Mä olen niin saatanan väsynyt kaikkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riittää

Vieras
en tiedä miten jaksaa...

lapset , koti ja mies.

mies ei tee mitään, kaikki on mun vastuulla, tulee valmiiseen ja lämpimään kotiin. joka helvetin työ pitää minun tehdä, ei tuo nössö osaa edes puhelimella soittaa.

saikkua pukkas mut mies ei edes kaupassa osaa käydä saatikka lapsille ruokaa laittaa...

lottovoittoa kun pukkais niin tää tyttö pistäs auton ratin toiseen suuntaan ja painas kaasua...

tää on niin helvetin kuluttaavaa!

Mies ei osaa kaupassa käydä?

Laita se oppimaan. Jos sulla on vanhemmat ja hyvät välit heihin, niin ota nuorin lapsista mukaasi ja lähde pariksi päiväksi heidän luokseen. Jo rupeaa kauppareissut kiinnostamaan miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;29106340:
puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Jollei keskenään onnistu, menkää jonkun juttusille. Voimia!

ei se puhu. oon koko ajan kun seinille puhuis, ei vastausta, ilme ku sitruunaa imeneellä. ja eihän se minnekään lähe kun ei se puhu ees mulle saatikka muille.

Mies ei osaa kaupassa käydä?

Laita se oppimaan. Jos sulla on vanhemmat ja hyvät välit heihin, niin ota nuorin lapsista mukaasi ja lähde pariksi päiväksi heidän luokseen. Jo rupeaa kauppareissut kiinnostamaan miestä.

pitäs ottaa molemmat mukaan kun tuo vanhempi on "vain" minun(mies inhoaa lasta yli kaiken).

mies kävis vaan syömässä itte jossain ja ens viikolla pitäis taas töihinkin mennä

Alkuperäinen kirjoittaja nyt riittää;29106374:
pitäs ottaa molemmat mukaan kun tuo vanhempi on "vain" minun(mies inhoaa lasta yli kaiken).

mies kävis vaan syömässä itte jossain ja ens viikolla pitäis taas töihinkin mennä

No ota se vanhempi, jos se nuorempi ei ihan vauva tai taapero ole?
Pistä se mies selviytymään, rutiskoon sulle vaikka kuinka. Johan se taannuttaa itsensä ameebaksi kun sä passaat sitä.

Miksei mies kuuntele tai tee mitään: mitä tekee silloin, kun näin käy? Kattooko telkkaa, pelaako tietokoneella, raapii persettä? Estä noiden pelien ja vehkeiden käyttö, nii josko heräis maan pinnalle?

[QUOTE="vieras";29106390]Miksei mies kuuntele tai tee mitään: mitä tekee silloin, kun näin käy? Kattooko telkkaa, pelaako tietokoneella, raapii persettä? Estä noiden pelien ja vehkeiden käyttö, nii josko heräis maan pinnalle?[/QUOTE]

ei sen välttämättä tarvii ns. edes tehdä mitään . mie oon sille ku ilmaa... kattoo toki telkkaa illat mut kyllä se niitä osaa käyttää en mie sille mitään mahda

[QUOTE="pieras";29106384]Mies inhoaa lasta yli kaiken!!?? Ei hyvää päivää...[/QUOTE]
Sanopa muuta. Itse en katsois tuollaista hetkeäkään. Toivottavasti edes sinä pidät lapsesi puolta. Kauheaa varmasti lapsella elää tuollaisessa perheessä.
Eikö jo sunkin kannalta olisi helpompi erota, miehestä kun ei ole mitään apua? Pikemminkin vain haittaa. Kai te jotenkin pärjäisitte taloudellisesti, ainakin elämä muuttuisi paremmaksi kun pääsisitte eroon tuollaisesta ukosta.

[QUOTE="vieras";29106433]Kerrohan ap miksi vielä elät moisen miehen kanssa. Huomenna asuntotoimistoon ja asunto hakuun. Siitä lähtee parempi elämä.[/QUOTE]

osasi näytellä aluksi erilaista. oon aatellu että itteppä siedän kun oon sen elämäääni ottanut. ja on tuota omaisuutta jo kertynyt yhteistä niin ei ole niin helppoa vaan lähteä.

mutta väsynyt olen tähän kaikkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt riittää;29106446:
osasi näytellä aluksi erilaista. oon aatellu että itteppä siedän kun oon sen elämäääni ottanut. ja on tuota omaisuutta jo kertynyt yhteistä niin ei ole niin helppoa vaan lähteä.

mutta väsynyt olen tähän kaikkeen.

Jos jäät hänen kanssaan, tilanne ei ainakaan muutu parempaan suuntaan. Ihan lastenkin takia kannattaa aloittaa uusi elämä. Ehkäpä jonain päivänä löydät ihan oikean aikuisen miehen rinnallesi, sellaisen joka kykenee kantamaan vastuuta eikä sysää kaikkea sinun niskaasi.

varmasti rankkaa olisi lähteä mutta yritä silti. harmittaa että kurittomat laiskat hemmotellut paskakasat saavat kaltaisiasi naisia koska naisia/tyttöjä ei kasvateta arvostamaan itseään.

Yhteistyössä