Ei tule Siwoihin vielä huomenna a-luokan nakit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidänkin lähikaupasta oli kunnon nakit loppu, perkele siellä ollu ku niitä tavallisia. En sitte ostanu mitään. Kohta niitä kuitenkin on huutonetti täynnä ja hinnat on satasen nakki.

Vo vitja mä otin jo käyttöön ne mun ostamat a-luokan nakit, ajattelin tehdä nauravia nakkeja ja vetelin tyhmänä jo viillot niihin nakinpäihin. Voi että sitä osaa olla ihminen tyhmä!

Onko noilla enää mitään arvoa?

Itse soitin eilen illalla klo 22.55 ja varasin seuraavasta saapumiserästä päältä 10 parasta pakettia. Puolet paketeista syödään heti ja loput laitetaan jääkaappiin nälkäisten ihailtavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä sain;29424555:
ei oo t_o_d_e_l_l_i_s_t_a

sain yhden paketin!!!!!!!!1

Oliko rillinakkeja?!?? Oliko??? Tää on niin väärin ku joidenkin pitää olla töissä eikä voi vahtia millon HK:n rekka pakittaa Siwan pihaan

[QUOTE="nih";29424637]mä en kyllä tajua, niitähän myydään koko vuosi, miks pitää vauhkota yksistä nakeista?! Voittoako meinaatte tehä niillä 10 vuoden päästä vai?![/QUOTE]

Ajattele nyt, muumioitunut rilli-nakki.

Saadaankohan tänään vielä tilannetiedoitus, kun laatikot vain lenteli etsintätöissä niin miehellä kuin vaimollakin.

mäi ostin 12 pakettia niitä rillinakkeja kun pitää saada kaikille lapsille ja meille vanhemmille kullekin omat, 6 syötäväksi ja 6 vitriiniin <3 mulla on muuten olkkarissa semmonen kylmävitriini valoilla, ei mene nakit ihan heti piloille vaan niitä voi siinä sitten ihailla ainakin viimeseen käyttöpäivään asti ihan huoletta!

[QUOTE="tietämätön";29424655]Miten erottaa rillinakin tavallisesta?[/QUOTE]

Paketissa lukee HK Rillinakki, rajoitettu erä :laugh:

[QUOTE="nuuh";29424703]Vaain suomssa kattelliset jaksa höyryytä mun onnistuumista kun mulla vaaan aitot oikeeat rillit kaaikki![/QUOTE]

Ä-L-Ä vaan sano että oot saanu höyrynakkeja!!!! mitä vuosikertaa?

Yhteistyössä