Oletteko ikinä antaneet miehellenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikilla ei ole tarve mainostaa sitä seksielämää jotkut meistä tykkää tuhmailla ja olla pervoja ilman, että sitä kukaan tietää. Mulla ei ole ainakaan tarvetta mainostaa seksielämäämme. Toi asenne, että kaikilla jotka eivät asiasta muille leuhki omaavat huonon seksielämän. Kaikki eivät ole noin halpoja lutkia kuin sinä.

Sinä yrität vain haukkua muita jotka kertovat heillä olevan vilkkaan seksielämän. Tulet vartavasten tällaiseen ketjuun mutta et vastaa kysymykseen vaan haukut vastaajia. Ehkä voisit ensi kerralla vain hypätä ketjun yli?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Kaikilla ei ole tarve mainostaa sitä seksielämää jotkut meistä tykkää tuhmailla ja olla pervoja ilman, että sitä kukaan tietää. Mulla ei ole ainakaan tarvetta mainostaa seksielämäämme. Toi asenne, että kaikilla jotka eivät asiasta muille leuhki omaavat huonon seksielämän. Kaikki eivät ole noin halpoja lutkia kuin sinä.

Nyt ei ollut siitä kysymys vaan siitä että vierasmies aina dissaa jos nainen kertoo olevansa halukas jne. Se on aina halpamaista munahaukka-meininkiä.
Millä perusteella sanot minua halvaksi lutkaksi? Kerrotko vielä sen?

Tämä on kyllä mielenkiintoinen kuvio; seksiaiheisessa keskustelussa aina tiettyjen nimimerkkien vastaukset joutuvat tiettyjen nimimerkkien hampaisiin. Ilmeisesti esim. minä ja Astro emme saisi vastata mitään, se on suoraan hehkutusta jos vastaa seksiaiheiseen kysymykseen seksiaiheisessa ketjussa.
Jännä, tosi jännä!

Ainakin heikko ymmärrys sulla on. Olet tyrkky tuomaan omaa parhauttasi esiin. Eikä ole eka kerta enkä minä ainoa joka asian on huomannut.

Sinä vahtaat tiettyjen nimimerkkien vastauksia näissä ketjuissa ja tulet mollaamaan sitten niitä. En tiedä kuinka heikosta ymmärryksestä se kertoo. Tai patoutumista, tai ahdistuksesta tai mistä se ikinä johtuukin?
Olen jo aiemmin kirjoittanut sinulle että älä lue näitä ketjuja jos kenenkään vastaukset eivät sinua miellytä? (paitsi Tytsin)

Ei, Astro ei sanonut asiaa omahyväisesti. Sinä vain KOET sen siten. Kun sinulla ei ilmeisesti ole sellaisesta kokemusta että toinen yksinkertaisesti haluttaa niin paljon että sitä aktiivisuutta löytyy. Ja halua.
En kyllä muista mieheni pyytäneen koskaan, ihan osaan lukea häntä ja hänen halujaan. Ja itse kun nauttii tuostakin hommasta niin mieluusti sinne alas lankeaa. :)
Sulle kaikki seksuaalinen aktiivisuus tuntuu olevan punainen vaate, ainahan sinä hermostut jos joku vahingossa mielestäsi "hehkuttaa", eli kertoo miten omalla kohdalla on.

Kyllä, Astro sanoi sen omahyväisesti. Sinä et vain koe sitä siten.

Sulle ei näytä menevän kaaliin, että aloitin vastailun omahyväisyydesta, en seksistä. Sulla ja Astrolla on aivan sama tapa ulosantiin esim. "ei meillä miehen todellakaan tarvitse pyytää, täytyyks muilla? Hö, aika passiivista seksielämää toisilla, minä ainakin nautin paljon blaa blaa, lisää tähän itsensähehkutuspaskaa viisi viestiä" :laugh:

Sulle ei näytä menevän kaaliin, että aloitin vastailun omahyväisyydesta, en seksistä. Sulla ja Astrolla on aivan sama tapa ulosantiin esim. "ei meillä miehen todellakaan tarvitse pyytää, täytyyks muilla? Hö, aika passiivista seksielämää toisilla, minä ainakin nautin paljon blaa blaa, lisää tähän itsensähehkutuspaskaa viisi viestiä" :laugh:

? Missä näin oli ?
Astro kertoi ettei miehen tarvitse pyytää.
Kamalaaaaaaa!!!! Ei ole soveliasta!

