Nettimieheltä paha moka, enpä oikein tiedä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu87

Vieras
Olen ollut yhteyksissä aika paljon erääseen mieheen. Homma alkoi netistä, joten kutsun häntä nettimieheksi, vaikka olemme jo kahdesti livenäkin tavanneet. Kaikki on mennyt todella hyvin ja suoraan sanoen olen ollut erittäinkin ihastunut kyseiseen mieheen. On hyvännäköinen ja pituuskin on juuri sopiva mun makuun (yli 185 cm). Koulutus, puhetapa, luonne ja kaikki muut tuntuvat sopivan kohilleen...

No Tapanina tuli sitten mulle todella hämmentävä tekstari siltä. En nyt suoraan laita sitä, mutta erittäin suora seksiehdotus sieltä pärähti. Ihmettelin, että huh huh... Laitoin sitten viestiä takas, että "nyt tais mennä vahingossa vitosvaihde silmään vaikka tarkoitus oli laittaa kolmoselle..." Noh sitten oli hiljaista jne... No lopulta mies Facessa tuli juttelemaan.

Sanoi että onhan hänellä muitakin säätöjä ja muutamat fuckbuddytkin ja yksinäisinä pyhinä halut kasvaa jne... No periaatteessa ok, mutta jotenkin meni maku. Sanoin, että tarvitsen lisäaikaa. Mies kyllä vihjasi, että tekis noita juttuja mieluiten just mun kanssa, mutta ei halunnut edetä liika nopeesti. Ja myöntää että törkeetä oli, mutta toisaalta sanoi jotenkin että "Miehellä se nyt vaan menee niin, että seksiä tekee mieli. Yleensä oma käsi riittää hätään, mutta kun tietää että on himokas ja seksikäs fuckbuddy vaan viestin päässä, niin kiusausta on vaikea vastustaa."

No niin... ja pitäiskö ees vastustaa? Mut minkäs teet, että fiilikset meni... Mitäs muut antais neuvoksi. Nyt olen muutenkin typerästi stalkkaillut ukon Face-kevereita. Paljon siellä on nättejä naisia ja väkisinkin tulee mieleen, että kuinkahan monen kanssa on ollut noita touhuja...

Voi että. Taas yksi mies joka "ei voi mitään" hyrrääville hormooneilleen.
Tiedät kyllä itsekin mitä seuraavaksi. Heipat nettimiehelle ja uusia seikkailuja kohden 2014!

Öö mitä hittoa? Siis jos kerran treffaillaan vasta niin tottakai miehellä tai naisella on oikeus säätää mitä haluaa. Siis naurettavaa, että heti pitäis laittaa kaikki muu poikki tms.

Jos ette ole harrastaneet vielä seksiä niin on turhan aikaista vaatia uskollisuutta. Voit toki tuoda toiveen esiin hänelle.

Mutta jos arvomaailmanne eroavat paljon niin voit kuitenkin laittaa pelin poikki.

Oliko se viesti siis tarkoitettu sinulle vai jollekin toiselle, mutta laittoi vahingossa sulle?

Vahingossa mulle. Oli siis tarkoitus että menee toiselle.

Niin ei olla sekstattu eikä ees oikein heitetty semmosta juttua. Ja ei mies ole mitenkään antanut ymmärtää, että käsien pitäis olla sidottu kummallakaan osapuolella.

Siis ei tässä ole mitään pahaa periaatteessa, mutta kai nyt muutkin ymmärtää, että yliampuvan törkeä eroottinen viesti saa jotenkin fiilikset alas. Siis kyllä mä itsekkin saattaisin tommosista viesteistä pitää jos oltais sillä tasolla, mutta jotenkin se jää vaan kummitelemaan. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään pikku vinkkaus...

Neeeeeext!

Jos ei tuon tasokkaampaa seuraa löydy, niin kannattaa sitten olla vaikka ennemmin ihan yksin.

No monessa suhteessa on kyllä erittäin tasokas. Ei todellakaan kuulu näihin nettimiesten perustyyppeihin. Ja olen kyllä sellainen nainen, että seuraa kyllä löytyy, mutta kyllä tää vaikutti monella tavalla spesiaalilta. Eipä esim. tältä omalta kylältä pahemmin löydy vapaana olevia HYVIÄ tapauksia. Erittäin harva varattukaan kelpais. Tämä tietenkin vaan ajatuksen tasolla.

