B
Blue
Vieras
[QUOTE="vieras";29178827]Eihän sillä ollut. Ap:nhan piti itse urkkia se tieto mieheltä, ei mitään etukäteistietoja ollut jos ei edes tiennyt, että mies on menossa ryyppäämään. Mullekin riittäis, jos laittais sen tekstarin vaikka aamuyöllä niin, että aamulla kun huomaisin ettei mies ole tullut, niin on edes puhelimessa tieto että on jossain yötä. Mutta jos ei illalla sano että voi mennä aamuun asti, eikä edes yöllä laita tekstaria että venyy, niin se on mun mielestä todella törkeää käytöstä.
Itse en soittele mieheni perään kun on juhlimassa, saa ihan rauhassa nauttia illasta ja yöstä. Mutta jos ei aamulla ole kotona eikä ole mitään tekstiviestiä edes yöllä tullut, niin todellakin suuttuisin.[/QUOTE]
Kolme kertaa vaimonsa oli kuitenkin saanut kiinni yön aikana joten oletan että vaimo oli hyvin tietoinen jo asiasta että reissu venyy.
Ei munkaan mies enää laita sitä jäänkin-yöksi-viestiä enää tulemaan jos tuntia aiemmin on ollut mun kanssa puhelimessa ja silloin jo sen sanonut...
Itse en soittele mieheni perään kun on juhlimassa, saa ihan rauhassa nauttia illasta ja yöstä. Mutta jos ei aamulla ole kotona eikä ole mitään tekstiviestiä edes yöllä tullut, niin todellakin suuttuisin.[/QUOTE]
Kolme kertaa vaimonsa oli kuitenkin saanut kiinni yön aikana joten oletan että vaimo oli hyvin tietoinen jo asiasta että reissu venyy.
Ei munkaan mies enää laita sitä jäänkin-yöksi-viestiä enää tulemaan jos tuntia aiemmin on ollut mun kanssa puhelimessa ja silloin jo sen sanonut...