Nojoo, aika turhaa vaimo-rakkaan on mihinkään seksikeskusteluun vastata, koska kaikki tietää sen vastauksen ennakkoon.

"paljon ja maailman parasta".

Hohhoijjaa. Sama koskee dataa ja astroa, mutta ne nyt onkin jotain vastanaineita joten se on jotenkin ymmärrettävää.

Omahyväisesti vastaaminen vastaa minulla sinun pilkallisuuttasi. Netissä on tapana jakaa asioita, aivan kuten sinäkin teet. Tuot itseäsi esiin, mutta harmaan nimimerkin suojissa jotta et joutuisi vastuuseen. Minusta olet huomattavasti omahyväisempi kuin astrolabe.

Astrolabe ei ole mielestäni omahyväinen. Minä olen, mutta onnistun peittämään sen monesti paitsi silloin kun minua ärsytetään ;) Olen samanlainen irl, oletko sinä samanlainen irl kuin täällä?

Kyllä, niin mollaankin kun omaa elämää tuodaan esiin omahyväisesti. läheltä ei näe lähelle vai miten se meni. Ehkä sulla sädekehä loistaa niin että hahmotuskyky sumentuu?

Äläkä sä tule neuvomaan mitä luen ja kirjoitan.

Sinä vahtaat tiettyjen nimimerkkien vastauksia näissä ketjuissa ja tulet mollaamaan sitten niitä. En tiedä kuinka heikosta ymmärryksestä se kertoo. Tai patoutumista, tai ahdistuksesta tai mistä se ikinä johtuukin?
Olen jo aiemmin kirjoittanut sinulle että älä lue näitä ketjuja jos kenenkään vastaukset eivät sinua miellytä? (paitsi Tytsin)

Mitä, eiks muka kaikilla olekkaan puolisoa? Kyl mulla ainaki on puoliso, miten jollain ei muka ole :O

[QUOTE="Vieras";29069657]Nojoo, aika turhaa vaimo-rakkaan on mihinkään seksikeskusteluun vastata, koska kaikki tietää sen vastauksen ennakkoon.

"paljon ja maailman parasta".

Hohhoijjaa. Sama koskee dataa ja astroa, mutta ne nyt onkin jotain vastanaineita joten se on jotenkin ymmärrettävää.[/QUOTE]

"Jotenkin ymmärrettävää?" Missä kohti se muuttuu sairaaksi ja vääräksi? Minkä vuoden kohdalla?

"Jotenkin ymmärrettävää?" Missä kohti se muuttuu sairaaksi ja vääräksi? Minkä vuoden kohdalla?

En puhunut sairaasta ja väärästä yhtään mitään. Oman seksielämän upeuden hehkuttaminen joka tilanteessa on aina helvatan rasittavaa, mutta jos hehkuttava henkilö on vastarakastunut niin sen jotenkin vielä jaksaa sietää. Sit kun se jatkuu 10 vuotta niin HOHHOIJJAA.

Tässäkin keskustelussa olis ollut kiva lukea erilaisia vastauksia, mutta tässä sinä ja noi kaks taas jankkaa monen sivun verran omasta seksielämästään ja sen upeudesta. Niinkuin ois joku pakko todistella sitä kaikille kaiket päivät. Kaikki vähänkin enemmän palstalla pyörivät kyllä tietää jo että "astro on kyltymätön ja data saa aina ja sä olet aina valmis ja miten päin vaan". Mutta täkin ketju kuoli jo, kiitos teidän.

[QUOTE="Vieras";29069708]En puhunut sairaasta ja väärästä yhtään mitään. Oman seksielämän upeuden hehkuttaminen joka tilanteessa on aina helvatan rasittavaa, mutta jos hehkuttava henkilö on vastarakastunut niin sen jotenkin vielä jaksaa sietää. Sit kun se jatkuu 10 vuotta niin HOHHOIJJAA.