Niin, no ainoa miehen virhe oli se, että ei tajunnut tutustua sinuun sen verta että olisi tietänyt asenteesi ko. asiaa kohtaan.

Olisi säästänyt paljon molempien aikaa kun olisi asian hoitanut pois päiväjärjestyksestä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mimmosen viestin se lähetti?

No turha kai sitä on salailla. Kaipa asianomaiset ittensä tunnistais jo näistäkin jutuista jos sattuis lukemaan. No sanasta sanaan:

" Tekis mieli tulla nussimaan taas sua oikein urakalla edestä ja takaa. Vai onko persereikäs vielä liian hellänä viime kerrasta?"

Joo-o. En tiä. Jotenkin ahisti jopa kirjoittaa toi. Ja en mää oo mikään siveyden sipuli ja kyllä muakin villi meno kiinnostaa, mutta kumminkin.

Vahingossa mulle. Oli siis tarkoitus että menee toiselle.

Niin ei olla sekstattu eikä ees oikein heitetty semmosta juttua. Ja ei mies ole mitenkään antanut ymmärtää, että käsien pitäis olla sidottu kummallakaan osapuolella.

Siis ei tässä ole mitään pahaa periaatteessa, mutta kai nyt muutkin ymmärtää, että yliampuvan törkeä eroottinen viesti saa jotenkin fiilikset alas. Siis kyllä mä itsekkin saattaisin tommosista viesteistä pitää jos oltais sillä tasolla, mutta jotenkin se jää vaan kummitelemaan. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään pikku vinkkaus...

Muka vahingossa sulle :laugh: Se vaan kokeili heruuko.Sitten hädissään keksi fuckbuddy valheen"että jos et sä anna niin sitten joku muu antaa kyllä"...

No turha kai sitä on salailla. Kaipa asianomaiset ittensä tunnistais jo näistäkin jutuista jos sattuis lukemaan. No sanasta sanaan:

" Tekis mieli tulla nussimaan taas sua oikein urakalla edestä ja takaa. Vai onko persereikäs vielä liian hellänä viime kerrasta?"

Joo-o. En tiä. Jotenkin ahisti jopa kirjoittaa toi. Ja en mää oo mikään siveyden sipuli ja kyllä muakin villi meno kiinnostaa, mutta kumminkin.

Jos mä saisin tuollaisen viestin edes omalta mieheltä, vetäisin herneen nenään. Sen verran ällö on tyyli. Vai vielä persereikä, tosi kaunista. Yök.
Mies vaihtoon.

:O:laugh: Ei saatana! :laugh::laugh:

Joo, kyllä jäis moinen "nussija" kyllä multa väliin :laugh:

Eehehee! :D Noloooo! :laugh:

no mitäs ihmeellistä tossa nyt oli

tottahan touhun miehellä saa olla useampia säätöjä ja jos joku niistä ei älyä antaa niin on selvää että pitäs kokeilla että tuleeko siitä mitään

jos ei tule (niinkuin tässä nyt näyttää käyvän) niin next

Öhöm, itselleni tuollaisessa viestissä ei olisi mitään kummallista. Mutta todellakin, ihmiset ovat erilaisia. Jos suhde syvenisi, niin tuollaisia viestejä tää tyyppi ehkä tykkäisi lähetellä.. Ja tehdä.

No monessa suhteessa on kyllä erittäin tasokas. Ei todellakaan kuulu näihin nettimiesten perustyyppeihin. Ja olen kyllä sellainen nainen, että seuraa kyllä löytyy, mutta kyllä tää vaikutti monella tavalla spesiaalilta. Eipä esim. tältä omalta kylältä pahemmin löydy vapaana olevia HYVIÄ tapauksia. Erittäin harva varattukaan kelpais. Tämä tietenkin vaan ajatuksen tasolla.

Mies joka laittaa tollasia viestejä ja vielä tarkistamatta kenelle sen lähettää ei ole ainakaan mun mittapuuni mukaan millään tavalla tasokas, vaan todellakin ala-arvoinen ja pelkkä seksiseuran hakija. Tietysti jos itse on pelkän seksin perään nii mikäs siinä sitten.Kannattaa muistaa tuon kanssa sitten kondomi.

Yhteistyössä