mikä hajuvesi tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marie"

Vieras
pyöreä läpinäkyvä pullo, jossa neste on vaaleanpunaista ja pullon kyljessä lukee BOUM. onko kallista ja mistä tuota saa? onko kenelläkään? tuttuni antoi sen lahjaksi kauan aikaa sitten.

http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=1rlx3tx77htum4tc&kategoriaTunniste=KaunTuoksut&path=KAUNEUS+JA+TERVEYS%2FKaunTuoksut&myymala=Prisma+Linnainmaa+Tampere&paikkakunta=Tampere&osuuskauppa=PIRKANMAA&pageName=Main

[QUOTE="marie";26855392]pyöreä läpinäkyvä pullo, jossa neste on vaaleanpunaista ja pullon kyljessä lukee BOUM. onko kallista ja mistä tuota saa? onko kenelläkään? tuttuni antoi sen lahjaksi kauan aikaa sitten.[/QUOTE]

Tuommosta ainankin on mun teinillä. Onko sama?

nyt kyllä rupesi ärsyttämään toi yleistys..."taitaa olla teinien hajuvesi, kun on noin halpa" mitä v****a ?! Miks teinien pitäis aina käyttää jotai halppishajuvesiä? Kyllä mä ainakin omistan ihan Versacen yms hajuvesiä, joilla on hintaa ollu se lähemmäs satku...
KEHTAISITTE HÄVETÄ TE VANHAT MUIJAT !

• Tykkää
Reactions: pikku yllätys
nyt kyllä rupesi ärsyttämään toi yleistys..."taitaa olla teinien hajuvesi, kun on noin halpa" mitä v****a ?! Miks teinien pitäis aina käyttää jotai halppishajuvesiä? Kyllä mä ainakin omistan ihan Versacen yms hajuvesiä, joilla on hintaa ollu se lähemmäs satku...

Kyllähän niitä poikkeuksia tusinaan mahtuun. Vaan eiköhän suurin osa yläkoululaisista pojistakin suihki ihan sitä axea, Bossien, Hermesien ym. sijaan. Samaan tapaan kuin suurin osa tytöistä käyttää nuita 10-20e hajuvesiä.

En mäkään teininä käyttänyt halpoja, ei pysy niiden tuoksu kuin pari minuuttia suihkauksesta tai sitten muuttuu ihan kamalaksi iholla. Mutta tosi moni teini käyttää näitä halpiksia ja sen kyllä valitettavasti haistaa.

Yhteistyössä