Nainen kyykistelee edessäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flittailuako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

flittailuako?

Vieras
Moi, olen mieshoitaja, ja työpaikassani on eräs aika viehättävä hoitajakollega, jonka kanssa tullaan hyvin juttuun.

Vitsaillaan toisillemme yms.

En tiedä onko tämä nainen kiinnostunut minusta seksuaalisessa mielessä, mutta olen huomannut, että hän monesti kyykistelee, ja hymyilee samalla.

Tuli vain mieleen, että onko tuollainen kyykistely joku alitajuinen seksuaalinen viesti naiselta, että katso minua, minä olen kiinnostunut sinusta?

Ilmaisinko tilanteen jotenkin huonosti vai mitä?

Pointti on se, että tämä viehättävä nainen tykkää monesti mennä kyykkyyn sillain seksikäästi ja hymyilee, eli kysymys on, että tekeekö naiset tällaista kun haluavat näyttää seksikkäältä/tai hurmata miehen?

Voihan se olla että itse kuvittelet tilanteen olevan niin ja olet puutteessa, pidät seksikkäänä ja haluaisit että tilanne menisi niin kuin sinä fantasioit.
Kokeile itse hänen edessä veivata omia palleja, jos se kiihottuu niin huomen illalla luetaan sen tekemiä aloituksia täällä, mielenkiinnolla odotan.

Mitäs näitä nyt olikaan: Koskettelu, rintamuksen esille tuonti, kikattelu/hymyily, hiuksien sutiminen. Tossa nyt jotain mitä tuli mieleen. Me miehet ollaan monesti aivan helvetin huonoja näkemään näitä viestejä mitä naiset meille tarjoilevat.

Eipä ole tullut ikinä mieleenikään alkaa kyykistelemään, jos olen ollut kiinnostunut jostakin miehestä. Onkohan naisella jotain stripparitaustaa? Ei tuo ihan normaalilta liikekieleltä kuulosta.

Minulla tuli mieleen että jos minä töissä joudun kyykistelemään vaikka tilanteessa kun laitan potilaalle kenkiä jalkaan, niin monesti katson joko työparia tai sitä potilasta ja vähän hymyilen. Kyse ei ole kohdallani himosta 90-vuotiasta märkäpaisepotilasta kohtaan, vaan jotenkin se kyykkiminen on noloa ja hymyily jotenkin "kuittaa" sen nolon tilanteen.. Olen hoitajana vuodeosastolla.

Kyseessä voi olla lintumaailmasta tuttu kosintarituaali. Tähän tapaan:

093123ptpg1s1dtxhskkxs.jpg

Norjassa kävi kerran niin, että naishoitaja flirttaili avoimesti mieshoitajalle. Koko ajan oli miehen kimpussa suorasukaisine seksipuheineen ja kopelointeineen. Eräänä päivänä mies sitten päätti ottaa härkää sarvista: kun he olivat kaksin suihkuhuoneessa, hän otti naisen syleilyynsä, yritti suudella häntä ja teki yhdyntäliikkeitä lantiollaan. Nainen järkyttyi ja haastoi miehen oikeuteen seksuaalisesta ahdistelusta. Tuomari totesi, että miehellä oli ollut täysi syy uskoa, että hänen aloitteeseensa suhtauduttaisiin myötämielisesti ja vapautti hänet syytteistä. Toisinaan oikeus voittaa.

Onhan toi jossain "tiede"lehdessä ollutkin, että nainen alitajuisesti pyllistelee sopivalle lisääntymiskumppanille. Meillä töissä sen näkee joka päivä kun yksi jo lisääntymiskykynsä menettänyt naisihminen tarjoaa sitä takapuoltaan kaikille miehille jotka ohi menee :laugh:

Mutta kyykistely ei ole pyllisteyä jos koukistaa jalat!

