Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168082:anteeks nyt kauheesti kun ei kiinnosta koko kirkonpolttomusiikki. ainakaan kotimainen.![]()
Onks tää niinku sama juttu, että jos sun lemppari indie-bändistä tulee suosittu, niin sä et enää diggaa sitä koska ne muuttuu yleisen menestyksen myötä sieluttomiksi voitontavoittelijoiksi?
Tosirokkari laulaa Ten dollars saloonissa (lahtelaisille terkkuja!) kaljaa vastaa ja kiroaa Idolsin (vaikka Ari Koivunen NYT kelpaa kovaksi jätkäksi kovien jätkien sekaan)?
Huomaa, että et juuri valtamediaa edes lue![]()
Kannattaa mossata vähemmän ja lukea enemmän.
Paitsi tietenkin, jos valtamedia tarkoittaa sinulle Seiska-lehteä. Siitä en tiedä mitään, siis tuosta lehdestä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168115:saat tietenki tykätä mistä haluat, mutta älä siitä kiukuttele jos kaikki ei tykkää.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168141:sinun ja muutamien muitten mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168160:koita nyt jo tajuta. AIVAN SAMA MULLE.![]()
Huomaa, että et juuri valtamediaa edes lue![]()
Kannattaa mossata vähemmän ja lukea enemmän.
Paitsi tietenkin, jos valtamedia tarkoittaa sinulle Seiska-lehteä. Siitä en tiedä mitään, siis tuosta lehdestä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168160:koita nyt jo tajuta. AIVAN SAMA MULLE.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168141:sinun ja muutamien muitten mielestä.
Mä tipahdin täysin siitä, että tajuiaisin tätä ketjua.
Voisko joku valaista, miksi JOULULAULU on kirkkonpolttamislaulu???
Siksikö, kun on ns. kirrkko "liekeissä"?![]()
Ai niinkun Jeesuskin, pitkätukka...?