Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole, enkä tunnut muutenkaan olevan kovin helposti lähestyttävä.
Omasta mielestäni nassu menee sinne tylyn/kylmän puolelle. Olen myös kuullut usein ns. perusilmeellä ollessa et ei sais olla niin vihanen. Silti uusista kurssikavereista yms. tilanteista löytyy hyvin äkkiä juttukavereita![]()
Mun mielestä kyllä on. Ehkä sut viileeksi tekee se, että olet kaunis ja huolitellun näköinen. Näytät kyllä ystävälliseltä ja mukavalta ainakin kuvissa.
Sama. Mä olen kasvoista tuikean näköinen tyyliin "katse voisi tappaa", mutta juttukavereita tulee silti aika usein tuolla ympäriinsä liikkuessa.
Ehkä hymyilen aika paljon ja olen sen verran hessuhopomainen että moni ajattelee että tuo nainen ei ole ainakaan vaaraksi...![]()
Mä en ole uskaltanut analysoida asiaa tarkemmin. Toki itsekin olen sitä porukkaa, joka keskustelee vaikka lyhtypylvään kans jos vastauksen saa, mut harvemmin olen kuitenkaan noissa tilanteissa aloitteen tekijänä.
Jos sulla on semmoinen helposti lähestyttävä elekieli? Semmoinen "olen valmis keskusteluun". En osaa sitä paremmin kuvailla.![]()
vai että ellen _generes_anteeks mutta nauroin
![]()
Ellenin näkee yleensä nauravana, sen takia oli vaikeaa laittaakin hänet tuohon.![]()
Se meinas, että se sukunimi on oikeasti DeGeneres