Millainen MIES ei tykkää juoda kaljaa ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenina"

Vieras
En ymmärrä millaisia tossukoita on ne "miehet" jotka eivät juo (saa juoda) kaljaa esim. 6-pakkiansa perjantai-lauantaisin? Kyllä moni mies vaativat työnpäälle on aivan oikeutettu juomaan vähän. Tuntuu, että moni nainen ahdistaa miehensä mm. oluen suhteen niin ahtaalle ettei miehet vaan uskalla juodakaan ettei vaan akka näksytä (siitäkin asiasta).

En oikein suoraan sanottuna arvosta niitä jotka mieluummin kotona hierovat naistaan samalla kun akka valittaa ties mistä asioista, kuin että olisi mieskaveriensa kanssa vähän reitillä. Minusta on ihanan miehekästä kun mies välillä menee ja tekee mitä haluaa. Joka mies tykkää käydä juomassa, mutta ilmeisesti nalkutus on niin vittumaista että moni vellihousu ei uskalla? Näin olen kaverien miehistä päätellyt!

Tiedän parikin miestä, jotka eivät oluesta tykkää ja juovat ennemmin vaikka lonkeroa. Enkä näe siinä mitään outoa. Ja jokainen minun puolestani juokoot niin paljon kuin haluaa, kunhan siitä ei ole muille haittaa. Enemmänkin ärsyttää se, mitenkä oikein ihmetellään ja naureskellaan, jos alkoholia ei käytä.

Ehkä he eivät ole maistaneet kunnon olutta? Jotkut tietysti juovat mitä tahansa, lahtelaista, karhua taikka käsidesiä mutra ei ne miehiä ole. Todelliset miehet juovat tummaa olutta.

• Tykkää
Reactions: erinys
Mun mies ei ole koskaan tykännyt kaljasta. Ei silti täysin absolutisti ole. Tuota miestä ei saisi varmaan kirveelläkään lähtemään kavereiden kanssa "vähän reitille käymään juomassa". Eikä muuten saisi suurinta osaa hänen kavereistakaan. Joskus teini-ikäisenä kävi jonkin verran, mutta ei koskaan kai innostunut tuosta, joten oli samanlainen jo päälle parikymppienä kun tapasimme. Tosin, ei mun mies sun arvostusta kaipaakaan, eikä kenenkään muunkaan, jos sen kriteeri on kaljan juominen poikain kanssa.

No meillä en juo minä enkä mies. Kumpikaan meistä ei ole juonut koskaan. Monikaan tuttava/ystäväpiiristä ei juo ja minusta siinä ei ole mitään outoa. Vanhin poikamme on 23 eikä hänkään ole juonut koskaan, hänen kavereistaan taas useat juo ja poikaani pidetäänkin hyvin outona kun ei juo.

• Tykkää
Reactions: Owl
No, ihan normaali heteromies ja isä tuo on. Ei tykkää kaljasta, juo siideriä, viiniä ja väkeviä silloin kun haluaa. Usein kuitenkin ottaa kavereiden kanssakin bileissä ihan vapaaehtoisesti kuskin paikan, ei tarvitse alkoholia miehisyytensä jatkeeksi. Ei ole tossun alla ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29279905:
älä nyt loukkaannu, en tarkota pahaa mutta tyyppi joka leikkii keijukaisia tai muita semmosia ei kauheesti vastaa käsitystä miehekkäästä miehestä.

Järkyttävää :O

Kohta väität että viinien juominen erikoissuklaita nautiskellen ei ole miehekkyyden huipentuma :O

fellowshipofring2.jpg

kuka on miehekkäin?

Yhteistyössä