Vähän olis uskomatonta, mutta voiko raskaustesti näyttää jo2 päivää ennen menkkoja plussaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heip";29309451]Kauan tarkalleen siit synnytyksestä on?[/QUOTE]

4 viikkoa. Ja siis ovulaation tunsin, tai ainakin luulin tuntevani. En keksi että mitä muutakaan se voisi olla, aivan samalla tavalla tuntui toisella puolella vatsaa kuin aina ennenkin...
 
[QUOTE="Jeba";29309859]Ja pystyit sit heti synnytyksen jälkeen petipuuhiinkin? Ja sulla jälkivuotoko loppunut heti?[/QUOTE]

10 päivää vuosi enempi ja sit alko pikkuhiljaa helpottamaan..
 
Eihän tuo ensimmäinen raskaus olisi joka alkaisi noin nopeasti.
Mutta kannattaa todella varmistaa vielä, ettei kyseessä ole virheplussa.

Pidetään peukkuja kuitenkin sen puolesta että olisi todella plussa.
 

Yhteistyössä