M
M32
Vieras
Koiran kanssa matkustava ei joudu koskaan siirtymään ulos bussista, jos hän on matkansa maksanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen takia bussissa/junissa on erikseen alue vaunuille ja pyörätuoleille. Ei ole tarkotus että muut on siinä alueella. Jos kyytiin olisi tullut tyyppi olisi ollut rullatuolissa niin ei olisi ollut mitään ongelmaa. Busseissa on merkitty omat paikat vanhuksille/raskaana oleville ja liikuntarajoitteisille + vaunuille. Että ikävä kyllä sinun olisi kuulunut väistää sen takia kuski oli päästämässä vaunuja sisään. Ethän vanhuksellekkaan ala vänkää vastaa jos istut heidän paikalla. Miten ihmiset unohtavat nykyään käytöstavat. Olisit sanonut anteeksi ja väistänyt ulos tai muualle. Mutta nyt hyvä muistutus kaikille. Julkisissa on siis omat paikat pyörätuoleille/vaunuille ja vanhuksille/raskaana oleville/liikuntarajoitteisille. Kunnioitetaan näitä niin ei tule turhaa riitaa eikä kenenkää tarvitse mieltään pahottaa.
Sen takia bussissa/junissa on erikseen alue vaunuille ja pyörätuoleille. Ei ole tarkotus että muut on siinä alueella. Jos kyytiin olisi tullut tyyppi olisi ollut rullatuolissa niin ei olisi ollut mitään ongelmaa. Busseissa on merkitty omat paikat vanhuksille/raskaana oleville ja liikuntarajoitteisille + vaunuille. Että ikävä kyllä sinun olisi kuulunut väistää sen takia kuski oli päästämässä vaunuja sisään. Ethän vanhuksellekkaan ala vänkää vastaa jos istut heidän paikalla. Miten ihmiset unohtavat nykyään käytöstavat. Olisit sanonut anteeksi ja väistänyt ulos tai muualle. Mutta nyt hyvä muistutus kaikille. Julkisissa on siis omat paikat pyörätuoleille/vaunuille ja vanhuksille/raskaana oleville/liikuntarajoitteisille. Kunnioitetaan näitä niin ei tule turhaa riitaa eikä kenenkää tarvitse mieltään pahottaa.
Luulen, että kyseessä on niinsanottu arvovalinta. Lapsia pidetään tärkeämpinä kuin koiria.
Luulen, että kyseessä on niinsanottu arvovalinta. Lapsia pidetään tärkeämpinä kuin koiria.
Jos vauvan kanssa liikkuminen on noin hankalaa niin kannattaa julkisten sijaan käyttää omaa autoa......
Entä jos kyydissä ei ole koiria mutta bussi on silti tupatentäysi, siinä keskipaikalla seisoo ihmisiä tai on mummo rollaattorin kanssa. Kuuluuko näiden jo kyydissä olevien matkustajien poistua bussista että saadaan vaunuille tilaa?
Luulen, että kyseessä on niinsanottu arvovalinta. Lapsia pidetään tärkeämpinä kuin koiria.
Alkuperäinen kirjoittaja köhköh;29326786:Mä olen joskus mennyt ratikkaan siihen madallettuun keskiosaan, jossa istui ihmisiä kaikilla vaunupaikoilla, vaikka ihan vieressä olisi ollut tyhjää. Kaikki tuijottivat vaan mun ja vaunujen läpi. Jäin sitten siihen oven eteen seisomaan. Oli jotenkin niin absurdi tilanne, että itseä alkoi huvittaa suunnattomasti.