[QUOTE="aapee";29127256]Ei mikään takaa että tulisin raskaaksi. Mutta en saa edes mahdollisuutta enää

.
Syitä. Niin. Olen ainoa lapsi ja haaveillut isosta perheestä. 3 ei kai olisi liian iso. Haluaisin olla kotona kun isommat tulee koulusta (teen vuorotyötä ja olen usein iltoja poissa), haluaisin kasvattaa vielä yhden päivänpaisteen, rakastan lapsiani ja tykkään touhuta heidän kanssa, viettää arkea ja vapaata, on ihanaa kun kotona on menoa ja melskettä. Eipä siinä kai yhtään järkisyytä ole, niinkuin tiedätte, lasten teossa ei ole järki mukana.
Tuntuu vaan pahalta silti, todella pahalta, vaikka minun pitäisi tämä hyväksyä. Vaikeaa on

[/QUOTE]
Ok. teet vuorotyötä, tiedän miten paljon silloin on poissa kotona, mieheni tekee kaksivuorotyötä ja iltavuoroisin ei paljon lasta näe.
Haluat olla kotona ja osallistua lastesi elämään joka päivä, etkä roikkua iltoja töissä kun he tulevat koulusta
uuden lapsen hankkiminen, jotta voisi olla seuraavat 3vuotta kotona eikä tehdä vuorotyötä, ei ole reilua sitä uutta vauvaa kohti.
Hänkin kasvaa ja sitten on taas tuo vuorotyö ongelma
Mitä jos vauvan sijaan uudelleen kouluttautuisit alalle jossa saisit tehdä vain päivätyötä.