Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300909:Minkä väliin? Kyllähän puhelimeen nyt näytönsuojakalvon voi laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300992:Jaa. Meillä ei ole ollut iPhoneissa ja iPadeissa. Tai on toki ne tehdaskalvot, mutta ne ei ole kyllä tarkoitettu siihen käyttötarkoitukseen...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301010:Eipä ole mulla koskaan mennyt hiekanmurua puhelimen koteloon. Miksi menisi?
Tuo kuvan kotelo on huono sillä läppä aukeaa ylöspäin ja näyttää puhuessa dorkalta jäniksenkorvalta. Alaspäin aukeava on normikäytön kannalta helpompi käyttää.
Tällä hekellä mulla on sellainen sivulle aukeava jossa on luottokorttitaskuja mutta alas aukeava on kyllä helpompi käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301026:Eikös ne ole niitä tehdaskalvoja jotka poistetaan ennen käyttöönottoa. Ei ne mitään oikeita screen protector-kalvoja ole.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29301010:Eipä ole mulla koskaan mennyt hiekanmurua puhelimen koteloon. Miksi menisi?
Tuo kuvan kotelo on huono sillä läppä aukeaa ylöspäin ja näyttää puhuessa dorkalta jäniksenkorvalta. Alaspäin aukeava on normikäytön kannalta helpompi käyttää.
Tällä hekellä mulla on sellainen sivulle aukeava jossa on luottokorttitaskuja mutta alas aukeava on kyllä helpompi käytössä.
Silti se alas aukeava on helpompi käytössä mutta makuasiahan tämä toki ovat ja kaikkeen tottuu.mulla on sellainen jonka läppä kääntyy puhelimen takapuolelle ni ei näytä yhtään dorkalta vaikka avautuisi ylöspäin