Onko sulla mukavan ja sympaattisen näköiset kasvot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon nimenomaan sympaattisen ja mukavan näköinen, en niinkään kaunis. Veikkaisin, että asiaan vaikuttaa ainakin isot silmät, pehmeät ja pyöreähköt kasvot, vaaleat kulmakarvat. Ja se, että hymyilen paljon.

Omasta mielestäni nassu menee sinne tylyn/kylmän puolelle. Olen myös kuullut usein ns. perusilmeellä ollessa et ei sais olla niin vihanen. Silti uusista kurssikavereista yms. tilanteista löytyy hyvin äkkiä juttukavereita :confused:

Mulla on helpostilähestyttävä pärstä. Pyöreät posket ja hymy huulilla. Mummot ja paapat tykkää, samoin lapset, mikä on kiva, kun pk:ssa olen töissä. :) Mulle myös avautuu ihan vieraat ihmiset toisinaan. Kertoo pitkät tarinat elämästään ja tajuaa lopuksi, että hui tulipa kerrottua henkilökohtaisiakin asioita puistossa tönöttävälle äitille ta bussissa vieruskaverille.

Mä olen ikäistäni vanhemman näköinen, ollut aina. Semmoinen pehmeä joulumuori justiinsa. :) Villatakki ja hame päällä sopisin terapeutin tuoliin kuuntelemaan ihmisten huolia, olen just sellaisen näköinen. :D

Omasta mielestäni nassu menee sinne tylyn/kylmän puolelle. Olen myös kuullut usein ns. perusilmeellä ollessa et ei sais olla niin vihanen. Silti uusista kurssikavereista yms. tilanteista löytyy hyvin äkkiä juttukavereita :confused:

Sama. Mä olen kasvoista tuikean näköinen tyyliin "katse voisi tappaa", mutta juttukavereita tulee silti aika usein tuolla ympäriinsä liikkuessa.

Ehkä hymyilen aika paljon ja olen sen verran hessuhopomainen että moni ajattelee että tuo nainen ei ole ainakaan vaaraksi...:D

• Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Mun mielestä kyllä on. Ehkä sut viileeksi tekee se, että olet kaunis ja huolitellun näköinen. Näytät kyllä ystävälliseltä ja mukavalta ainakin kuvissa.

Kiitos :)

Ehkä minä sitten vain en ole niitä, joita paljoa lähestyttäisiin? Olen kyllä ihmisten ilmoilla yksin ollessa keskittynyt omiin ajatuksiin, ja jos olen jonkun kanssa niin häneen enkä ympäristöön niin.

Sama. Mä olen kasvoista tuikean näköinen tyyliin "katse voisi tappaa", mutta juttukavereita tulee silti aika usein tuolla ympäriinsä liikkuessa.

Ehkä hymyilen aika paljon ja olen sen verran hessuhopomainen että moni ajattelee että tuo nainen ei ole ainakaan vaaraksi...:D

Mä en ole uskaltanut analysoida asiaa tarkemmin. Toki itsekin olen sitä porukkaa, joka keskustelee vaikka lyhtypylvään kans jos vastauksen saa, mut harvemmin olen kuitenkaan noissa tilanteissa aloitteen tekijänä.

Mä en ole uskaltanut analysoida asiaa tarkemmin. Toki itsekin olen sitä porukkaa, joka keskustelee vaikka lyhtypylvään kans jos vastauksen saa, mut harvemmin olen kuitenkaan noissa tilanteissa aloitteen tekijänä.

Jos sulla on semmoinen helposti lähestyttävä elekieli? Semmoinen "olen valmis keskusteluun". En osaa sitä paremmin kuvailla. :laugh:

Ei ole. Mulla meinasi aikoinaan jäädä työpaikka saamatta, koska mun naaman perusilme on sellainen norsunvittu. Joskus nuorempana ihmiset puhuivat, kuinka näytän pelokkaalta ja vaikeasti lähestyttävältä. Nykyään olen siis sekä pelokkaan että vittuuntuneen näköinen. Sääli, sillä mun bitch face ei todellakaan kuvaa mun luonnetta... :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Phoebsi
Näin olen antanut itseni ymmärtää, että meikäläistä olis helppo lähestyä ihan nuin vain sen kummemmin itse persoonaa tuntematta :D

Siihen se helppous sitten tyssäiskin :p :D

Ei vaan, on mulle ihan tultu sanomaankin, että oon semmosen avoimen ja helposti lähestyttävissä oloisen ihmisen näköinen, että kasvoni jotenkin herättäis erityistä luottamuksen tunnetta. Paha mennä ite mitään sanomaan...

Mutta. On mulle myös infottu, että mun kasvot ovat semmoiset "avoimet kirjat" eli niistä todellakin huomaa, milloin olen suopealla tuulella ja milloin kannattaa pitää turvaväliä :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Luulisin että olen symppiksen näköinen. Mieleeni on jäänyt kun 10 vuotta sitten eräs opettajani sanoi, että olen aina niin kovin iloinen ja aurinkoisen oloinen. Vähän pyöreät kasvot, suuret silmät ja pitkät ripset, pyöreä nenä ja hymyilen paljon.

Eräs kaverini näyttää aina todella ilkeältä. Tarkemmin ajatellen se johtuu siitä, että hänellä on todella pienet viirusilmät. Huulet kaartavat vähän alaspäin ja tummat kulmakarvat. Että aika paljon etenkin silmät ja suu taitaa vaikuttaa.

Astroblade: olen nähnyt lukuisia kuvia sinusta ja olet nätti ja kivan näköinen. Silmäsi kuitenkin on tyhjät. Vaikea selittää, mutta tietynlainen tyhjyys niissä on. Ja ilmeettömyys kasvoilla. Pelkkien kasvojen perusteella pitäisin sinua hivenen yksinkertaisena ihmisenä, joka ei osaa tuntea. Kasvosi on siis ristiriidassa persoonasi kanssa.

Mulla ei ole minkäänlaista aavistusta, että kumpaan "luokkaan" mun kasvot kuuluu. Mutta helposti lähestyttävä en selkeästi ole, koska kukaan ei tosiaan ikinä lähesty mua. Pikkulapset jää aina tuijottamaan pitkään - en tiedä onko se sitten ihan yleistä? Olen tosin ehkä vähän omituinen tyyliltäni.

Mutta se mitä lähipiiriltäni usein kuulen, on että näytän joko todella pelokkaalta, tai siltä, että alan ihan kohta itkemään. Tää ärsyttää mua todella paljon, koska aina kun mulle on sanottu noin, niin olen ollut hyvällä tuulella, enkä mitenkään pelokas tai itkuinen! En oikein tiedä mitä mun pitäisi itteni kanssa tehdä. Pitäisi varmaan istua peilin eteen ilmeilemään ja harjoittelemaan, mutta olisi kuitenkin ihan kiva olla vain miettimättä että miltä mikäkin ilme sitten näyttikään... Äh, epätoivo! :(

[QUOTE="Mielipide";29271604]Astroblade: olen nähnyt lukuisia kuvia sinusta ja olet nätti ja kivan näköinen. Silmäsi kuitenkin on tyhjät. Vaikea selittää, mutta tietynlainen tyhjyys niissä on. Ja ilmeettömyys kasvoilla. Pelkkien kasvojen perusteella pitäisin sinua hivenen yksinkertaisena ihmisenä, joka ei osaa tuntea. Kasvosi on siis ristiriidassa persoonasi kanssa.[/QUOTE]

Ehkä hän onkin meistä kahdesta se androidi? Hmm...

Uusimmat

Yhteistyössä