?
-*-*-*-
Vieras
Oma mielipiteeni on että lapset eivät ole mikään sairaus tai vamma, joten hyvin mamma voi odottaa seuraavaa bussia jos ensimmäinen on täynnä.
Jos taas bussiin yrittäisi rullatuolilla tai rollaattorilla joku tulla, niin varmaan väistäisin koirien kanssa, ehkä jopa jäisin pysäkillä pois jos muut niin vaatisivat.
Tässä ap:n tapauksessahan se oli se uusi matkustaja joka käyttäytyi ikävästi ja mekasti, joten ei kai ole outoa ettei kukaan kanssamatkustaja tai kuski halunnut hyvinkäyttäytyviä koiria häätää pois ja ottaa rasitetta tilalle?
Jos taas bussiin yrittäisi rullatuolilla tai rollaattorilla joku tulla, niin varmaan väistäisin koirien kanssa, ehkä jopa jäisin pysäkillä pois jos muut niin vaatisivat.
Tässä ap:n tapauksessahan se oli se uusi matkustaja joka käyttäytyi ikävästi ja mekasti, joten ei kai ole outoa ettei kukaan kanssamatkustaja tai kuski halunnut hyvinkäyttäytyviä koiria häätää pois ja ottaa rasitetta tilalle?