A
"aapee"
Vieras
Voiko olla niin että mies kokee sinun "keskustelutoiveesi" samalla lailla kuin esim. minä sen ymmärsin - ts. hän luulee/pelkää että sinun ainoa tavoitteesi keskustelulla on kääntää hänen päänsä? En minäkään haluaisi moiseen keskusteluun alkaa, jos olettaisin että joudun kuulusteluun jossa ainoa tavoite on osoittaa että olen väärässä.
Entä jos sanot miehelle: Ymmärrän ja hyväksyn kantasi, jos olet varma ettei se enää muuksi muutu. Voisimmeko kuitenkin vielä jutella siitä miltä minusta tuntuu? Pääsen asiasta paremmin yli jos saan kertoa vielä oman näkökantani ja tiedät miltä minusta tuntuu, voisimme sitten yhdessä miettiä kuinka pääsen asiasta yli ja voimme jatkaa eteenpäin vaikka toiveeni ei toteudukaan.
En ole KOSKAAN sen kummemmin yrittänyt kääntää miehen päätä. Tietää että haluaisin kolmannen, mutta olen ollut hiljaa koska en ole halunnut painostaa. 6 vuotta olen ajatellut jospa mieli muuttuisi. En koskaan ole kiusannut tai vaatinut tai mitään. Tietää vaan että toivoisin. Silti en ole huomannut että koskaan millään tavoin edes huomioisi että minulla ko. toive.
Ja voin sanoa tuon viimeisen sitaatin. Nyt vaan itkettää. Kun toivoo ja odottaa monta vuotta hiljaa, ei sekään kannata.