Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ituhippien kannattaisi tutustua ihan aikuisten oikeasti lääkelaisäädäntöön, että mitkä kaikki testit VAADITAAN tehtäväksi ennen ihmiskokeita. Myös ennen eläinkokeita VAADITAAN liuta testejä ja tutkimuksia ennen kuin niihin saadan LUPA.
Eli kuka tahansa labratäti ei todellakaan voi tilata/napata mukaansa jotain eläintä mitä käytetään kokeissa. Enkä usko ainakaan Suomessa tuohon kodittomien eläinten eläinkoekäyttöön. Yksi vaatimus kuitenkin testien onnistumiselle on se, että tiedetään ettei eläimellä ole muita sairauksia yms. vikoja. Joten eiköhän se kuitenkin tule halvemmaksi ostaa ne koe-eläimet niitä tuottavilta tahoilta, kuin alkaa testaamaan kaiken maailman kulkukoiria.
Alkuperäinen kirjoittaja Koe-eläimiä käyttänyt;29151776:Ei mikäään koe-eläimkaboratorio tule käyttämään mitään hylättyjä kotieläimiä labiratoriotesteissään, hei haloo! Noilla löydetyillä testattais korkeintaan jotain rokotteita tms pientä loppuvaiheen testausta.
Ituhippien kannattaisi tutustua ihan aikuisten oikeasti lääkelaisäädäntöön, että mitkä kaikki testit VAADITAAN tehtäväksi ennen ihmiskokeita. Myös ennen eläinkokeita VAADITAAN liuta testejä ja tutkimuksia ennen kuin niihin saadan LUPA.
Eli kuka tahansa labratäti ei todellakaan voi tilata/napata mukaansa jotain eläintä mitä käytetään kokeissa. Enkä usko ainakaan Suomessa tuohon kodittomien eläinten eläinkoekäyttöön. Yksi vaatimus kuitenkin testien onnistumiselle on se, että tiedetään ettei eläimellä ole muita sairauksia yms. vikoja. Joten eiköhän se kuitenkin tule halvemmaksi ostaa ne koe-eläimet niitä tuottavilta tahoilta, kuin alkaa testaamaan kaiken maailman kulkukoiria.