Parturipulma! Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Sain lahjakortin kampaajalla ja kortissa lukee, että se oikeuttaa täydelliseen hiusten muutokseen. En vaan tiedä mitä tekisin. Lyhyemmäksi en halua kun vihdoin olen saanut kasvatettua lyhyistä pitkiksi. Väriä en halua vaihtaa. Jokusen kerran kokeiltu ja aina olen palannut tähän samaan mustaan (jossa ripaus muuta pirteää). Hiustenpidennyksiä mietin, kun kiva ois tuuheutta saada lisää, mutta kun normaalisti käyn kampaajalla kerran kolmessa vuodessa (kun saanut lahjaksi käynnin) niin kuinka usein hiustenpidennyksiä pitää huollattaa?? 3kk on Lahjakortti voimassa, että onhan tässä aikaa miettiä.

Oisko mahdollista antaa lahjakortti eteenpäin lahjaksi? Jos et kerran hiuksiisi kaipaa mitään uudistusta...

Mahtaakohan hiustenpidennykset sisältyä tuohon? Ovat meinaa tosi kalliita, kalliimpia kuin leikkaus ja värjäys.

Toinen mikä saattais sua kiinnostaa (jos onnistuu lahjakortilla) on suoristuspermanentti :) Jos on yhtään pientäkään kiharaa hiuksissa niin saa aivan piikkisuorat hiukset sillä ja todella todella pehmeät, kun ei ole sitten mitään käkkärää missään

Oisko mahdollista antaa lahjakortti eteenpäin lahjaksi? Jos et kerran hiuksiisi kaipaa mitään uudistusta...

Mahtaakohan hiustenpidennykset sisältyä tuohon? Ovat meinaa tosi kalliita, kalliimpia kuin leikkaus ja värjäys.

Toinen mikä saattais sua kiinnostaa (jos onnistuu lahjakortilla) on suoristuspermanentti :) Jos on yhtään pientäkään kiharaa hiuksissa niin saa aivan piikkisuorat hiukset sillä ja todella todella pehmeät, kun ei ole sitten mitään käkkärää missään

No en oikein eteenpäinkään voi antaa kun sain mieheltä ja hinta ei ole edes sovittu kun tuttu kampaaja vaan käyn ensin sopimassa mitä tehtäis ja sit sopii mieheni kanssa hinnan. Kiharaa ehkä voisin ottaakin ja kotona suoristusraudalla välillä kihartelenkin näitä, mut mulla pysyy aika huonosti kiharat.

Yhteistyössä