Löysin miehen deittiprofiilin netistä. Miten otan asian puheeksi ilman, että vaikutan stalkkerilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minätaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148000:
Emme seurustele. Mutta en halua tapailla miestä, joka etsii koko ajan muutakin.
Tottakai ymmärrän, että toisen haluaa muutaman kerran nähdä, ennen kuin tietää haluaako jatkaa tapailua tiiviimmin.
MINUN käsitykseni mukaan me tapaillaan ihan aikuisten oikeasti. Mä en pysty tähän, jos tiedän, että mies pörrää jossakin deitissä illat.

No sitten et tapaile häntä enää. Niin yksinkertaista.
Eikö muutenkaan vaikuta siltä, että jutustanne tulisi mitään, taidat olla aika omistuksenhaluinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148000:
Emme seurustele. Mutta en halua tapailla miestä, joka etsii koko ajan muutakin.
Tottakai ymmärrän, että toisen haluaa muutaman kerran nähdä, ennen kuin tietää haluaako jatkaa tapailua tiiviimmin.
MINUN käsitykseni mukaan me tapaillaan ihan aikuisten oikeasti. Mä en pysty tähän, jos tiedän, että mies pörrää jossakin deitissä illat.

Siis mitään mitä sä teet tai jätät tekemättä ei muuta miehen sitoutumista suhun. Jos sä et halua tapailla miestä joka etsii samalla muutakin seuraa, niin miksi sinä kuitenkin nyt tapailet? Kyllä se mies sen profiilin ottaa sieltä pois kun on siihen valmis. Vaikka sä pakottaisit miehen sen nyt poistamaan, ei se muuta todellisuudessa sen sitoutumisen määrää mihinkään. Etkä sä voi saada toista haluamaan samoja asioita kun sinä. Te ette vaan ole sopiva pari jos sä haluat jotain vakavaa ja mies ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148014:
Se maksaa, että saa lähetellä vieste ja pitää ostaa joku saamarin jäsenyys.

Flirttejä voi lähettää kai maksutta.
Mietin jo että lähettelen sille flirtin ja katon vastaako. En mä tiedä silti haluanko alentua..

Äh, taidat olla aika idioottimainen. Miks pitää roikkua miehessä näin? Miksi et voi vaan antaa asian olla ja keskittyä siihen että opitte tuntemaan toisenne?
Itsetunto täytyy olla aika matalalla, että pitää alkaa miettiä tollasia temppuja, ja testata ottaako mies syötistä kiinni. Aika moni mies taitaisi ottaa. Miksi itse pilaat suhteenne näin? Sairaalloista mustasukkaisuutta. Jos ollaan tapailuasteella, toinen saa vapaasti tapailla muita, niin se vaan on. Mutta jos olet sellainen tarrautuja mitä teksteistä voi ymmärtää, et tule saamaan tasapainoista suhdetta vielä pitkään aikaan, miehet juoksee pakoon tollaista perässäjuoksijaa.

Olenko mä ainut, jonka mielestä ap voi kysyä ja pitääkin kysyä?

Kyllä mun mielestä jo parissa viikossa selviää millä mielellä toista haluaa tapailla.

Minäkin tapailen miestä. Emme seurustele. Tykkäämme toisistamme. Mä tapailen vain yhtä kerralla. Katotaan mitä tästä meidän jutusta tulee, mutta tuntuisi väärältä etsiä samalla muutakin seuraa.

Voithan kysyä suoraan ensi kerralla tavatessanne että millä mielin mies sua tapailee, että onko kiinnostunut tosissaan vai tahtooko samaan aikaan tapailla muitakin (vielä). Valeprofiileihin tai kaverin kautta uteluihin en itse lähtisi.

Mä olenkin kysynyt mieheltä millä mielellä mua tapailee. Sanoi, että ei ole tehnyt mitään pitempi aikaisia suunnitelmia. Sanoi myös, että ehkäpä hänen unelmiensa nainen on löytynyt.
On myös sanonut, että olen "nainen mun makuuni"

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148263:
Mä olenkin kysynyt mieheltä millä mielellä mua tapailee. Sanoi, että ei ole tehnyt mitään pitempi aikaisia suunnitelmia. Sanoi myös, että ehkäpä hänen unelmiensa nainen on löytynyt.
Olisin valmis lyömään vetoa isoistakin summasta, että sinä lennät heti kun netistä löytyy mielenkiintoisempi.

Ei kukaan tavan vuoksi istu siellä kirjaantuneena. Se on sitten eri asia jos olisi unohtanut profiilin sinne, mutta ei kukaan fb:ssäkään istuisi tavan vuoksi, jos sinne ei tulisi ollenkaan mitään uutta viestiä tai muuta mielenkiintoista.

Mun mielestä voit ihan hyvin kysyä mieheltä profiilista ja kertoa miten tämmöisen sait selville. Jos olette tapailleet enemmän kuin pari-kolme kertaa, on mies varmaan jo tietoinen, millä mielellä on kanssasi liikkeellä. Kuulostaa siltä, kuin olisit vain varalla, jos ja kunnes parempaa löytyy. Itse nostaisin nokan pystyyn ja poistuisin suhteesta, mies etsiköön rauhassa parempaa.

ai te olettekin vasta ihan nuori pari. no sitä suuremmalla syyllä, jos se jo tossa vaiheessa alkaa pelleilemään niin älä tuhlaa elämääs äläkä energiaas siihen. paitsi jos se jotenkin tajuaa että on tehnyt väärin ja tyhmästi ja saa sut vakuutettua että on luotettava ja lopettaa noi touhut

Alkuperäinen kirjoittaja Minätaas;29148263:
Kuulostaa kaikissa lauseissa juuri valehtelijalta ja tolloltakin. jos toisesta on edes mahdollisuus kiinnostua ajan kanssa lisää, niin tuollaisia ei päästä suustaan.

[QUOTE="vieras";29148343]Kuulostaa kaikissa lauseissa juuri valehtelijalta ja tolloltakin. jos toisesta on edes mahdollisuus kiinnostua ajan kanssa lisää, niin tuollaisia ei päästä suustaan.[/QUOTE]
Tai sitten nuo tulevat suusta ulos, jos tenttaat lian aikaisin vakuutteluja.

Niin, ette siis virallisesti vielä seurustele. Oletko tiedustellut mieheltä, haluaako tapailla samaan aikaan muitakin? Voihan sitä kysyä, että tietää, onko molemmilla samansuuntaiset ajatukset vai ei. Jos ihmettelee miksi kyselet, niin sitten kerrot, että kaverisi bongasi miehen.

En vaan tajua näitä "tee profiili". Leikit typerästi jotain ja muka ilkeänä kostat, oikeasti kuitenkin ruikutat perään - niin kuin kuka tahansa...

Onko niiiiiiin vaikea sanoa miltä tuntuu ja mitä ajattelee?

[QUOTE="vieras";29147978]Mitä pahaa panokavereiden etsimisessä on? Hä? Hanki itsellesi elämä ja anna miehesi peuhata vapaasti. Todellakin olet stalkkeri!!![/QUOTE]

Vierasmies vauhdissa :laugh:

Kysymällä ei menetä mitään. Ja minä haluaisin tietää mm. siksi, että kortsua en turhaan viitsisi kovin pitkään käyttää, mutta luonnollisesti se on välttämättömyys jos mies harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

Aina voi kysyä, mut sieltähän voi tulla vastaukseksi mitä vaan. Aloittaja tuntuu nyt jo olevan sellainen, ettei ehkä uskoisi miehen pettävän, vaikka olisivat olleet yhdessä 10 vuotta.

Uusimmat

Yhteistyössä