Onko sulla mukavan ja sympaattisen näköiset kasvot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näytän kuvissa tosi ylimieliseltä, mut livenä moni hakeutuu juttusille ja alkaa smalltalkkaamaan kaupassa jne. Et kai mulla on monet kasvot :D Mulla on aika pyöreet ja pehmeät kasvot, näytän edelleenkin ihan samalta miltä näytin n. 2vuotiaana :laugh:

Silmät ovat ainakin ehanat ja mielettömän lempen näköiset:heart:, ne olen nähnyt jossakin kuvassa, muita osia kasvoista en ole nähnyt.

Ja ei, PG ei pukeudu burgaan, vaan isoon tuuheaan karvahattuun:attn::D

Ja täällä ilmoittautuu kouluajan näytelmien joulumuori :D Lienenkö siksi lastenkin helposti lähestyttävissä, kun posket on niin paksut että jäävät hampaiden väliin pureskellessa ja siksi muistutan enempi 15-vuotiasta kuin lähes kolmekymppistä...

Mielestäni kulmikkaat, luisevat, voimakkaat poskipäät omaavat kasvot ovat lähes poikkeuksetta tylyjä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29270889:
Jos mulla on ihan perusilme tai keskityn johonkin niin näytän kuulemma siltä, että haluaisin sanoa "painu vittuun haistamaan paskaa". Ikävää, kun en niin ajattele, mutta minkäs sille tekee.

:laugh: Se on sitä persoonallista viehätysvoimaa.:hug:

Ja täällä ilmoittautuu kouluajan näytelmien joulumuori :D Lienenkö siksi lastenkin helposti lähestyttävissä, kun posket on niin paksut että jäävät hampaiden väliin pureskellessa ja siksi muistutan enempi 15-vuotiasta kuin lähes kolmekymppistä...

Mielestäni kulmikkaat, luisevat, voimakkaat poskipäät omaavat kasvot ovat lähes poikkeuksetta tylyjä.

Tissiposket!!!!:heart:

Onhan tätä tullut mietittyyä, kiva aihe! :)

Itse olen aina ajatellut näyttäväni tympeältä. Tumma tukka, tummat kulmakarvat ja ruskeat silmät, kulmikkaat kasvot (vahvat leukaluut), kauniisti ilmaistuna "jämäkkä klyyvari" ja suhteessa esim silmiin, on suuni aika määräävä piirre kasvoissa (paksut huulet ja hampaat näkyy jopa puhuessa kokonaan). Olen avannut tämän keskustelun muutaman kanssa ja heidän ensireaktionsa minusta on kuitenkin ollut päinvastainen, kuin mitä olen itse olettanut: olen kuulemma todella lähestyttävä! Hymyilen kyllä herkästi ja ehkä rento pukeutumiseni ja yleinen sählääminen pehmentää muuten tympeää naamaa...?

Minulla on myös ystävä, joka kerran tuskastuneena ihmetteli, kun ihmiset tuntuvat säikkyvän häntä. Hän kun on niin lähestyttävä ja kiltti. Oli pakko sanoa, että et muuten ole. :p Siis kiltti hän on ja rakas ystävä, mutta hänellä on aika määräävä puhetyyli, hän ei herkästi hymyile, hän on pitkä ja muutenkin olemukseltaan sellainen, ettei hänelle heti tulisi mentyä höpöttelemään jonninjoutavia. Asia tyyppi, johtaja-ainesta. Mutta ei kyllä missään nimessä helposti lähestyttävä. Tämä tuli hänelle yhtä suurena yllätyksenä, kuin minulle se, että olen lähestyttävä. :D

Silmät ovat ainakin ehanat ja mielettömän lempen näköiset:heart:, ne olen nähnyt jossakin kuvassa, muita osia kasvoista en ole nähnyt.

Ja ei, PG ei pukeudu burgaan, vaan isoon tuuheaan karvahattuun:attn::D

Mä muuten muistan tän kuvan. Mulla ei oo enää sitä edes koneella, mutta siinä loppukuvassakin näytin niin leuhkalta ämmältä ettei tosikaan :D Mut kai mulla sit on isot ja lempeet bambisilmät, niin ihmiset uskaltaa siksi kysyä multa mielipidettä, kannataako ottaa kyssä- vai normaalikaali kaalipiirakkaan.. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Lisään vielä, että minusta pitää yleensä erityisesti kaikki lapset ja vanhukset, vauvat nauravat kasvoilleni. En ole ihan varma, onko se hyvä juttu, että on vauvojen mielestä tosi naurettavan näköinen tyyppi...

