Keiden palstalaisten juttuja ette usko, ainakaan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok :o Naurat?
Laaja juttu. Yksityisiä päiväkirjoja koneella, yksityisiä messenger-keskusteluja, yksityisiä sähköposteja, virastotekstejä, virallisia lausuntoja/muistakin kuin minusta jne.
Noiden lisäksi anonyymit nettikirjoitukset, vaikka eivät olekaan sillä tavoin yksityisiä, vaan julkisia, niin kellään ei ole oikeutta _laittomin keinoin seurata sinun ip:llä tapahtuvia asioita_.

Mutta maailmaan mahtuu.

ja osa on ihan kuutamolla.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29219268:
onneks sä valaiset meidän urpojen iltaa.

kyllä ne siellä sun apukoulussa vielä opettaa lukemaan, älä huoli ollenkaan.

Toisessa ketjussa, kun olen jälleen mustana, voit sitten taas heitellä hauskoja läppiäsi ja odottaa tykkäystä.

On sulla asenteet rikollista toimintaa kohtaan.

Toisessa ketjussa, kun olen jälleen mustana, voit sitten taas heitellä hauskoja läppiäsi ja odottaa tykkäystä.

On sulla asenteet rikollista toimintaa kohtaan.

mulle on ihan sama sun tykkäämiset. usko pois.

sä nyt vaan et halua tajuta että mä nauroin sille sun lauseelle missä puhuit laittomasta tekstin kyttäämisestä.
en siitä että joku on sun tietokonettas penkonu.
mistään kun ei selvinny mitä tekstejä sä tarkotit.

[QUOTE="vierailija";29219104]Ainakin tosiaan lucifer on täällä nykyään toisella nickillä. Sen juttuja en ole koskaan uskonut, puhui itsensä pussiin monta kertaa ja esiintyi vahingossa väärillä harmailla nickeillä, esim. "kfkfkf harmaana".[/QUOTE]

Mistä tiiät? Eikös joku vakkari kirjottanu ét tunsi luciferin ja näki samannimisen hlön kuolinilmotuksen lehdessä ja joku kirjotti et heidän perheessään paljon surua

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29219303:
mulle on ihan sama sun tykkäämiset. usko pois.

sä nyt vaan et halua tajuta että mä nauroin sille sun lauseelle missä puhuit laittomasta tekstin kyttäämisestä.
en siitä että joku on sun tietokonettas penkonu.
mistään kun ei selvinny mitä tekstejä sä tarkotit.

Ok, mä en vaan ymmärtänyt mikä naurattaa (nyt ehkä ymmärrän). Ei sen kummempaa ja toisen viestisi tulkitsin väärin, sori.

Hauskaa v-loppua.

Ok, mä en vaan ymmärtänyt mikä naurattaa (nyt ehkä ymmärrän). Ei sen kummempaa ja toisen viestisi tulkitsin väärin, sori.

Hauskaa v-loppua.

Sun ei ois tarvinnut mitään pyytää anteeksi, toi päätön tässä alkoi sekoilemaan mutta se onkin niin daiju ettei ikinä myönnä että mokasi tai oli väärässä ja jatkaa kinastelua vaikka maailman tappiin asti.
Pointsit sulle että osasit lopettaa - vaikkei sun vika toi sekoilu edes ollut - kun kaikki eivät osaa.

Siis mikä juttu toi on, että Lucifer muka kirjoittanut "kfkfkf harmaana"?? Mitä hän silloin kirjoitti? Oliko aivan varma, etten se ollut minä joka sen kirjoitti? Oliko siis aivan selvästi Lucin suusta, jos vain käsititte väärin? Laittakaa linkki siihen ketjuun, jookos?

En ole kovin montaa kertaa tänne kirjoittanut harmaana noin, vain jos olen kännykällä netissä ja kirjoittanut jo tekstin ja tajunnut etten olekkaan kirjautuneena

Oisko just ollu Blume, korjatkaa jos oon väärässä

Ei ollut, se oli paljon tuoreempi tapaus. Joku silloinen hyvinkin vakkari musta oli pidemmän aikaa jo kertonut miehestään joka on jenkki ja suunnitteli muuttoa miehensä kanssa yhdysvaltoihin. Kehuskeli aina sillä kuinka lihavakin nainen voi saada tosi hyvännäköisen miehen. Lopulta laittoi johkun kuvaketjuun miehensä kuvan joka olikin joku homonäyttelijä, mut epäselväksi jäi että oliko sitä naista itseäänkin kusetettu, hän kun ei ollut koskaan tavannut "miestään" livenä.

