Suuri määrä juustoraastetta, mihin kaikkialle mä sitä voisin tunkea? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juustoooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juustoooo

Vieras
On jo kertaalleen pakastettu, kaveri oli erehtyny pakkauksesta ja ottanu vahingossa juustoraasten sulamaan.. Et olis pakko käyttää.

Huomena laitan osan jauhelihataikinaan kun teen pihvejä.. Eilen syötiin just lämpösiä voileipiä. Pizzaa en nyt jaksais vääntää...
On ihan oltermanniraastetta..
ideoita?
 
Lasagneen saa upotettua paljon juustoa, sämpylät ja juustosarvet on myös hyviä. Pizza, lämpimät leivät, gratiini, melkein mikä tahansa laatikkoruoka. Täytetyt paprikat (tai kurpitsa/munakoiso)?
 
Pakko kysyä: jos pakastaa juustoa, niin miks ihmeessä hirveenä määränä? Eikö mieluummin kannattais laittaa kerta-annoksina, joita vois tarpeen mukaan ottaa sulamaan useamman?
 
Olisihan sen voinut pakastaa uudelleen? Siitä ei häviä maku saati kuole ruokamyrkytykseen. Juusto on niitä harvoja tuotteita, jotka eivät kärsi uudelleen pakastamisesta.
 

Yhteistyössä