mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häh? Hukassa mies jos on sitä mieltä, että elämässä pärjää ilman jatkuvasti ohjeistavaa henkilöä?

Ja en ole sama, se taisi olla Mies joka kirjoitteli filosofisia juttuja.

Mä vaan kirjoittelen yksilön vapauden ja kunnioituksen puolesta. Ja sehän riipaisee pirttihirmuja joiden penskat saa heti lähetteen psykalle kun "isi oli kerran poissa 2vrk kavereiden kanssa. Ei ollut aamulla lämmittämässä kaakaoo, pikkupetteri veti ihan lukkoon ja äiti rummutti vieressä kuin paha ihminen isi on". Kaikki oli siinä perheessä menetetty!

Alkuperäinen kirjoittaja vätys;29178967:
:laugh: :laugh: :laugh:

Kuinka hukassa voikaan mies olla. :D Oliko tää muuten se sama mies joka teki aikasemmin syväluotaavia analysointeja naisista sen perusteella mitä netistä oli lukenut, ja paasasi sitten hillittömiä monologeja siitä kuinka erinomainen hän onkaan, niin erinomainen ettei hälle kuka tahansa nainen kelpaiskaan? :D

[QUOTE="vieras";29178955]Niin, no ehkä tämä on jonkinlainen kosto sille, että itsekin olin "pirttihirmu". Silloin joskus kun vielä välitin ja halusin, että mies olisi kotona.[/QUOTE]

Aha, kuulostaapa onnelliselta ja terveeltä :)

Eikö oo hurjaa kun joku on erimieltä pirttihirmujen kanssa :D

Oikeastaan, omasta näkökulmasta voisi kysyä, "miehet, kuka kehtaa myöntää on joutunut ottaa tässä ketjussa kymmenittäin pesivän kaltaisen pirttihirmun omakseen"? ;-)

Huomaa nyt säkin että mä suon vapaa aikaa naiselle yhtälailla. Mutta minusta aikuisen elämä ei tarvitse olla täynnä säännöksiä. VARSINKAAN jos lapsilla on kaksi tervettä vanhempaa, niin mihin vittuun niitä molempia tarvitaan kokoajan? Ootteko te aivan kädettömiä jos ette pärjää ilman miestänne? Jopa minä osaan hoitaa ruoat, pyykit ja lapset YKSIN. Ja helposti. Ja nautin siitä että toinen saa mennä minne haluaa.

Vituttaa sunkaltaiset urpåt jotka on takajaloillaan hirnumassa jos mies on kyseenalaistamassa pikkuvaimon säännöskirjaa.

Siis säkö et yhtään ikinä huolestu kenestäkään sun läheisestä jos se katoaa keskellä yötä ilmoittamatta mitään, oli syy tai tilanne mikä hyvänsä? Ei taida paljoa muiden ihmisten hyvinvointi sua kiinnostaa. :O Esim. jos vaikka äitis (senhän kanssa sä vielä asut?) olis vuorotyöläinen, ja tietäisit hänen palaavan yövuorosta vaikkapa kello kuusi kotiin yleensä. Jos äitisi sitten ei tulisikaan, eikä myöskään olisi ilmoittanut mitään siitä sulle, etkö yhtään ihmettelisi/huolestuisi?

Tämä sun kirjoitus kuulostaa juuri siltä kuin nainen haluaa lopulta prässätä tahtonsa läpi :)
Siitähän mm. noissa menemisissä on kyse. "voit mennä". Sitten hetken päästä "kunhan sitä ja tätä". Aina liittyy joku ehto.

[QUOTE="vieras";29179033]Vieläkö tuo vierasmies vääntää täällä :D?

Taitaa ollakin nainen kun ei osaa lopettaa.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";29178969]Blue: lue eteenpäin, jossain viestissä ap niin mainitsee. Lainaus ei puhelimella onnistu. Alkaa tuntua että on provo koko aloitus, kun nyt hieman elää tää illan kulku...[/QUOTE]

Saattaa olla että sanoo, en jaksa lähteä lukemaan koko helkatin ketjua.

Näinhän ne yleensä elää nää ketjut aloittajan toimesta. Tulee lisää tuomittavia yksityiskohtia jos ei saa itseään miellyttäviä vastauksia. Aina on kuitenkin pakko tehdä siitä toisesta osapuolesta syyllinen vaikka oliskin oikeasti itse vain ylireagoinut johonkin juttuun.

