V
viaras
Vieras
Nii ja teema (kilta) on suunniteltu jo muistaakseni 40-luvun lopulla. Kuin moni astiasarja on kestänyt niin hyvin aikaa? Edelleen näyttää todella modernilta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä tulee kuppiasiaan ja muotoiluun, niin minun mielestä teema on yksi onnistuneimmista sarjoista ikinä. Nämä ovat makuasioita. Kuppi, mistä on karsittu kaikki turha pois. Toimii.
DSCN1061[1] - Aijaa.com
tommaset mä sit ostin 2,15e anttilasta. Olen ihan tyytyväinen vaikkei olekaan huippudesign tuote![]()
Meiltäkin löytyy munatuoli, on yksi todella suuri klassikko.
Mitä tulee kuppiasiaan ja muotoiluun, niin minun mielestä teema on yksi onnistuneimmista sarjoista ikinä. Nämä ovat makuasioita. Kuppi, mistä on karsittu kaikki turha pois. Toimii. Yksinkertainen ja toimiva, kuten varmasti moni muukin kuppi. Tuo ikean kuppi, vai mikä onkaan on aivan karsea tuote.
DSCN1061[1] - Aijaa.com
tommaset mä sit ostin 2,15e anttilasta. Olen ihan tyytyväinen vaikkei olekaan huippudesign tuote![]()
Arabian mukit ainakin ovat aidosti halpiksia laadukkaampia, kaunis kiiltävä pinta joka ei haalene, kuumat juomat eivät polta mukin läpi sormia, vaikka kahvi olisi kuinka kuumaa. Kupeissa on printeissä kirkkaat värit, jotka eivät haalistu ollenkaan, lisäksi printti on laadukkaasti tehty, skarpit rajat. Yeisestikin sanoisin että se mitä on tehty, on tehty laadukkaasti.
Mukeissa hyvä muotoilu näkyy mulle käytännössä toimivuutena arjessa, mukin korva on oikean kokoinen ja mallinen, kuppi on hyvän kokoinen ja siitä on hyvä juoda.
Ulkonäkö ja muoto on makuasioita, joten niistä en viitsi paasata, mutta ylläolevat asiat ovat pointteja joita varmasti jokainen arvostaa.
Tässä eroja joita huomaan arjessa kun käytän arabian mukejani vs. halpahallin tai Ikean
Ikealla on ainakin se yksi raivostuttava halpiskuppi jossa on ihan käsittämättömän huono se korva, sellainen ihan pikkainen aukko ja todella huono käytössä.
Ja Ikean lautaset naarmuuntuvat todella nopeasti, muutamassa päivässä.
Mä en ole kyllä lukenut palstalta valituksia että Arabian astiat naarmuuntuvat, vaikka paljon palstalla vietänkin aikaa, mielelläni ottaisin linkin noihin ketjuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä ien ikuinen;29391937:Tarra.
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä ien ikuinen;29391937:Tarra.