Löysin miehen deittiprofiilin netistä. Miten otan asian puheeksi ilman, että vaikutan stalkkerilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minätaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minätaas

Vieras
Mulla on joskus siis ollut vastaava ketju, mutta vähän eri sisältö ja pointti.

Mä olen siis se, joka on tavannut miehen ihan muuta kautta, kuin netissä. Mun ystävä teki itselleen deittiin profiilin ja huomasi miehelläkin olevan siellä profiili. Mies ei tiedä, että mä tiedän.

Eilen oli pakko kysyä kaverilta, onko miehellä edelleen se profiili siellä. Oli kuulemma parasta aikaa onlinessa.. Kun ensin oli viettänyt mun kanssa viikonloppua?!

Voihan se olla, että se deitti on vaan pinttynyt tapa, kuten esim. joku fb:kin.

Mua nyt vaan vaivaa. Jos kysyn asiasta, niin se voi olla miehelle jotenkin noloa.
Pelkään myös, että mies ahdistuu ja pitää mua jonakin stalkkerina, joka kyttää miehen tekemisiä.

Miten siis kysyn asiasta?

No käsket tietenkin kaverias viestittämään sille, tai teet itse feikkiprofiilin ja viestität sille. Sen vastauksista voi päätellä, mitä seuraa miehes on sieltä etsimässä.

Kaikki ketjut eivät ole mun. Joku toinenkin alotellut saman tyylisestä aiheesta.

Miehellähän saa olla profiili, mutta mä mietinkin, missä vaiheessa mulla on ns "oikeus" ottaa asia esiin?
Miten pitkällä pitää olla..

Mua vaivaa ehkä sekin, että en tiedä ollaanko me vielä niin pitkällä että voin asiasta kysyä ja miten kysyn, etten ole liian ahdistava..

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29147875:
Kaikki ketjut eivät ole mun. Joku toinenkin alotellut saman tyylisestä aiheesta.

Miehellähän saa olla profiili, mutta mä mietinkin, missä vaiheessa mulla on ns "oikeus" ottaa asia esiin?

Mua vaivaa ehkä sekin, että en tiedä ollaanko me vielä niin pitkällä että voin asiasta kysyä ja miten kysyn, etten ole liian ahdistava..

Kyllä on vaikeaa, niin vaikeaa, olla nainen tai sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29147875:

Ihan millaisena kynnysmattona itse valitset olla. :) Ei ole mitään järkeä lähteä viemään pidemmälle suhdetta jossa toinen kaipailee muutakin seuraa ja itse olet valmis tinkimään hyvinvoinnistasi vain pitääksesi miehen. Enpä suosittele siihen leikkiin tuon enempää lähtemään.

Te olette molemmat siinä suhteessa. Te yhdessä määritätte missä vaiheessa te olette, ei miehelle ole siihen yksinoikeutta. Jos sua vaivaa asia, niin sitten te olette tai ainakin sinä olet, siinä pisteessä että asia pitää ottaa esille. Jos mies ei ole samassa pisteessä kuin sinä, sekin varmasti kertoo sulle jotain? Haluatko sä sitten ylipäätään olla sellaisessa suhteessa jossa te olette eri pisteissä? Tai sellaisessa suhteessa jossa sä et koe että sä uskallat tai voit keskustella niistä asioista joista sä haluat keskustella? Onko se sun mielestä hyvä suhde jossa sä joudut alusta saakka miettimään ja pohtimaan miten sä voit toimia ettei mies vaan jotain?

Se olisi eri asia jos asia ei vaivaisi sua ollenkaan. Mutta kun se vaivaa. Ymmärräthän sä sen, että kaikki myös riippuu tavasta jolla asiaa kysyt? Jos sä hyökkäät päälle kun yleinen syyttäjä niin mies voi hermostua sun tavasta hoitaa asioita eikä siitä itse asiasta. Osoita, että sä olet aikuinen ihminen joka kykenee keskustelemaan rauhallisesti, kypsästi ja asiallisesti. Kai sä nyt osaat ihan neutraalisti yhden kysymyksen kysyä ilman mitään syyttelyä tai loukkaantumista?

Tee se feikkiprofiili ja ala viestittelemään miehen kanssa. Näin mies ei voi valehdella sinulle päin naamaan, vaan saat tietää heti millainen pelimies hän oikein on.

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29147903:
Hemmetti. Tänään mun on kysyttävä asiasta. Itseni takia. Mä tietenkin jänistän taas, kun en keksi miten kysyn..