Siksi mä luotan yleensä vain pariin ekaan aloittajan viestiin. Eli jos aloituksessa sanoo että "Mies viihteellä, ei tullut yöksi kotiin. Soitin kuudelta aamulla viimeksi ja sanoi että vielä kestää.", niin sen mukaan kommentoin. Niitä myöhemmin lisättyjä "raskauttavia" yksityiskohtia ja "eiku, en mä tiennyt että mies meni viihteelle, sen piti olla töissä"-korjauksia en jaksa ikinä uskoa.

Häh? Hukassa mies jos on sitä mieltä, että elämässä pärjää ilman jatkuvasti ohjeistavaa henkilöä?

Ja en ole sama, se taisi olla Mies joka kirjoitteli filosofisia juttuja.

Mä vaan kirjoittelen yksilön vapauden ja kunnioituksen puolesta. Ja sehän riipaisee pirttihirmuja joiden penskat saa heti lähetteen psykalle kun "isi oli kerran poissa 2vrk kavereiden kanssa. Ei ollut aamulla lämmittämässä kaakaoo, pikkupetteri veti ihan lukkoon ja äiti rummutti vieressä kuin paha ihminen isi on". Kaikki oli siinä perheessä menetetty!

Lähinnä nauratti tuo sun olettamus siitä että tää mammafoorumi antais mitään realistista kokonaiskäsitystä oikeasta maailmasta. Sulta lainaamassani lauseessa siis huvitti tämä kohta: "tämä palsta eli maailma", ja sä alat mullekin rageemaan tota sun miehen oikeus-paskaas. Lähinnä noista kahdesta seikasta aloin miettimään ootko sama mies, ja sekin tukee että sun mielestä ne jutut oli "filosofisia", kun totuus oli se ettei niissä ollut mitään muuta kuin itsekeskeistä itsensä ylentämistä. :D

Ja nytkö sun mielestä on jo normaalia että perheen toinen vanhempi katoaa ilmoittamatta kahdeksi vuorokaudeksi jonnekin? :D Kukkuu, alapsa palautumaan sieltä haavemaailmastasi jo taas tosielämään. :)

Ei, en asu äitini kanssa.

Ja ei, en vedä ainakaan paniikkiin ja aloita katkeraa ketjua tänne jos kumppanini on aamulla pois JOS tiedän mihin hän on illalla lähtenyt. Sen verran leikkaa, että ensimmäisenä oletan olevan kaverillaan kenen kanssa meni, syystä tai toisesta. Toki alan ottamaan selvää, mutta ei, en panikoi enkä vedä kilareita, en vauhkoa, että pitää hoitaa lapsia ja kotia jne. Onhan se aina reissua kun johonkin ylipäätään mennään.

Jos teille on OK ne kotiintuloajat niin fine. Mutta älkää toisiaan ajatelko, etteikö teidänkin kumppani joskus haluaisi mennä niin vapaasti että perään ei soitella vaan hommassa olisi LUOTTAMUS, että kaikki on OK ja kotiin tullaan kyllä jahka ehditään.

Alkuperäinen kirjoittaja vätys;29179034:
Siis säkö et yhtään ikinä huolestu kenestäkään sun läheisestä jos se katoaa keskellä yötä ilmoittamatta mitään, oli syy tai tilanne mikä hyvänsä? Ei taida paljoa muiden ihmisten hyvinvointi sua kiinnostaa. :O Esim. jos vaikka äitis (senhän kanssa sä vielä asut?) olis vuorotyöläinen, ja tietäisit hänen palaavan yövuorosta vaikkapa kello kuusi kotiin yleensä. Jos äitisi sitten ei tulisikaan, eikä myöskään olisi ilmoittanut mitään siitä sulle, etkö yhtään ihmettelisi/huolestuisi?

Tämä sun kirjoitus kuulostaa juuri siltä kuin nainen haluaa lopulta prässätä tahtonsa läpi :)
Siitähän mm. noissa menemisissä on kyse. "voit mennä". Sitten hetken päästä "kunhan sitä ja tätä". Aina liittyy joku ehto.

? En ymmärrä ajatusmaailmaasi. Mistä ihmeestä olet vetänyt nuo johtopäätökset? Hatusta? Nyt olen jo varma että olet nainen. Miehet eivät ajattele noin monimutkaisesti ja keksi asioita rivien välistä joita ei edes ole.

Jos minun mies tekisi jotain vastaavaa pistäisin hänet ulkoruokintaan välittömästi! Takaisin saisi tulla vasta sitten kun menisi perille, että näin ei tehdä. Antaisin minäkin miehelleni lupaa olla rauhassa viihteellä vaikka seuraavaan päivään, mutta sitä pitäisi sopia etukäteen. Mikään ei ole nin hermoja raastavaa kun odottaa toista kotiin. Et sinäkään varmaan paljon nikkunut viime yönä. Voimia ja jaksamista !

