Tänne hyvää heavya!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L@ur@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei heviä nähneetkään;29382500:
Voi kun oisin itekkin päässyt näkemään 80-luvulla tai edes 90-luvun alussa, mutta olin vielä liian nuori ettei mua päästetty... :D vaikkei Sebastianin karisma ollut kyllä karissut mihinkään kun sen muutama vuosi sitten näin :) :heart:

:ashamed: ei päästetty muakaan mutta vanha kunnon "äiti saanko mä mennä Tiinalle yöksi" ja sit helvetin kyytiä liftillä Jäähallille toimi ihan ok. Mun eka konsertti oli -84 Iron Maiden World Slaverly-kiertueella, lämmittelijänä Mötley Crue. Ikää oli ruhtinaalliset 13 ja sen jälkeen noita keikkoja on kertynyt varsin kiitettävä määrä. Vielä nytkin, vanhana pieruna, jaksan käydä moshaamassa.

• Tykkää
Reactions: nuusa
:ashamed: ei päästetty muakaan mutta vanha kunnon "äiti saanko mä mennä Tiinalle yöksi" ja sit helvetin kyytiä liftillä Jäähallille toimi ihan ok. Mun eka konsertti oli -84 Iron Maiden World Slaverly-kiertueella, lämmittelijänä Mötley Crue. Ikää oli ruhtinaalliset 13 ja sen jälkeen noita keikkoja on kertynyt varsin kiitettävä määrä. Vielä nytkin, vanhana pieruna, jaksan käydä moshaamassa.

Hihii, oikea meininki! :D eikä se ikä ole kyllä koskaan munkaan moshaamista estänyt ;)

• Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja ei heviä nähneetkään;29382659:
Hihii, oikea meininki! :D eikä se ikä ole kyllä koskaan munkaan moshaamista estänyt ;)

Ja siis ton tarinan kerroin omille lapsilleni silloin kun nuorimmainen täytti 18.... :saint:

Pakko sanoa, että kulkee kylmät väreet tuosta Sonatasta, mutta ei hyvällä tavalla... en vaan ymmärrä, kuka tuollaista moskaa jaksaa kuunnella. Sori ap, ei pahalla, ei vaan ole koskaan kolahtanut muhun :)

Yhteistyössä