Löysin miehen deittiprofiilin netistä. Miten otan asian puheeksi ilman, että vaikutan stalkkerilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minätaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Tapailtu" pari kuukautta? Ei seurustella mutta "tapaillaan vakavasti"?
Siis mitä? Luulis vähemmässäkin ajassa tulleen jo molemmille selväksi että seurustellanko vai ollaan pelkkiä panokavereita? ?

Ukon mielestä luultavasti ootte vaan panokavereita kun kerran muutakin seuraa etsii kokoajan.

Sopiiko aikuiset ihmiset tänä päivänä virallisesti seurustelusta? Vai oletetaanko että nyt seurustellaan kun ollaan sovittu että muita ei hässitä?
Mä ymmärrän että mies on vastannut "ei ole tehnyt pidempi aikaisia suunnitelmia" jos kysyit asiaa parin tapaamisen jälkeen. Tuo on muuten aivan helvetin tökerösti sanottu edes siinä vaiheessa. Mutta jos mies vastasi sinulle noin eilen, niin sittenhän mies selvästi yritti kertoa sulle että panokavereita olette. Tuollaiset "ehkä löytänyt unelmieni naisen", "nainen minun makuun" kommentit on standardi pelimies shaissea. Löytyykö maailmasta niin typeriä naisia että kuvittelevat noiden olevan merkkejä siitä että mies haluaa vakavan suhteen?

Hei . Mä oon tapaillu miestä sen 2krt ja tapasin netistä. SE mies ei oo sen jälkeen ollu kertaakaan siell keskustelu sivuilla ...mutta mä olen ollut....eikä mua haittais jos se olis ja oon avoimesti kertonu et olen siellä jutellu muitten kanssa ...ja jos tää menee vakavaks niin lopetan sen olemiseni siellä keskusteluissa...musta ehkä annat vaan asian olla ja katot miten aika vie teitä eteenpäin :)) tsemppiä.

Miehen deittiprofiili ei tässä vaikuta olevan se suurin ongelma, vaan ap:n huono itsetunto. Oot vatuloinu tätä asiaa jo pitkään, etkä uskalla tehdä mitään omaa ratkaisua. Mietit vaan miehen mielipidettä - ja palstalaisten! Ei täällä kukaan muu voi päättää tätä asiaa sun puolesta kuin sinä itse. Jos sua vaivaa profiili, otat asian miehen kanssa puheeksi, ihan asiallisesti. Mikä tässä on vaikeeta? (Tietysti kaikki on tossa vaikeeta, jos on huono itsetunto eikä arvosta itseä eikä omia mielipiteitään yhtään.)

[QUOTE="vieras";29151196]Veikkaan, että jos ap kysyisi, niin sieltä tulisi taas joku nolo latteus mieheltä suusta ja ap vaan ujona hymyilisi siinä sitten ja tilanne olisi taas sama.[/QUOTE]

Tätä mäkin pelkään. Tai oikestaan sekin on mennyt jo ohi, että ap voisi kysyä asiaa ihan tavallisesti mieheltä. Se on ladannut kysymykseen niin paljon kaikkea, tulevaisuudensuunnitelmia, omaa kelpaavuuttaan jnejne, että se ei pysty esittämään kysymystä normaalisti. Vaikka sillä olisi ihan täysi oikeus kysyä asiaa!

[QUOTE="ihmettelen";29151220]Tätä mäkin pelkään. Tai oikestaan sekin on mennyt jo ohi, että ap voisi kysyä asiaa ihan tavallisesti mieheltä. Se on ladannut kysymykseen niin paljon kaikkea, tulevaisuudensuunnitelmia, omaa kelpaavuuttaan jnejne, että se ei pysty esittämään kysymystä normaalisti. Vaikka sillä olisi ihan täysi oikeus kysyä asiaa![/QUOTE]

No niinpä. Ei ap uskalla kysyä koska se tietää vastauksen ja kuvittelee nyt että jos ei kysy niin se totuus ei ole totta. Tai sitten jos kysyy ja vastaus ei miellytä niin kyse onkin siitä että hän on vaan kysynyt jotenkin väärin tai väärään aikaan.

Se mies on joko kiinnostunut sinusta tai sitten ei. Se mies on joko sitoutunut suhun tai sitten ei. Asia selviää yksinkertaisesti kysymällä. Mitään mitä sä teet tai jätät tekemättä ei voi noihin asioihin vaikuttaa. Ne on miehen asioita.

Mä tosin ymmärrän sen että sä epäröit kysymistä jos te olette tuon 7 viikon tapailun aikana nähneet 3 kertaa eikä miehestä kuulu tapaamisten välissä yhtään mitään. Ymmärrän myös sen että kysyminen voi olla vaikeaa jos olette juuri keskustelleet asiasta ja mies on vastannut että tapailette mutta ette seurustele eikä hänellä on pidempiaikaisia suunnitelmia. Kuinka kauan tuosta keskustelusta on?

Uusimmat

Yhteistyössä