Ajatus on se, että ihmettelet miten jaksan jatkaa ja siksi epäilet että olen nainen.
Ei en ole, vaan teidän ihmettely tuo mieleen sen kun nainen hetken kuuntelee ja sitten alkaa hiiltyä kun mies onkin vahvasti omaa mieltään eikä nainen saa tahtoaan läpi.

[QUOTE="vieras";29179068]? En ymmärrä ajatusmaailmaasi. Mistä ihmeestä olet vetänyt nuo johtopäätökset? Hatusta? Nyt olen jo varma että olet nainen. Miehet eivät ajattele noin monimutkaisesti ja keksi asioita rivien välistä joita ei edes ole.[/QUOTE]

Ei, en asu äitini kanssa.

Ja ei, en vedä ainakaan paniikkiin ja aloita katkeraa ketjua tänne jos kumppanini on aamulla pois JOS tiedän mihin hän on illalla lähtenyt. Sen verran leikkaa, että ensimmäisenä oletan olevan kaverillaan kenen kanssa meni, syystä tai toisesta. Toki alan ottamaan selvää, mutta ei, en panikoi enkä vedä kilareita, en vauhkoa, että pitää hoitaa lapsia ja kotia jne. Onhan se aina reissua kun johonkin ylipäätään mennään.

Jos teille on OK ne kotiintuloajat niin fine. Mutta älkää toisiaan ajatelko, etteikö teidänkin kumppani joskus haluaisi mennä niin vapaasti että perään ei soitella vaan hommassa olisi LUOTTAMUS, että kaikki on OK ja kotiin tullaan kyllä jahka ehditään.

Niin, äitiskin heitti sut ulos kun se ei jaksanut enää sun kykyä keskustella jatkuvasti aiheen vierestä. :D Mitä sä koko ajan nyt sössötät tän ketjun aloittajan kertomista tilanteista, kun mä kysyin sulta kysymyksen joka ei varsinaisesti liittynyt just tähän juttuun, vaan ylipäänsä siihen että ilmoittamatta kadonnut henkilö yleensä aiheuttaa normaali tunteisiin kykenevälle ihmiselle edes muutaman harmaan hiuksen?? Ymmärrätkö sä vajakki ylipäätänsä yhtään mitään mitä sä luet?

Ps. meillä ei ole kotiintuloaikoja. Ensinnäkin itse en juo alkoholia joten en käy baareissa. Jos menen johonkin muualle jossa vaaditaan yöpymistä, osaan kertoa siitä miehelleni ETUKÄTEEN. Mieheni juo, mutta harvoin, ja tähän mennessä hänkin on ihan itse osannut kertoa ennen lähtöään mikäli edes epäilee että menee myöhään/seuraavaan päivään. Ja sekin on mulle ihan fine.

Sun lauserakenne on nyt erittäin kummallinen.

Vastasin kysymykseesi, että en ole sama Mies joka filosofoi aiemmin.

Ja jatkoin aiheeseen LIITTYEN ja SIVUTEN, samassa viestissä. Joka on käsittääkseni normaalia keskusteluissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vätys;29179108:
Niin, äitiskin heitti sut ulos kun se ei jaksanut enää sun kykyä keskustella jatkuvasti aiheen vierestä. :D Mitä sä koko ajan nyt sössötät tän ketjun aloittajan kertomista tilanteista, kun mä kysyin sulta kysymyksen joka ei varsinaisesti liittynyt just tähän juttuun, vaan ylipäänsä siihen että ilmoittamatta kadonnut henkilö yleensä aiheuttaa normaali tunteisiin kykenevälle ihmiselle edes muutaman harmaan hiuksen?? Ymmärrätkö sä vajakki ylipäätänsä yhtään mitään mitä sä luet?

[QUOTE="Vieras";29179016]Aha, kuulostaapa onnelliselta ja terveeltä :)[/QUOTE]

Niin no en tiedä, mutta tuli vain mieleen, että kun ne miehethän eivät tunnetusti ole mitään pirttihirmuja, niin varmaan kaikki tämä on lähtöisin siitä omasta aiemmasta käytöksestäni. Eli ihan omaa syytäni. :)

Ei ole.

Vierasmies on Vierasmies. Ei ole mustaa nikkiä.

On vain yksi ja aito Vierasmies. :D hän puolustaa viattomien oikeuksia, mm. pirttihirmujen ylivaltaa vastaan! ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29179152:
Veikkan, että hän on Tytsy-89.

Saattaa olla että sanoo, en jaksa lähteä lukemaan koko helkatin ketjua.