Ääneni on aika kantava ja se yhdistettynä kulmikkaaseen naamani voisi olla luotaantyöntävä yhdistelmä. Joku tässä siis mättää. :D

Noh, mä näytän kuulemma ylpeältä :O. En tosiaankaan oo sellainen.
Vanhin tytär näyttää aina siltä niinku kaikki maailman murheet ois sen harteilla, aina ei tiedä uskaltaako sille edes sanoa mitää ettei se purskahda itkuun :D. Mut toi on siis sen perusilme vaikkei mitään murehdikkaan.

Sekin vääryys tässä maailmassa on, että moni nainen alkaa vanhemmiten näyttämään äkäiseltä, vaikka nuorena olisi ollut kuinka "silinnyt" ja viaton naama.

No, mulla on tavoitteena tavoitella niitä naururyppyjä, ei sitä äkäistä ryppyä silmien välissä...

Juu, ei kaikkia huolita joulupukin muoreiksi. :'( Mä halusin koko ala-asteen sellaiseksi (no, prinsessaroolikin olisi ollut kiva) mutta mä olin näytelmissä mm.

-Ufo
-tonttulääkäri ym.

• Tykkää
Reactions: meici
Sekin vääryys tässä maailmassa on, että moni nainen alkaa vanhemmiten näyttämään äkäiseltä, vaikka nuorena olisi ollut kuinka "silinnyt" ja viaton naama.

No, mulla on tavoitteena tavoitella niitä naururyppyjä, ei sitä äkäistä ryppyä silmien välissä...

Haha, mulla on jo toi. Poika 4v. huomautti ku tuli joku ryppyvoide mainos että: " Sun pitäis äiti ostaa tuota" :laugh:

• Tykkää
Reactions: Echo
parempi kai taka-alalla oleva enkelikin kuin ufo? :laugh:

No elekää huoliko, näissä poskissa on se huono puoli, että vanhemmiten alakavat auttamatta valumaan ja vetävät suupieliä samalla alaspäin. Hyvästi lähestyttävyys.

mulla on kai tylyt kasvot. ainakin jos sakkojen määrästä voi päätellä :D koskaan en oo päässy ku koira veräjästä vaikka monet tutut naiset ovat samoista tilanteista onnistuneet sluibailemaan.. murr.

parempi kai taka-alalla oleva enkelikin kuin ufo? :laugh:

No elekää huoliko, näissä poskissa on se huono puoli, että vanhemmiten alakavat auttamatta valumaan ja vetävät suupieliä samalla alaspäin. Hyvästi lähestyttävyys.

Enkelithän ovat herttaisen näköisiä. :)

Noista koulunäytelmärooleista täytyy nyt kehua itseäni, että hyvin usein mulla oli aika keskeinen rooli vaikka ne roolit ei olleet niitä lemppareita kuten prinsessa tai pukin muori. Näytteleminen oli mulle helppoa ja uskallusta mulla oli (aika rääväsuukin olin), joten kai ope antoi sen takia vaikeempiakin rooleja.

Yksi päärooleista oli kesäkissan rooli jossa piti myös laulaa ja moukua. Sitten olinkin noita-akkana yks joulu. Siinä piti käkättää karmeasti todella monessa kohtaa ja olin ihan hyvä siinä...mutta jälkikäteen mietin että onko mun ulkonäössä jotain joka sopi noita-akan rooliin. :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Mun perusilme on aika tyly ja se ärsyttää ihan suunnattomasti. Hymyilen usein paljon kyllä ihan huomaamattanikin, mikä helpottaa ehkä ihmisten lähestymistä, mutta perusilme päällä ja vakavana vaikutan kuulemma vihaiselta.. Olen ehkä joskus kuullut vaikuttavani myös ylimieliseltä. Ihmisenä olen kuitenkin hyväntuulinen, sosiaalinen, avoin ja tykkään hirveästi ihmisistä ja jutustelusta, ylimielinen en ole kyllä millään asteikolla.

Katson joskus rikoksista tuomittujen miesten ja naisten kuvia ja mietin että kertooko piirteet ihmisestä vai ei. Kyllä joskus on vaikkapa pedofiileissä niin herttaisen joulupukin näköisiä setiä tai rikollisissa naisissa todella ystävällisen näköisiä...mutta ehkä vähän useammin heillä on tiukan tai luihun näköiset kasvot (no kukapa poliisin kuvaukseen joutuessaan nyt iloinen olisi), miehillä on kokoparta (joka tekee aavistuksen verran tiukemman näköiseksi).
Mun varovainen arvio on, että kyllä vihamielinen luonne joskus näkyy pitkällä aikavälilläkin kasvoissa.

...sanoo mutu-tutkimuksen lisensiaatti. :D

Uusimmat

Yhteistyössä