Tässäkin keskustelussa olis ollut kiva lukea erilaisia vastauksia, mutta tässä sinä ja noi kaks taas jankkaa monen sivun verran omasta seksielämästään ja sen upeudesta. Niinkuin ois joku pakko todistella sitä kaikille kaiket päivät. Kaikki vähänkin enemmän palstalla pyörivät kyllä tietää jo että "astro on kyltymätön ja data saa aina ja sä olet aina valmis ja miten päin vaan". Mutta täkin ketju kuoli jo, kiitos teidän.[/QUOTE]

Teillä on enemmän osuutta vieraanmiehen kanssa asiaan, me olemme vastailleet teille. Noi kaksi, tarkoitat ilmeisesti minua ja vierastamiestä?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Vieras";29069708]En puhunut sairaasta ja väärästä yhtään mitään. Oman seksielämän upeuden hehkuttaminen joka tilanteessa on aina helvatan rasittavaa, mutta jos hehkuttava henkilö on vastarakastunut niin sen jotenkin vielä jaksaa sietää. Sit kun se jatkuu 10 vuotta niin HOHHOIJJAA.

Tässäkin keskustelussa olis ollut kiva lukea erilaisia vastauksia, mutta tässä sinä ja noi kaks taas jankkaa monen sivun verran omasta seksielämästään ja sen upeudesta. Niinkuin ois joku pakko todistella sitä kaikille kaiket päivät. Kaikki vähänkin enemmän palstalla pyörivät kyllä tietää jo että "astro on kyltymätön ja data saa aina ja sä olet aina valmis ja miten päin vaan". Mutta täkin ketju kuoli jo, kiitos teidän.[/QUOTE]

No mutta jos valitsee nimimerkikseen Vaimo-Rakas, ei siltä silloin voi paljoa vaatia :rolleyes:

Minä puhun yleensä asioista (tyrkyistä kommenteista), en itsestäni.

Voit toki teilata mut omahyväisyksi sen takia, että sellainen mua häiritsee ja vituttaa, jos niin tahdot.

Omahyväisesti vastaaminen vastaa minulla sinun pilkallisuuttasi. Netissä on tapana jakaa asioita, aivan kuten sinäkin teet. Tuot itseäsi esiin, mutta harmaan nimimerkin suojissa jotta et joutuisi vastuuseen. Minusta olet huomattavasti omahyväisempi kuin astrolabe.

Astrolabe ei ole mielestäni omahyväinen. Minä olen, mutta onnistun peittämään sen monesti paitsi silloin kun minua ärsytetään ;) Olen samanlainen irl, oletko sinä samanlainen irl kuin täällä?

Niin, seksiaiheiseen keskusteluun vastasimme omasta puolestamme. Yhdellä vastauksella. Siihen sitten nämä 1-2 harmaata tarttuu ja alkaa jankuttaa ja keljuilla. Kyllä, ketju kuolee siten. Mutta eihän tänne nekään urputtajat omaa kokemustaan edes vastannut. Vai vastasiko vierasmies ja hymynaama mitään ap:n kysymykseen, ei vaan vänkyttivät minun ja Astron vastauksista. Ja se on tietysti meidän mustien vika.
Voi blääh. Laittakaa jatkossa ihan ilmoitus mihin kysymykseen en saa vastata.

Niin, seksiaiheiseen keskusteluun vastasimme omasta puolestamme. Yhdellä vastauksella. Siihen sitten nämä 1-2 harmaata tarttuu ja alkaa jankuttaa ja keljuilla. Kyllä, ketju kuolee siten. Mutta eihän tänne nekään urputtajat omaa kokemustaan edes vastannut. Vai vastasiko vierasmies ja hymynaama mitään ap:n kysymykseen, ei vaan vänkyttivät minun ja Astron vastauksista. Ja se on tietysti meidän mustien vika.
Voi blääh. Laittakaa jatkossa ihan ilmoitus mihin kysymykseen en saa vastata.

No eikö ny tässä jo moni ole sanonut, että jättäkää näihin vastaamatta.

Yhteistyössä