Näinhän ne yleensä elää nää ketjut aloittajan toimesta. Tulee lisää tuomittavia yksityiskohtia jos ei saa itseään miellyttäviä vastauksia. Aina on kuitenkin pakko tehdä siitä toisesta osapuolesta syyllinen vaikka oliskin oikeasti itse vain ylireagoinut johonkin juttuun.

Siksi mä luotan yleensä vain pariin ekaan aloittajan viestiin. Eli jos aloituksessa sanoo että "Mies viihteellä, ei tullut yöksi kotiin. Soitin kuudelta aamulla viimeksi ja sanoi että vielä kestää.", niin sen mukaan kommentoin. Niitä myöhemmin lisättyjä "raskauttavia" yksityiskohtia ja "eiku, en mä tiennyt että mies meni viihteelle, sen piti olla töissä"-korjauksia en jaksa ikinä uskoa.

Pitääpä itse tehdä tästä lähtien sama, että luen pari ekaa viestiä ja vastaan sitten. Menee nimittäin sellaiseksi selittelyksi tuon ap:n toimesta että trollihan se sieltä taitaa löytyä... Mitäköhän kiksejä sai tästäkin. Tai no, saihan taas vierasmiehen hiiltymään, onhan sitä siinäkin :D

[QUOTE="vieras";29179227]Pitääpä itse tehdä tästä lähtien sama, että luen pari ekaa viestiä ja vastaan sitten. Menee nimittäin sellaiseksi selittelyksi tuon ap:n toimesta että trollihan se sieltä taitaa löytyä... Mitäköhän kiksejä sai tästäkin. Tai no, saihan taas vierasmiehen hiiltymään, onhan sitä siinäkin :D[/QUOTE]

Ei muuten ollu trolli :D Mutta on tässä muutakin elämää niin en koko aikaa ehdi koneella olla.

Siis vastasin tuonne aikaisemmin jollekin, joka oletti että mies ois aikoja sitten tästä tapahtumasta mulle kertonut. Korjasin ettei ole kertonut. Tiesin kyllä, että on lähdössä mutta mä en tiennyt, että sinne on tarkoitus jäädä ryyppäämään. Siksi soittelin ekan kerran ku ei alkanut kuulumaan, että oliko sinne tarkoitus jäädä pidemmäksi aikaa kun itse odottelin jo yhdeksäksi kotiin. (en siis tiennyt että siellä oli alkoholitarjoilu)

[QUOTE="vieras";29179336]Yhdeksäksi kotiin :D...okei...

Vaikka muuten olenkin ollut ap:n puolella, niin tuon jälkeen taidan kääntää kelkkani minäkin ja sanoa että ap ON pirttihirmu.[/QUOTE]

No mitäs ihmeellistä tuossa on? Eikö kenenkään mies koskaan lähde kotoa siten, että tulee yhdeksäksi kotiin? Eihän sen pitänyt alunperin käsittääkseni ollakaan mikään ryyppyreissu.

[QUOTE="vieras";29179336]Yhdeksäksi kotiin :D...okei...

Vaikka muuten olenkin ollut ap:n puolella, niin tuon jälkeen taidan kääntää kelkkani minäkin ja sanoa että ap ON pirttihirmu.[/QUOTE]

Mun miehen pitää tulla puol kasiksi kotiin, jos ei ole ilmoittanut viipyvänsä pidempään. Meillä kaksi alle 3-vuotiasta ja nukkumaan viemiset menee paljon jouhevammin kahdestaan. Toki saa olla poissakin tuolloin, mutta ilmoittaa pitää niin tietää orientoitua.

[QUOTE="vieras";29179351]No mitäs ihmeellistä tuossa on? Eikö kenenkään mies koskaan lähde kotoa siten, että tulee yhdeksäksi kotiin? Eihän sen pitänyt alunperin käsittääkseni ollakaan mikään ryyppyreissu.[/QUOTE]No ei, meillä kotiintuloaika on arkisin klo 20.50 ja viikonloppuisinkaan ei saa olla ulkona klo 20.59 pidempään.

:saint:

[QUOTE="vieras";29179351]No mitäs ihmeellistä tuossa on? Eikö kenenkään mies koskaan lähde kotoa siten, että tulee yhdeksäksi kotiin? Eihän sen pitänyt alunperin käsittääkseni ollakaan mikään ryyppyreissu.[/QUOTE]

Nuo klo 21 kotiintuloajat on teineille. Tai kotiintuloajat ylipäätään. Itse en ehdi aina iltaopiskeluistakaan klo 21:ksi kotiin.

Ja apua tuota puoli kasin kotiintuloaikaa...

Yhteistyössä