Antaisitko miehesi mennä vauvauintiin jossa mennään uimahallille ja mukana olisi yh-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijona13
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitä isiä voi siellä vauvauinnissa vähän puristellakki kun siinä pääsee sellaiseen lähikontaktiin :D siellä on sen verran vähän ihmisillä päällä, että saa hyvän tuntuman kokoon ja silleen :p

Aivan vapaasti vois mennä, jos olis vauvaikäisiä meillä. Hyvä vaan jos siellä olis innokkaita äippiä kun pitää sitä miehenkin joskus saada tuntea itsensä halutuksi muiden kuin oman akan taholta. Imartelevaahan se olis jos joku (epätoivoinen) vokottelis mun ukonkuvatusta. Kuulemani mukaan yh:t eivät nyt niin hehkeitä kaikki ole joten jos haluis alentaa ns.tasoonsa niin siitä vaan (vitsivitsi) :D

Siis oikeasti annatte miesten mennä töihin. Tai kauppaan :O Jokaisen hyllyn takana vaani ne flirttailevat heti kiinni käyvät yh:t, postilaatikolle päästän joskus, mutta silloinkin vahdin ovella ettei naapurin himokas yh kärky tilaisuutta päästä jutulle, muutaman kerran käynyt niin että olen joutunut juoksuttaa miehen takaisin kotiin kun kyseinen miestennielijä tullut pihalle juuri H-hetkellä, mies juoksi kyllä lujaa ja löi oven kiinni melkoisen kiivaast-pelotti raukkaakin kun olen kertonut millaisia naisia nämä yh:t ovat kaikkien ukkomiesten kimpussa heti kun tilaisuus siihen tuleei, vaarallista ja raskasta tämä miehen pitäminen.

Yh-äipät on kyllä niin pahoja, etten tiedä mitä tekisin vauvauinnin kanssa. Yritän mennä aina mukaan niin voin sitten murjottaa jos mies vilkaiseekin sellaista. Terve mustasukkasuus on kuitenki jees.

Missään tapauksessa miestä ei voi päästää minnekään missä on YH-äitejä, ainakaan paikkaan jossa ne esittelee ja tyrkyttää itseään UIMAPUVUISSA! Kauppaan ei voi päästää kun siellä ne munahaukat suorastaan päivystää.

Tosin, mulle ois vähän vaikea perustella vauvauintia yleensäkään koska meidän vauva on jo 18v.

Kai te ootte ottaneet huomioon, että tämä vikittelyhän alkaa jo synnytys laitoksella. Kätilö saattaa olla oikea turmionkätilö, hakeutunut vaan koulutukseen löytääkseen jonkun varakkaan ukkomiehen jonka sitten iskee kun oma eukko on vähiten hehkeimmillään ja hormoonihuuruissaan. Osoitteen, puhelinnumeron ja työpaikankin tiedot saa kätevästi papereista. Ja ei muuta kun iskemään poloista mies parkaa. Salakähmäisesti ujuttautuu miehesi pöksyihin ja vie sen kunnolliselta äiti ihmiseltä.
Ja kohta tää yh-äiti sit lähtee vauvauintiin

Kai te ootte ottaneet huomioon, että tämä vikittelyhän alkaa jo synnytys laitoksella. Kätilö saattaa olla oikea turmionkätilö, hakeutunut vaan koulutukseen löytääkseen jonkun varakkaan ukkomiehen jonka sitten iskee kun oma eukko on vähiten hehkeimmillään ja hormoonihuuruissaan. Osoitteen, puhelinnumeron ja työpaikankin tiedot saa kätevästi papereista. Ja ei muuta kun iskemään poloista mies parkaa. Salakähmäisesti ujuttautuu miehesi pöksyihin ja vie sen kunnolliselta äiti ihmiseltä.
Ja kohta tää yh-äiti sit lähtee vauvauintiin

Joo vähänkö otti päähän siinä vaikeroidessa ja puuskuttaessa, kun vuoroon astui nuori kaunis ja pirteä kätilö. Katsoi mun alapäätäkin varmasti vain arvostellaakseen miehelle oven takana kuinka hänellä on tiukempi!

Joo vähänkö otti päähän siinä vaikeroidessa ja puuskuttaessa, kun vuoroon astui nuori kaunis ja pirteä kätilö. Katsoi mun alapäätäkin varmasti vain arvostellaakseen miehelle oven takana kuinka hänellä on tiukempi!

Niin ja mietippä mikä valttikortti on esitellä timmiä vatsaa, kun toinen on just venyttänyt mahanahkaa... Jättää viel tahallaan muutaman tikin alapäähän laittamatta..

Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.

Selvä peli siinä tapauksessa, jos ovat oikein selkeästi todella hyvännäköisiä äitejä, syöjättäriä kaikki tyyni. Jos olisivat olleet vain vähän epäselvästi semi-hyvännäköisiä, niin mitään vaaraa ei olisi olemassa.

En antaisi. Kyllä mä ne yyhooäitien aikeet tiedän, tiedänpä hyvinkin. KYllä siinä aika pian vauvat uis kellualteen vatsallaan sillä aikaa kun lauma nälkäisiä yyhooäitejä olis raahannut miehen porealtaaseen ja huomaamattomasti "istuisivat sylissä."

Päästäsin todellakin, koska suhteemme on vakaalla pohjalla.
Kuka mies haluaisi vaihtaa oman vaimonsa yh-äitiin ja sen lapsiin?!?!?
Hei haloo..

Sanos muuta!

Justiina.jpg

Päästäsin todellakin, koska suhteemme on vakaalla pohjalla.
Kuka mies haluaisi vaihtaa oman vaimonsa yh-äitiin ja sen lapsiin?!?!?
Hei haloo..

Vaan näinkin voi käydä vaikka lma vaimo olis vimpan päälle tyylikäs. Ihan tuossa oman taloyhtiön hiekkalaatikolla pääsi tälläistä käymään. Nyt tänne sit vaan jäi tuo tuore yh, mut onneks se käy töissä ja tuntuu olevan akka kiireinen tapaus, nii ei ole aiheuttamassa huolta hiekkalaatikolla

nää on tyypillisiä narsistin ongelmia. Ei tule edes mieleen, että yh-äidit olisivat vauvauinnissa VAUVAN takia, eikä itsensä (ja mahdollisten miesehdokkaiden) mä en jaksa narsistisia juttuja, en sitten yhtään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä