Onko läppäkotelo puhelimeen hankala lapsen käytön kannalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
093485093485.png

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300909:
Minkä väliin? Kyllähän puhelimeen nyt näytönsuojakalvon voi laittaa.

No voi sitä ostaa vaikka paikan avaruuslennolle. Tuolle aloittajalle tuskin kuitenkaan tuli mieleen ostaa suojakalvoa, kun kerran on läppä suojana. Ylität näppäryydessäsi itsesi kerta toisensa jälkeen.

[QUOTE="ville";29300929]No voi sitä ostaa vaikka paikan avaruuslennolle. Tuolle aloittajalle tuskin kuitenkaan tuli mieleen ostaa suojakalvoa, kun kerran on läppä suojana. Ylität näppäryydessäsi itsesi kerta toisensa jälkeen.[/QUOTE]

yleensä niissä puhelimissa on kyllä kalvot mukana ettei niitä tarvi erikseen ostella

[QUOTE="ville";29300929]No voi sitä ostaa vaikka paikan avaruuslennolle. Tuolle aloittajalle tuskin kuitenkaan tuli mieleen ostaa suojakalvoa, kun kerran on läppä suojana. Ylität näppäryydessäsi itsesi kerta toisensa jälkeen.[/QUOTE]

Minä en käyttäisi puhelinta ilman suojakalvoa. Jos vaihtoehtona on tuo tai suojakalvo niin hommaisin suojakalvon ja lisäksi jonkun suojapussukan tai ainakin suojakuoret.

[QUOTE="vieras.";29300973]meillä on kaikissa puhelimissa ollu kalvot mukana ja tableteissa ne on olleet jopa valmiiksi paikoillaan[/QUOTE]

Jaa. Meillä ei ole ollut iPhoneissa ja iPadeissa. Tai on toki ne tehdaskalvot, mutta ne ei ole kyllä tarkoitettu siihen käyttötarkoitukseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300992:
Jaa. Meillä ei ole ollut iPhoneissa ja iPadeissa. Tai on toki ne tehdaskalvot, mutta ne ei ole kyllä tarkoitettu siihen käyttötarkoitukseen...

no en ihmettele ettei noissa ole. niillähän nyt yritetään rahastaa joka käänteessä :D

[QUOTE="ville";29300626]Hiekanmuru väliin ja ai kun tekee hyvää näytön lasille.[/QUOTE]
Eipä ole mulla koskaan mennyt hiekanmurua puhelimen koteloon. Miksi menisi?

Tuo kuvan kotelo on huono sillä läppä aukeaa ylöspäin ja näyttää puhuessa dorkalta jäniksenkorvalta. Alaspäin aukeava on normikäytön kannalta helpompi käyttää.

Tällä hekellä mulla on sellainen sivulle aukeava jossa on luottokorttitaskuja mutta alas aukeava on kyllä helpompi käytössä.

[QUOTE="vieras.";29300973]meillä on kaikissa puhelimissa ollu kalvot mukana ja tableteissa ne on olleet jopa valmiiksi paikoillaan[/QUOTE]
Eikös ne ole niitä tehdaskalvoja jotka poistetaan ennen käyttöönottoa. Ei ne mitään oikeita screen protector-kalvoja ole. Tai no, ainakin luulisin näin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301010:

Tuo kuvan kotelo on huono sillä läppä aukeaa ylöspäin ja näyttää puhuessa dorkalta jäniksenkorvalta. Alaspäin aukeava on normikäytön kannalta helpompi käyttää.

Tällä hekellä mulla on sellainen sivulle aukeava jossa on luottokorttitaskuja mutta alas aukeava on kyllä helpompi käytössä.

Kaveri osti S4:n magneettiläppäkannella. Tuli viikonlopun jälkeen duuniin ja näytti puhelinta. Oli käynyt juuri kuvaamallani tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301026:
Eikös ne ole niitä tehdaskalvoja jotka poistetaan ennen käyttöönottoa. Ei ne mitään oikeita screen protector-kalvoja ole.

ei vaan noiden poistettavien kalvojen alla vielä ne paksummat suojakalvot

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301010:

mulla on sellainen jonka läppä kääntyy puhelimen takapuolelle ni ei näytä yhtään dorkalta vaikka avautuisi ylöspäin

Teille "suojakalvot mukana": joo, on niissä se sellofaani päällä, muttei se ole jatkuvaan käyttöön tarkoitettu vaan ainoastaan sen takia, ettei näyttö tahriinnu käsittelyssä ennen asiakkaalle saapumista.

[QUOTE="ville";29301027]Kaveri osti S4:n magneettiläppäkannella. Tuli viikonlopun jälkeen duuniin ja näytti puhelinta. Oli käynyt juuri kuvaamallani tavalla.[/QUOTE]
Mä olen käyttänyt koteloa vuosia eikä yhdessäkään näytössä naarmun naarmua.

[QUOTE="ville";29301035]Teille "suojakalvot mukana": joo, on niissä se sellofaani päällä, muttei se ole jatkuvaan käyttöön tarkoitettu vaan ainoastaan sen takia, ettei näyttö tahriinnu käsittelyssä ennen asiakkaalle saapumista.[/QUOTE]

niinkuin jo sanoin että tuon kyseisen muovin alla on vielä paksumpi kalvo joka on suojakalvo

[QUOTE="ville";29301035]Teille "suojakalvot mukana": joo, on niissä se sellofaani päällä, muttei se ole jatkuvaan käyttöön tarkoitettu vaan ainoastaan sen takia, ettei näyttö tahriinnu käsittelyssä ennen asiakkaalle saapumista.[/QUOTE]
Näin.

Yhteistyössä