Ei ollut, se oli paljon tuoreempi tapaus. Joku silloinen hyvinkin vakkari musta oli pidemmän aikaa jo kertonut miehestään joka on jenkki ja suunnitteli muuttoa miehensä kanssa yhdysvaltoihin. Kehuskeli aina sillä kuinka lihavakin nainen voi saada tosi hyvännäköisen miehen. Lopulta laittoi johkun kuvaketjuun miehensä kuvan joka olikin joku homonäyttelijä, mut epäselväksi jäi että oliko sitä naista itseäänkin kusetettu, hän kun ei ollut koskaan tavannut "miestään" livenä.

Oliko Nöppönen se nimimerkki?

[QUOTE="huoh";29219337]Sun ei ois tarvinnut mitään pyytää anteeksi, toi päätön tässä alkoi sekoilemaan mutta se onkin niin daiju ettei ikinä myönnä että mokasi tai oli väärässä ja jatkaa kinastelua vaikka maailman tappiin asti.
Pointsit sulle että osasit lopettaa - vaikkei sun vika toi sekoilu edes ollut - kun kaikki eivät osaa.[/QUOTE]

kukakohan tässä alko kinaamaan :xmas:

Heiiijjj, nyt tuli pieni muistikuva :D juu ei ollut Blume, sen muistan nyt :)

Siis mikä juttu toi on, että Lucifer muka kirjoittanut "kfkfkf harmaana"?? Mitä hän silloin kirjoitti? Oliko aivan varma, etten se ollut minä joka sen kirjoitti? Oliko siis aivan selvästi Lucin suusta, jos vain käsititte väärin? Laittakaa linkki siihen ketjuun, jookos?

En ole kovin montaa kertaa tänne kirjoittanut harmaana noin, vain jos olen kännykällä netissä ja kirjoittanut jo tekstin ja tajunnut etten olekkaan kirjautuneena

Siis kirjoitti jossain ketjussaan, missä jän kertoi kuulumisiaan ihmiset linkitteli biisejä hänelle. Sitten vastasi johonkin viestiin nickillä "kfkfkf harmaana" ja kertoi viestissä henkilökohtaisia asioita vastatakseen kysymykseen. Jotain lapsistaan ja sen hetkisestä tilanteesta, kuinka oli sairaalassa jne. Selvästi oli vahinko ja ohitti sen jälkeen kaikki kysymykset siihen viestiin liittyen. Taisi kaduttaa.

[QUOTE="vierailija";29219494]Siis kirjoitti jossain ketjussaan, missä jän kertoi kuulumisiaan ihmiset linkitteli biisejä hänelle. Sitten vastasi johonkin viestiin nickillä "kfkfkf harmaana" ja kertoi viestissä henkilökohtaisia asioita vastatakseen kysymykseen. Jotain lapsistaan ja sen hetkisestä tilanteesta, kuinka oli sairaalassa jne. Selvästi oli vahinko ja ohitti sen jälkeen kaikki kysymykset siihen viestiin liittyen. Taisi kaduttaa.[/QUOTE]

Kyllä google löytää.

"oon tehnyt biisilistaa"

Vastannut tosiaan "kfkfkf harmaana" nimimerkillä näin:
"Kiitos käyn välillä kotona, lapsia en halua tänne sairaalaan, liian vaikeaa heille muutenkin."

Minä tuo en ole kyllä ollut, en oo missään sairaalassa tuolloin ollut.

Outoa, onkohan hän kirjoittanut "kfkfkf harmaana" jotain ja sitten se on tullut vahingossa tohon? Tai sitten Lucifer ei ole edes ollut tuon kirjoittaja (kirjoitti muuten mustana tuossa ketjussa)

:O

Yhteistyössä