Monenkohan joulu pilataan liialla suorittamisella?

Sentakia en nykyään vietä joulua, kun homma on sellaista sekoilua, itku kurkussa väännetään menemään. Jumaleisson jos joulupöydästä puuttuu joku tilpehööri, niin koko helvetin elämä on pilalla :D

Minulle on helpotus kun joulu on ohi, ahdistaa noi mainoksetkin telkkarissa, kaikki on sellasta happy, happy joy joy lässytystä. Varmaan tämäntakia jotkut vetää jouluna viinaa kuin limonaadia, että kestäisi edes hetken, eikä pää hajoa lopullisesti.

• Tykkää
Reactions: L@ur@
Muistan lapsuuden joulut kun kaiken piti olla kuin jenkkielokuvasta. Koko suku koolle ja mun äiti yksin laittaa ja siivoaa. Lopussa huuto, itku, tappelu, ukot joi salaa ja akat itki röökillä nurkan takana. Lapset koitti luovia siinä seassa ärsyttämättä ketään. En todella lähde tuohon. En siivoa joka nurkkaa. Mieskin tulee kauppaan ja tehään porukalla ruokaa josta kaikki tykkää ja ostetaan osa valmiina.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
Pakko paljastaa et mun äiti on sellanen et kaiken pitää olla jouluna niin vitun täydellistä, kellään ei vaan ole kivaa kun sitä täydellisyyttä rakennetaan.
Tekee sille tiukkaa, kun joulu on tästä lähtien mun luona ja olen tehnyt siitä omanlaisen.

Suosittelen, että jengi ottaisi teemaksi rennon joulun. Isi ja äiskä voi sanoa jotta nyt otetaan tänä jouluna rennosti, koko kämppää ei desinfioida lattiasta kattoon, joulupöydässä ei ole 100 erilaista herkkua jotka on itse valmistettu, joululahjoja ei metsästetä kuukausitolkulla, joulukortteja ei västä käsin jokaiselle tutun tutulle erilaista, kun hän kuitenkin heittää sen kortin roskiin viimeistään joulun jälkeen jne..

Syökää hyvin ja nauttikaa vapaa-ajasta, se on tärkeintä ja yrittäkää olla saamatta sydänkohtausta joka johtuu liiasta stressistä, menee joulu pipariksi jos iskä tai äiskä saa sydärin kesken joulunvieton.

Mun äiti stressasi aina joulua ihan liikaa. Lopputuloksena oli hermoraunio kaikille koko ajan huutava perheenäiti jouluaattona. Kivaa.
Mä olen ehkä liiankin stressitön. :D Kyllä mä lahjat hankin viime tipassa ja joulukuusen mutta siinäpä se...

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
Muistan yhden eksän joka vaati jouluksi ja synttäreiksi aina täydellistä lahjaa. Voi hellandyydelis jos pikku rinsessalle oli vahingossa ostanut liian huonon lahjan. Sentakia hän onkin eksä, kun ei tuollaisia ihmisiä kestä selvinpäin pirukaan.

Nykyään olen parempi ostamaan lahjoja, mutta mistä helvetistä sitä tietää nuorena minkälaisia lahjoja pitää naisille ostaa, ei näitä opeteta missään koulussa, joten ei nyt tarvii vetää kilareita jos joka kerta lahja ei ole täydellisen onnistunut.

Nykyään ostan kultasepän liikkeestä lahjat naisille, se toimii aina. Jos ostat naiselle jotain sellaista mitä se oikeasti tarvitsee, niin nämä lahjat on paskoja, näin olen ymmärtänyt.

tänään :ostin joulukukan ja tuunasin siitä kivan koriasetelman
huomenna:haeteen kuusi
La&su:perussiivous kotona
ma:kinkun paistaminen,salaattien tekeminen&juustokakku
ti:kuusen koristelu lasten kanssa