B
Blue
Vieras
Nääää nööö nojoo. Mut jos mulle puhutaan eturivin siitä ja tästä, niin oletan et on sit niin eturiviä, että edes jossain olis törmänny![]()
Keikoilla oisit saattanut törmätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nääää nööö nojoo. Mut jos mulle puhutaan eturivin siitä ja tästä, niin oletan et on sit niin eturiviä, että edes jossain olis törmänny![]()
No kyllä mä käsitän ns. eturivin muusikot sellaisiksi, että ne tuntee myös kyseisestä genrestä piittaamattomat.
Tiedän esim. "eturivin suomalaiset iskelmäartisti" vaikken ole pätkääkään kyseisestä poppoosta kiinnostunut.
Hetkinen, nyt menee huijaukseksi jos on eri raskaampaa joulua ku mitä mä kuuntelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29167677:no nuohan ei ole mitään "eturivin" tyyppejä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29167771:joo, varmaan ne toisensa tuntee mutta ei suuri yleisö. toisilleenko ne viisuja veisaa.
toinen juttu on se että tuskin noista kukaan on soitellu yhtään mitään ennen mun syntymää. olenhan palstan tietämyksen mukaan jo 6 kymppinen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29167854:eturiviin kuuluu kyllä se porukka joka koko kansa tunnistaa. ei muutama kirkonpolttajan näköstä tyyppiä sitä ole. :stick:![]()
Tapelkaa! Voittaja saa banaanin!!
Sisko tunnisti naamalta kaksi, kuin myös hänen miehensä ja omanikin. Helpotti. En ole ainoa, joka elää pää puskassa.
Mä olen tuota biisiä nyt luukuttanut eilisestä lähtien ja meinaan luukuttaa lisääkin. Siellä kun on muutama äijä, joilla on jopa ihan mielettömän hyvä ääni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29165063:jopas oli paljon outoja nimiä. :O
Niinpä. En tiedä, mistä se kertoo sitten. Meidän huonosta musiikkimaailman tuntemuksesta ja Suomen pienistä, valtamedian unohtamista piireistä? No, oli miten oli, ei kiinnosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168082:anteeks nyt kauheesti kun ei kiinnosta koko kirkonpolttomusiikki. ainakaan kotimainen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168082:anteeks nyt kauheesti kun ei kiinnosta koko kirkonpolttomusiikki. ainakaan kotimainen.![]()