstalla, olet enemmänkin alistunut kuin alistettu, haluat miellyttää miestäsi keinolla millä hyvänsä ;)

Ikäänkuin tekisit Datan puolesta mitä vain ja sitten hehkutat asiaa palstalla, jolloin tiedät sen menevän Datankin tietoon. Hehkutat sen takia ikäänkuin omahyväisellä tavalla, että Data huomaisi, että "ompas minulla ihana vaimo". Kiillotat kruunuasi nimenomaan Datan silmissä.

En nyt jostain syystä saa ilmaistua itseäni haluamallani tavalla, en tiedä tuliko pointtini tuosta lainkaan ilmi.

Sinä olet vieraana ettei kukaan oppisi tuntemaan millainen olet. Täällä edes ulkonäöllä ei ole väliä, mutta et uskalla paljastaa sisimpääsi.

"Opi tuntemaan", "paljastaa sisimpääsi" - Wtf, puhutaanko tässä kaksplussan keskustelupalstasta? ;D
Tämähän se varsinainen sisimmän paljastuspaikka on, voi olla ihan mitä vain vaikka olisi kuinka nimimerkki :D
Esimerkkinä facebookissakin ollaan omalla henkilöllisyydellä ja siellä kyllä saa ihmisistä juuri niin väärän kuvan, kuin vain voi saada. Toiset valittamalla valittaa kaikki negatiiviset jutut, valtaosa kiillottamalla kiillottaa pintaansa kertomalla kivoja juttuja, jotka ei usein edes pidä paikkaansa.

Eiköhän se sisin paljastu jossain ihan toisaalla. Arkielämässä. Siinä ihan OIKEASSA elämässä.

Osittain samaa mieltä vaikka toki uskon mahdollisuuteen, että on vallan kiva pitää yhteyttä näin kierällä tavalla kuin palstailulla. Toisaalta tulee mieleen, että haluavatko pitää itselleen yllä illuusiota, rakastaa kun on helpompi virtuaalisesti kuin livenä.

[QUOTE="Vieras";29070344]Minulle on jäänyt kuva, että että olet omahyväinen kaksplussan palstalla, olet enemmänkin alistunut kuin alistettu, haluat miellyttää miestäsi keinolla millä hyvänsä ;)

Ikäänkuin tekisit Datan puolesta mitä vain ja sitten hehkutat asiaa palstalla, jolloin tiedät sen menevän Datankin tietoon. Hehkutat sen takia ikäänkuin omahyväisellä tavalla, että Data huomaisi, että "ompas minulla ihana vaimo". Kiillotat kruunuasi nimenomaan Datan silmissä.

En nyt jostain syystä saa ilmaistua itseäni haluamallani tavalla, en tiedä tuliko pointtini tuosta lainkaan ilmi.[/QUOTE]

Kohtuullisen hyvää vänkäystä, vänkkäsin keskustelun aikana kun erikoisin paikka missä minua on keskusteltu toisin kuin raamattu opettaa, oli suihku. Tosin palsta-aktiivi avoni kysyi ennen että jos otan valot pois ja sovitaan että olet hyvä paimen niin voisinko hieman silittää paimensauvaasi. Koska näin teemme sen yliluonnollisilta katseilta salassa, koska suihkukomerossamme on peltiseinät ja niistä ei voi nähdä läpi. Lisäksi saan suuta aina kun pyydän, itseasiassa penikseni puhtaus maistetaan päivittäin suihkun jälkeen että varmasti puhdas, ja ei en joudu pyytämään, ihan perinteistä laaduntarkkailua siis. Mitä tulee CRC-virheilevään Dataan ja muuan keskieurooppalaiseen Bistrolabeen joilla virheet ja viinanhuuruinen elämä perjantaimartineineen täyttää arjen niin uskon seksielämän olevan mahtavaa, koska aseksuaali ihminen on parantunut...Ja mikäs miehestä mukavampaa kuin saada yllätysseksiä...teet saman naiselle niin kyseessä on RAISKAUS ja täällä komennot JSS.

Yhteistyössä