Suomen eturivin rocklaulajien raskasta joulutunnelmointia! Keitä nää tyypit on?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29168086]Mites olis Matti ja Teppo, ne laulaa kirkossa.[/QUOTE]

jos tykkäät niin mikäs siinä. kuuntele vaikka koko päivä. :laugh:

Onks tää niinku sama juttu, että jos sun lemppari indie-bändistä tulee suosittu, niin sä et enää diggaa sitä koska ne muuttuu yleisen menestyksen myötä sieluttomiksi voitontavoittelijoiksi?

Tosirokkari laulaa Ten dollars saloonissa (lahtelaisille terkkuja!) kaljaa vastaa ja kiroaa Idolsin (vaikka Ari Koivunen NYT kelpaa kovaksi jätkäksi kovien jätkien sekaan)?

Ei tietenkään, toi on valtamedia ajttelua, vaan mitä valtamedia tästä genrestä edes osais kirjoittaa ja miksi?
Kuka syö mitä ja seukkaa kenen kanssa ja mitä hajustetta käyttää, onko ero sittenkin tulossa?
Valtamediaa kiinnostaa jos Tuskassa vauvalla on musta pääkallopotkari ja että se vauva on siellä tapahtumassa. Ei valtamediaa lukevia kiinnostaa keitä siellä esiintyy ja millaiset saundit oli lavalla jne. Huomaa ettet tunne. Eisemitää. :D

[QUOTE="vieras";29168109]Ei tietenkään, toi on valtamedia ajttelua, vaan mitä valtamedia tästä genrestä edes osais kirjoittaa ja miksi?
Kuka syö mitä ja seukkaa kenen kanssa ja mitä hajustetta käyttää, onko ero sittenkin tulossa?
Valtamediaa kiinnostaa jos Tuskassa vauvalla on musta pääkallopotkari ja että se vauva on siellä tapahtumassa. Ei valtamediaa lukevia kiinnostaa keitä siellä esiintyy ja millaiset saundit oli lavalla jne. Huomaa ettet tunne. Eisemitää. :D[/QUOTE]

Huomaa, että et juuri valtamediaa edes lue :)
Kannattaa mossata vähemmän ja lukea enemmän.

Paitsi tietenkin, jos valtamedia tarkoittaa sinulle Seiska-lehteä. Siitä en tiedä mitään, siis tuosta lehdestä.

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168115:
saat tietenki tykätä mistä haluat, mutta älä siitä kiukuttele jos kaikki ei tykkää.:xmas:

No eihän tässä kukaan ole pakottamassa tykkäämään. Kyse on vaan siitä, että täällä väitetään että nämä eivät ole eturivin rocklaulajia. Kyllä vaan ovat.

[QUOTE="adeline";29168140]No eihän tässä kukaan ole pakottamassa tykkäämään. Kyse on vaan siitä, että täällä väitetään että nämä eivät ole eturivin rocklaulajia. Kyllä vaan ovat.[/QUOTE]

sinun ja muutamien muitten mielestä.

[QUOTE="vieras";29168109]Ei tietenkään, toi on valtamedia ajttelua, vaan mitä valtamedia tästä genrestä edes osais kirjoittaa ja miksi?
Valtamediaa kiinnostaa jos Tuskassa vauvalla on musta pääkallopotkari ja että se vauva on siellä tapahtumassa. Ei valtamediaa lukevia kiinnostaa keitä siellä esiintyy ja millaiset saundit oli lavalla jne. Huomaa ettet tunne. Eisemitää. :D[/QUOTE]

Näin juuri. Moneen kertaan ovat eri genrejen muusikot todenneet, että valtamediassa ei kirjoiteta, jos ei ole valmis avautumaan parisuhteesta, parisuhdekriisistä, kuolleesta lapsesta, alkoholiongelmista, mielenterveysongelmista, vaatekaapista, lempiresepteistä, vaikeasta lapsuudesta. Ja mieluien kaikista samassa artikkelissa. Kyllä minä näitä lehtiä luen ja huomaan että muusikkojen kertoma pitää paikkansa´:)

[QUOTE="adeline";29168159]Esimerkiksi amerikkalaisten mielestä, listaussaitti, sata maailman teknisesti parasta rocklaulajaa:

New DDD Forum • View topic - 100 Most Technically Skilled Male Rock Vocalists

suomalaisista parhaat:
73. Jarkko Ahola
...
98. Tony Kakko
99. Marco Hietala

Ja omin korvin voit kuunnella että nuo muut ovat yhtä taitavia.[/QUOTE]

koita nyt jo tajuta. AIVAN SAMA MULLE. :laugh:

[QUOTE="vierailija";29168171]Ei näyttänyt olevan päätellen siitä kuinka kovasti haluat väittää että kyse on täysin nollista.[/QUOTE]

en mä sinun olemukseen ole puuttunu.
enkä väitä mitään. nuo vaan on mulle tuntemattomia.

Hienosti vetivät. Olis mukava tilata nuo vaikka meidän seurakunnan jouluaattohartauteen, voisi mummojen permanentit suoristua. :D

Kammat ja shampoota mä ostaisin kyllä noille laulajille...

Mä tipahdin täysin siitä, että tajuiaisin tätä ketjua.

Voisko joku valaista, miksi JOULULAULU on kirkkonpolttamislaulu???

Siksikö, kun on ns. kirrkko "liekeissä"? ;)

Mä tipahdin täysin siitä, että tajuiaisin tätä ketjua.

Voisko joku valaista, miksi JOULULAULU on kirkkonpolttamislaulu???

Siksikö, kun on ns. kirrkko "liekeissä"? ;)

Koska nää kyseiset ukot kavereineen on polttanu monta kirkkoa. Siis muusikothan yleensä polttaa kirkkoja ja jos ne soittaa joululaulun se on kirkonpolttamislaulu.
Ne tunnistaa pitkästä tukasta ja yleensä mustasta paidasta.

[QUOTE="vieras";29168281]Koska nää kyseiset ukot kavereineen on polttanu monta kirkkoa. Siis muusikothan yleensä polttaa kirkkoja ja jos ne soittaa joululaulun se on kirkonpolttamislaulu.
Ne tunnistaa pitkästä tukasta ja yleensä mustasta paidasta.[/QUOTE]

Ai niinkun Jeesuskin, pitkätukka...?