No mä kerron miten itse toimisin. Olisin niin vihainen, että ukkeli olisi kuullut suorat sanat ja vähän enemmänkin heti selitystensä päätteeksi. Ensin tietysti kuuntelisin ja sitten avaisin sanaisen arkkuni ja tekisin hyvin selväksi mitä mieltä olen hänestä ja hänen tekosistaan. T: hullu.

Me ollaan tapailtu seitsemän viikkoa. Emme seurustele. Mä kuitenkin haluaisin, että mies olisi kiinnostunut nyt minusta ja katsoisi, mitä meidän jutusta tulee vai tuleeko mitään.

Mulla on tosi kusetettu olo jotenkin. Että mies vaan leikkii mun kanssa.

Mutta entäs jos mies onkin tosissaan mun kanssa? Kokee vaan, että vielä ei tarvitse ottaa profiilia pois?
Entäs jos on liian aikaista kysyä? Voinko mokata?

[QUOTE="Sari";29147920]Tee se feikkiprofiili ja ala viestittelemään miehen kanssa. Näin mies ei voi valehdella sinulle päin naamaan, vaan saat tietää heti millainen pelimies hän oikein on.[/QUOTE]

Vaikka tämä vaihtoehto kuulostaa oikein pahalta se oikeasti on todella hyvä vaihtoehto ja jos alkaa ehdotella kaikkea yms. niin parempi että heivaat sen, koska todennäköisesti tulee pettämään sinua ja tekee tuota koko ajan selkäsi takana.

Koska se sua vaivaa niin voit kysyä nytten. Ei oo mitään yleistä määritystä vaan se määritys on se koska sä niin haluat tehdä!! Jos pitää sua stalkkerina tms niin menköön ja pitäköön. Sanot että kaverisi oli nähnyt jne kuten asia onkin. Mitä pidempään asiaa mietit sitä isompi mörkö siitä tulee. Ehkä mies tajuaa laittaa profiilin pois ja jos ei niin tiedät silloinkin mitä tehdä. Tee itsellesi palvelus!

Minä olen bongannu mun silloisen miehen suomi24:n chatista jossa haki seuraa. Sovin treffit ja sitte annoin sille puhelimessa kenkää. Just oli tekstaillu mulle, jotaa et rakasrakas kuinka sua kaipaan tjtnsp :kieh: Monon kuva persauksiin tollaselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29147959:
Me ollaan tapailtu seitsemän viikkoa. Emme seurustele. Mä kuitenkin haluaisin, että mies olisi kiinnostunut nyt minusta ja katsoisi, mitä meidän jutusta tulee vai tuleeko mitään.

Mulla on tosi kusetettu olo jotenkin. Että mies vaan leikkii mun kanssa.

Mutta entäs jos mies onkin tosissaan mun kanssa? Kokee vaan, että vielä ei tarvitse ottaa profiilia pois?
Entäs jos on liian aikaista kysyä? Voinko mokata?

No jos ette seurustele, niin mun mielestä sulla ei ole oikeutta kysyä.
Mies ei ole vielä edes sitoutunut sinuun, joten saa vapaasti pitää nettiprofiiliaan jos haluaa. Sehän selvästi haluaa vielä pitää itsensä vapaana tapaamaan muitakin?

Emme seurustele. Mutta en halua tapailla miestä, joka etsii koko ajan muutakin.
Tottakai ymmärrän, että toisen haluaa muutaman kerran nähdä, ennen kuin tietää haluaako jatkaa tapailua tiiviimmin.
MINUN käsitykseni mukaan me tapaillaan ihan aikuisten oikeasti. Mä en pysty tähän, jos tiedän, että mies pörrää jossakin deitissä illat.

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148000:
Emme seurustele. Mutta en halua tapailla miestä, joka etsii koko ajan muutakin.
Tottakai ymmärrän, että toisen haluaa muutaman kerran nähdä, ennen kuin tietää haluaako jatkaa tapailua tiiviimmin.
MINUN käsitykseni mukaan me tapaillaan ihan aikuisten oikeasti. Mä en pysty tähän, jos tiedän, että mies pörrää jossakin deitissä illat.

No tässähän on vastaus ongelmaasi! Et pysty tähän, koska tiedät että mies pörrää deitissä.

Se maksaa, että saa lähetellä vieste ja pitää ostaa joku saamarin jäsenyys.

Flirttejä voi lähettää kai maksutta.
Mietin jo että lähettelen sille flirtin ja katon vastaako. En mä tiedä silti haluanko alentua..

No sano se sille sitten. Kerrot, että joko tai. Ja sitte jatkat elämää. Tollasia on netti pullollaan, niitä jotka etsii aina vaan jos vaikka törmäisi johonkin vielä parempaan :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä