J
juustoooo
Vieras
On jo kertaalleen pakastettu, kaveri oli erehtyny pakkauksesta ja ottanu vahingossa juustoraasten sulamaan.. Et olis pakko käyttää.
Huomena laitan osan jauhelihataikinaan kun teen pihvejä.. Eilen syötiin just lämpösiä voileipiä. Pizzaa en nyt jaksais vääntää...
On ihan oltermanniraastetta..
ideoita?
Huomena laitan osan jauhelihataikinaan kun teen pihvejä.. Eilen syötiin just lämpösiä voileipiä. Pizzaa en nyt jaksais vääntää...
On ihan oltermanniraastetta..
ideoita?