A
aikauheeta
Vieras
Niitä isiä voi siellä vauvauinnissa vähän puristellakki kun siinä pääsee sellaiseen lähikontaktiin
siellä on sen verran vähän ihmisillä päällä, että saa hyvän tuntuman kokoon ja silleen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai te ootte ottaneet huomioon, että tämä vikittelyhän alkaa jo synnytys laitoksella. Kätilö saattaa olla oikea turmionkätilö, hakeutunut vaan koulutukseen löytääkseen jonkun varakkaan ukkomiehen jonka sitten iskee kun oma eukko on vähiten hehkeimmillään ja hormoonihuuruissaan. Osoitteen, puhelinnumeron ja työpaikankin tiedot saa kätevästi papereista. Ja ei muuta kun iskemään poloista mies parkaa. Salakähmäisesti ujuttautuu miehesi pöksyihin ja vie sen kunnolliselta äiti ihmiseltä.
Ja kohta tää yh-äiti sit lähtee vauvauintiin
Joo vähänkö otti päähän siinä vaikeroidessa ja puuskuttaessa, kun vuoroon astui nuori kaunis ja pirteä kätilö. Katsoi mun alapäätäkin varmasti vain arvostellaakseen miehelle oven takana kuinka hänellä on tiukempi!
Niin ja mietippä mikä valttikortti on esitellä timmiä vatsaa, kun toinen on just venyttänyt mahanahkaa... Jättää viel tahallaan muutaman tikin alapäähän laittamatta..
Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.
Kätilöiden salaliitto.![]()
Päästäsin todellakin, koska suhteemme on vakaalla pohjalla.
Kuka mies haluaisi vaihtaa oman vaimonsa yh-äitiin ja sen lapsiin?!?!?
Hei haloo..
Päästäsin todellakin, koska suhteemme on vakaalla pohjalla.
Kuka mies haluaisi vaihtaa oman vaimonsa yh-äitiin ja sen lapsiin?!?!?
Hei haloo..
Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.
Kerran meinasin joutua juttelemaan YH:n kanssa kasvokkain kaupan jonossa, vaimo kamppasi ja istui päälle vihaisen näköisenä. Se jäi siihen.