No jos se ilman aihetta menee eteesi ja kyykistelee niin voi olla että se sitten tarkoittaa sitä itteensä. Varsinkin jo samalla katsoo sinua ja hymyilee. Tai sitten sillä on puhkeamassa joku touretten syndrooma pakkoliikkeineen ja irvistyksineen.

Mutta jos meinaat että se "kyykistelee" jos se vaihtaa katetripussia, laittaa potilaalle tossuja jalkaan, nostaa lattialta jotain tai alakaapista, niin ehkä kuvittelet liikoja itsestäsi.

Oletko ketjun aloittaja itse vapaa mies vai varattu tai onko "kyykistelijä" vapaa/varattu? Kuulostaa hieman siltä, että ainakin jompikumpi teistä on varattu, koska ei kai tällaista tarvisi muutoin lähteä pohdiskelemaan tällä lailla. Jos olet sinkku ja hänkin on sinkku, voithan seurata tilannetta ja katsoa, miten asia etenee. Kuulostaa siltä, kuin itse olisit kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä, koska yleensä ehdit tuollaista huomaamaan/pohtimaan ja haet nyt vahvistusta sille, olisiko hänkin sinusta kiinnostunut.

Muutoinhan mies ei anna naisen huomata katsettaan, jos ei itse ole naisesta kiinnostunut tai ainakin jättää sellaisen kertaluonteiseksi ellei halua asian jatkuvan. Eli sinä siisjäät katsomaan häntä (koska kerroit, ett hän aina hymyilee isnulle) ja hän on huomannut sen ja joko nauttii pienestä kiusoittelusta tai sitten flirttailee tai sitten koko ajatus on vain sinun päässäsi. Mutta jos aina hymyilette toisillenne tuossa tilanteessa, niin ei se nyt aivan tavallista ole, jos usein toistuu.

Tosin en tiedä, kannattaako työpaikalla aloittaa romanssi, mutta mikäs senkään estää jos olette molemmat vapailla markkinoilla. Jos taas olet varattu mies, niin yritä katsella vain omaa kumppaniasi ja vältellä tilanteita, missä silmä lähtee toisen naisen perään... Onko omassa rakkauselämässä kenties jotain pielessä...?

Oletko ketjun aloittaja itse vapaa mies vai varattu tai onko "kyykistelijä" vapaa/varattu? Kuulostaa hieman siltä, että ainakin jompikumpi teistä on varattu, koska ei kai tällaista tarvisi muutoin lähteä pohdiskelemaan tällä lailla. Jos olet sinkku ja hänkin on sinkku, voithan seurata tilannetta ja katsoa, miten asia etenee. Kuulostaa siltä, kuin itse olisit kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä, koska yleensä ehdit tuollaista huomaamaan/pohtimaan ja haet nyt vahvistusta sille, olisiko hänkin sinusta kiinnostunut.

Muutoinhan mies ei anna naisen huomata katsettaan, jos ei itse ole naisesta kiinnostunut tai ainakin jättää sellaisen kertaluonteiseksi ellei halua asian jatkuvan. Eli sinä siisjäät katsomaan häntä (koska kerroit, ett hän aina hymyilee isnulle) ja hän on huomannut sen ja joko nauttii pienestä kiusoittelusta tai sitten flirttailee tai sitten koko ajatus on vain sinun päässäsi. Mutta jos aina hymyilette toisillenne tuossa tilanteessa, niin ei se nyt aivan tavallista ole, jos usein toistuu.

Tosin en tiedä, kannattaako työpaikalla aloittaa romanssi, mutta mikäs senkään estää jos olette molemmat vapailla markkinoilla. Jos taas olet varattu mies, niin yritä katsella vain omaa kumppaniasi ja vältellä tilanteita, missä silmä lähtee toisen naisen perään... Onko omassa rakkauselämässä kenties jotain pielessä...?

Miksi nostat näin vanhaa ketjua? tuskin aapeen ongelma on edes sama enää.

Yhteistyössä