Kolmasosa suomalaisista syö eineksiä viikoittain - Ravinto - Kotimaa - Helsingin Sanomat
Täällä heitä ei tietenkään ole, mutta tuolla muualla.
Täällä heitä ei tietenkään ole, mutta tuolla muualla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niillä, jotka ovat kotona, on aikaa valmistaa ruokaa alusta asti ja vielä kehuskella siitä palstalla. Työssäkäyvillä ei ole aikaa kumpaankaan.
Niinhän sä luulet![]()
Kolmasosa suomalaisista syö eineksiä viikoittain.
Analysoidaanpas mitä tuo otsikko tarkoittaa.
Eli joka lapsiperhe ei syö joka päivä joka ateriallaan eineksiä. Ja eineksiksi lasketaan myös esim. pakastevihannekset yms. joten ehkä asia ei olekaan ihan niin huolestuttava kuin annetaan ymmärtää.![]()
Niillä, jotka ovat kotona, on aikaa valmistaa ruokaa alusta asti ja vielä kehuskella siitä palstalla. Työssäkäyvillä ei ole aikaa kumpaankaan.
Ei missään, on vain tutkittu mikä ryhmä ostaa ja kuluttaa eineksiä eniten, ja ne ovat juuri lapsiperheet.
Syyllistäminen tulee vasta kommenteissa.
Meillä on pakkasessa aina kotitekoista "valmisruokaa". Eli hyvin pakastuvia ruokia tehdään tuplamäärä ja jemmataan niitä päiviä varten, kun ei jaksa kokata. Tämän tavan opin kotoa ja luulin itse asiassa, että kaikki tekevät niin.
Juuh, en enää ihmettele miksi eineksiä ostellaan. Mä tein pari viikkoa vähän pidempää päivää niin että olin kotona puoli kuuden jälkeen illalla. Ekat ajatukset kotiin tullessa ei olleet että aletaas tekemään nakkisoppaa tai perunamuusia ja lihapullia, ei todellakaanOnneksi normaalisti ei tarvitse "näännyttää" itseään pitkillä päivillä.
Hah, hyvä minä. (Että jaksoin ja jaksan edelleen nähdä vähän vaivaa että meillä syödään terveellisesti ja hyvin - eli ei eineksiä).